abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31839125
quote:
elke ochtend
Misschien wel in de Randstad, maar bij ons niet. Dan is het dood op straat.
pi_31839165
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:28 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee. Jezus, zijn jullie nou zo dom of doe je maar alsof? Het flitsen van iemand die een overtreding begaat bezorgt degene die de overtreding bezorgt een sanctie op zijn overtredend gedrag.
[..]

Die neerbuigende toon verdien je gewoon.

[bla]

Is dit nou ècht hogere wiskunde voor je, of vind je het gewoon leuk om de randdebiel uit te hangen?

V.
Tja, dus als je de discussie niet begrijpt (want je begrijpt hem niet, gezien deze reply, je komt niet verder dan "regels zijn regels" verbloemd in een onzinverhaaltje) dan ga je maar in de persoonlijke aanval op iemand die je standpunten niet deelt? Sterke discussie techniek.

[ Bericht 18% gewijzigd door Jalu op 31-10-2005 15:40:20 ]
pi_31839185
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:28 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee. Jezus, zijn jullie nou zo dom of doe je maar alsof? Het flitsen van iemand die een overtreding begaat bezorgt degene die de overtreding bezorgt een sanctie op zijn overtredend gedrag.
[..]

Die neerbuigende toon verdien je gewoon. Maar goed, in Jip & Janneke-taal: Ergens, laten we zeggen: in een stad, worden afspraken gemaakt. Hier mag je zo hard rijden (want dat is het veiligst), daar mag je zo hard rijden (want dat beperkt de uitstoot van uitlaatgassen) en daar mag je maximaal zo hard (want dat houdt de geluidsoverlast binnen de perken). Dan worden er bordjes neergezet (zogeheten verkeersborden) waarop staat hoe hard je mag. Heel herkenbare borden, rond, met een rode rand en zwarte cijfers (dat zijn net letters, maar dan anders) op een witte achtergrond. In je auto heb je ook cijfers. En als de wijzer voorbij de cijfers gaat op je dashboard (dat ding tussen je stuur en je voorruit) die overeenkomen met de cijfers op dat verkeersbord, dan rijd je te hard. Dat bord, ook wel een gebodsbord, zegt niet waarom je niet harder mag, maar alleen dát je niet harder mag. Dat is wel zo makkelijk, want dan hoef je je daar verder geen zorgen over te maken.
[..]

Het is een sanctie. De bedoeling is dat jij bestraft wordt, niet dat de lucht met terugwerkende kracht zuiverder wordt.

Is dit nou ècht hogere wiskunde voor je, of vind je het gewoon leuk om de randdebiel uit te hangen?

V.
boomknuffelaar jij had in de prehistorie geboren moeten worden. als je nu echt zo'n held was, dan zou je nu je PC uit zetten, want dat is pas een milieuvervuiler.
Je hebt wel wat weg van Georgina Verbaan; een dierenfundamentalist, antibontterrorist, maar wel 3 keer in de week vis eten
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_31839227
Lullig, maar iedereen krijgt wel eens een klap. Verder zegt de TT gemolesteerd waar ik onder versta dat meneer zwaargewond in het ziekenhuis ligt.

Verder. wat een mongolen.
  Moderator maandag 31 oktober 2005 @ 15:41:59 #180
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31839476
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:31 schreef JohnDope het volgende:

[..]

boomknuffelaar jij had in de prehistorie geboren moeten worden. als je nu echt zo'n held was, dan zou je nu je PC uit zetten, want dat is pas een milieuvervuiler.
Je hebt wel wat weg van Georgina Verbaan; een dierenfundamentalist, antibontterrorist, maar wel 3 keer in de week vis eten
en jij hebt wel iets weg van de gemiddelde Afrikaan ... kan ook niet lezen

hij zegt verder nix over milieuvervuiling hij zegt dat er een reden voor die verkeersborden is en dat is niet altijd de veiligheid op de weg.

en dat is nog best een goed punt, geluidsoverlast bv, je kan zelf in je auto denken hey hier rijd niemand ik kan hier vet blazen gek! maar dan ga je voorbij aan het feit dat mensen last kunnen hebben van het lawaai en dat daarom dat bord er staat.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_31839598
quote:
Was Georgina Verbaan niet vegetarisch? En die mogen vis eten hoor.
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:46:46 #182
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_31839635
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:30 schreef Jalu het volgende:

[..]

Tja, dus als je de discussie niet begrijpt (want je begrijpt hem niet, gezien deze reply, je komt niet verder dan "regels zijn regels" verbloemd in een onzinverhaaltje) dan ga je maar in de persoonlijke aanval op iemand die je standpunten niet deelt? Sterke discussie techniek.
Nee, domme lul, JIJ begrijpt er blijkbaar niets van. En ik ga niet in de persoonlijke aanval omdat iemand mijn standpunten niet deelt, maar omdat mensen zich als randdebielen wensen op te stellen. Ik geef nota bene antwoord op vragen die mij gesteld worden (waar dan niet op gereageerd wordt, omdat ze niet welgevallig zijn. Over sterke discussietechniek gesproken )

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_31839647
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:45 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Was Georgina Verbaan niet vegetarisch? En die mogen vis eten hoor.

De waarden en normen vervagen in dit land.

Vissen voelen geen pijn zeker
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:47:40 #184
136 V.
pi_31839659
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:31 schreef JohnDope het volgende:

boomknuffelaar jij had in de prehistorie geboren moeten worden.
Stupide element, jij had geaborteerd moeten worden. Of begrijpend leren lezen. Mag ook.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_31839701
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:47 schreef Verbal het volgende:

[..]

Stupide element, jij had geaborteerd moeten worden. Of begrijpend leren lezen. Mag ook.

V.
* JohnDope keert zijn andere wang toe
pi_31839730
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:47 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De waarden en normen vervagen in dit land.

Vissen voelen geen pijn zeker
Daar gaat het niet om. Een vegetarier eet geen VLEES. Als je ook geen vis meer wilt eten ( en andere dierlijke produkten) ben je een VEGANIST.
Verder heeft dit weinig met de normen en waarden van dit land te maken want de defenitie van een vegetarier is overal hetzelfde.

Verder erg of-topic.
pi_31839745
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:46 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee, domme lul, JIJ begrijpt er blijkbaar niets van. En ik ga niet in de persoonlijke aanval omdat iemand mijn standpunten niet deelt, maar omdat mensen zich als randdebielen wensen op te stellen. Ik geef nota bene antwoord op