abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31837595
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:30 schreef Bommel12 het volgende:
wie kan me vertellen wat precies de weekopdracht inhoud?
wat het precies inhoudt weten de bewoners zelf niet eens
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31837598
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:30 schreef Bommel12 het volgende:
wie kan me vertellen wat precies de weekopdracht inhoud?
dat is niet bekend, ze moeten trainen voor een ultieme krachtmeting as vrijdag, maar wat die ultieme krachtmeting inhoudt weet nog niemand
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31837629
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:36 schreef muizemeis het volgende:

[..]

dat is niet bekend, ze moeten trainen voor een ultieme krachtmeting as vrijdag, maar wat die ultieme krachtmeting inhoudt weet nog niemand
Ze sturen Big Brother Bart de tuin in met een stormbaan, en daar moeten ze dan overheen ofzow
pi_31837637
Chantal ligt bijna te slapen waarvan?
Van het kijken naar sportende bewoners
pi_31837643
Okidokie..Bedankt !!
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:38:31 #56
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31837658
Heeft lieske alweer verteld wat voor enorme belhamel ze wel niet is op schooltje?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_31837660
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:35 schreef regenworm het volgende:

[..]

Joost vind ik persoonlijk ook niks maar er zijn heel veel mensen die er anders over denken.
Daarom denk ik dat joost gaat winnen.
nou weet ik nog net zo niet hoor... ik heb vanochtend de reguliere uitzendingen van donderdag en vrijdag bekeken en ik weet niet meer precies in welke van de twee het nou was, maar...

ging over dat menno in zn eentje aan het doorwerken ging en dat met joost besproken had.. later alle bewoners zeiken dat menno alleen was doorgegaan en lullig dat ie dat niet besproken had.. kwam lieske ermee dat menno het met joost besproken had en joost ontkende dat gewoon keihard. BB heeft dat leuk in beeld gebracht en joost kwam dr niet zo mooi vanaf

er is dus nog hoop!!
De nakende waarheid.
pi_31837666
Menno heeft een marathon gelopen! Zo, die stijgt hele treden op mijn respect en waarderingsladder.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31837683
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:37 schreef Timon223 het volgende:

[..]

Ze sturen Big Brother Bart de tuin in met een stormbaan, en daar moeten ze dan overheen ofzow
wat een briljant idee van jou!! zou zomaar kunnen, zou ik helemaal niet gek van staan te kijken hoor!!

De nakende waarheid.
pi_31837689
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:37 schreef regenworm het volgende:
Chantal ligt bijna te slapen waarvan?
Van het kijken naar sportende bewoners
Vannacht: Wil Chantal nu gaan trainen, Chantal nu trainen.
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:39:41 #61
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31837693
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:38 schreef muizemeis het volgende:

[..]

nou weet ik nog net zo niet hoor... ik heb vanochtend de reguliere uitzendingen van donderdag en vrijdag bekeken en ik weet niet meer precies in welke van de twee het nou was, maar...

ging over dat menno in zn eentje aan het doorwerken ging en dat met joost besproken had.. later alle bewoners zeiken dat menno alleen was doorgegaan en lullig dat ie dat niet besproken had.. kwam lieske ermee dat menno het met joost besproken had en joost ontkende dat gewoon keihard. BB heeft dat leuk in beeld gebracht en joost kwam dr niet zo mooi vanaf

er is dus nog hoop!!
Was idd prachtig, vooral die flashback waarin je zag dat joost erg extreem wreed intens aan het liegen was!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:39:47 #62
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31837695
Lieske is nog steeds niet echt fanatiek bezig, maar fietst niet meer zo sloom, das wel weer oke .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31837716
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:39 schreef muizemeis het volgende:

[..]

wat een briljant idee van jou!! zou zomaar kunnen, zou ik helemaal niet gek van staan te kijken hoor!!

Ik zou het serieus gaaf vinden als ze dat zouden flikken
pi_31837717
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Menno heeft een marathon gelopen! Zo, die stijgt hele treden op mijn respect en waarderingsladder.
eens!!
ik moet er persoonlijk niet aan denken, maar heb buitengewoon veel bewondering voor mensen die dat willen en kunnen (volhouden)!!
De nakende waarheid.
pi_31837751
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:39 schreef versabommie het volgende:

[..]

Was idd prachtig, vooral die flashback waarin je zag dat joost erg extreem wreed intens aan het liegen was!
Ik zat ook helemaal van "dat is gewoon niet wáár wat Joost zegt!! Oh hoooo!!" en toen liet BB heel mooi zien dat hij het idd wist en gezegd had en dat Menno dus niet loog, maar Joost. Alleen ik geloof dat de mensen in het BB huis Joost geloofden
pi_31837759
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:39 schreef versabommie het volgende:

[..]

ja goed was dat he?? ze deden het zo goed, dat ik bijna verwachtte dat BB het zou laten zien op de tv in de huiskamer ofzo...
lijkt wel alsof hummie iets goed te maken heeft
De nakende waarheid.
pi_31837781
Hoeveel uur sport iedereen nou gemiddeld op een dag?
pi_31837794

nog een leuke jankerd uit BB3

pi_31837800
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef muizemeis het volgende:

ja goed was dat he?? ze deden het zo goed, dat ik bijna verwachtte dat BB het zou laten zien op de tv in de huiskamer ofzo...
Dat was nog het beste geweest...
pi_31837813
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:40 schreef Timon223 het volgende:

[..]

Ik zou het serieus gaaf vinden als ze dat zouden flikken
ja ik ook!! én het lijkt me leuk om te zien én.... het is gewoon leuk om te zien!!
(ik bedacht twee dingen en het tweede ontschiet me spontaan.... nouja komt nog wel als het belangrijk is en anders maar niet )
De nakende waarheid.
pi_31837825
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:38 schreef muizemeis het volgende:

[..]

er is dus nog hoop!!
Ik ben ook geen Joost fan hoor, maar zijn inzet op dit moment vind ik hoger dan die van Roel.

om Joost moet ik naast ergeren ook vaak lachen, dat is bij Roel niet het geval
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:43:37 #72
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_31837827
Alle bewoners die nu in de tuin zitten: de poort gaat zo open: you're excused you're EXIT!!!
... en huiver mee
pi_31837878
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was nog het beste geweest...
ja echt, ik irriteer me zo vreselijk aan dat stomme geroddel van die zwakzinnige bewoners en zeker nu het gewoon echt niet waar is gewoon!!
ik vind het zo lullig voor menno, ik begin hem echt steeds sympathieker te vinden, momenteel gun ik hem het meest de overwinning gewoon
De nakende waarheid.
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:45:19 #74
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_31837879
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:42 schreef Wup het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Tsjonge, het lijkt wel alsof zij de eerste bb-baby ter wereld bracht.......
pi_31837899
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
die goeie ouwe tijd
pi_31837910
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:45 schreef muizemeis het volgende:

[..]

ja echt, ik irriteer me zo vreselijk aan dat stomme geroddel van die zwakzinnige bewoners en zeker nu het gewoon echt niet waar is gewoon!!
ik vind het zo lullig voor menno, ik begin hem echt steeds sympathieker te vinden, momenteel gun ik hem het meest de overwinning gewoon
gewoon...
De nakende waarheid.
  Moderator maandag 31 oktober 2005 @ 14:47:45 #77
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31837946
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Chuckie!!!!

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_31837954
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel uur sport iedereen nou gemiddeld op een dag?
Weet ik niet, maar ik zie vooral Menno en Ingrid veel in de weer, daarna Dido en Nathalie en Lieske dan Joost en Rob.

Volgens mij doen Chantal en Roel het minst

Vraagje: is er al iemand uit zijn bed gehaald om te gaan trainen?
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:48:26 #79
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31837969
Hoe Menno vandaag Joost en Lieske coacht, fantastisch toch!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31838006
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:47 schreef cuall het volgende:

[..]

Weet ik niet, maar ik zie vooral Menno en Ingrid veel in de weer, daarna Dido en Nathalie en Lieske en Joost en Rob.

Volgens mij doen Chantal en Roel het minst

Vraagje: is er al iemand uit zijn bed gehaald om te gaan trainen?
ben ik nog niets over tegen gekomen... maar zou ook wel erg vroeg zijn om na een dag trainen (gisteren toch begonnen??) al te zeggen dat die of die te weinig traint..
ik bedoel ze worden toch pas uit hun bed geroepen als bb vindt dat ze te weinig doen??
De nakende waarheid.
pi_31838009
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:48 schreef Falco het volgende:
Ja, super gewoon!
pi_31838028
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:35 schreef regenworm het volgende:

[..]

Joost vind ik persoonlijk ook niks maar er zijn heel veel mensen die er anders over denken.
Daarom denk ik dat joost gaat winnen.
Nee hoor,Lieske gaat winnen

Daar helpt Scanman wel aan mee........
pi_31838029
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:48 schreef Falco het volgende:
Menno
het is dat ie te klein is maar anders...
De nakende waarheid.
pi_31838033
Nathalie is haar nagels aan het opeten in de tuin...is het rantsoen nog steeds zo erg?
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:53:10 #85
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31838104
Zo te zien is Lieske niet meer sip

Goedemiddag
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_31838114
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:45 schreef muizemeis het volgende:

[..]

nou weet je wat het is gewoon, als je al gewoon 8 weken met elkaar in 1 huis zit en je feitelijk gewoon niets te doen hebt, is het gewoon niet zo raar dat je gewoon over elkaar gaat lullen, gewoon omdat je op een gegeven moment echt gewoon uitgeluld bent over anderen dingen, althans dat stel ik me gewoon zo voor
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Moderator maandag 31 oktober 2005 @ 14:53:48 #87
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31838124
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_31838185
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:49 schreef muizemeis het volgende:

[..]

ben ik nog niets over tegen gekomen... maar zou ook wel erg vroeg zijn om na een dag trainen (gisteren toch begonnen??) al te zeggen dat die of die te weinig traint..
ik bedoel ze worden toch pas uit hun bed geroepen als bb vindt dat ze te weinig doen??
Nou volgens mij hebben ze vrijdag de apparatuur al gekregen, dan wordt het toch langzaam wel zichtbaar wie zich inzet en wie niet.

Ik zou me een puist lachen als Roel en Sjaantje uit hun bed worden gehaald om minstens een uur te trainen
pi_31838197
Wat lijkt Nathalie oud op die foto
pi_31838200
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:53 schreef milagro het volgende:

[..]

nou weet je wat het is gewoon, als je al gewoon 8 weken met elkaar in 1 huis zit en je feitelijk gewoon niets te doen hebt, is het gewoon niet zo raar dat je gewoon over elkaar gaat lullen, gewoon omdat je op een gegeven moment echt gewoon uitgeluld bent over anderen dingen, althans dat stel ik me gewoon zo voor
jajajajajaja het was me al opgevallen...

in de hitte van de strijd vergeet je wel eens op een bepaalde dingen te letten... gewoon
De nakende waarheid.
pi_31838226
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:55 schreef cuall het volgende:
Ik zou me een puist lachen als Roel en Sjaantje uit hun bed worden gehaald om minstens een uur te trainen
je wilt je gewoon ziekmelden
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:57:15 #92
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31838230
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:53 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Nathalie's haar ziet er mooi uit op deze foto

Wat is Dido aan het doen in de tuin?
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:58:54 #93
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31838280
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:53 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat klopt ook wel. In het begin werd er nog veel over hun omgeving gepraat over werk, relaties en dat soort dingen. Maar al die dingen zijn nu wel bekend, dus ga je meer over naar gespreksonderwerpen die te maken hebben met Big Brother. De eerste week stond bijvoorbeeld in het teken van hoe Rob zijn been kwijtraakte enzo .
pi_31838287
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:57 schreef BlaBlub het volgende:
Wat is Dido aan het doen in de tuin?
Ralph zn job, plantjes verzorgen
pi_31838293
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:57 schreef Wup het volgende:

[..]

je wilt je gewoon ziekmelden
pi_31838312
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:55 schreef cuall het volgende:

[..]

Nou volgens mij hebben ze vrijdag de apparatuur al gekregen, dan wordt het toch langzaam wel zichtbaar wie zich inzet en wie niet.

je hebt helemaal gelijk!! hoe kom ik nou toch bij gisteren
nouja...

nee idd dan mogen ze nu wel eens helder hebben wie zich wel en niet inzetten... Ha dat wordt dus een nachtje doorhalen voor roel en chantal!! en voor joost ook want die is volgens mij vandaag pas echt begonnen met trainen...
De nakende waarheid.
  Moderator maandag 31 oktober 2005 @ 15:01:39 #97
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31838352
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:59 schreef Wup het volgende:

[..]

Ralph zn job, plantjes verzorgen
Ze wilde een "kunstzinnig boeket" gaan samenstellen.
pi_31838419
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vannacht: Wil Chantal nu gaan trainen, Chantal nu trainen.
vind ik ook NU fietsen
pi_31838442
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:43 schreef muizemeis het volgende:

[..]

ja ik ook!! én het lijkt me leuk om te zien én.... het is gewoon leuk om te zien!!
(ik bedacht twee dingen en het tweede ontschiet me spontaan.... nouja komt nog wel als het belangrijk is en anders maar niet )
is de leeftijd....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  Moderator maandag 31 oktober 2005 @ 15:06:29 #100
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31838468
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:01 schreef Gert het volgende:

[..]

Ze wilde een "kunstzinnig boeket" gaan samenstellen.
En dit is het resultaat:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')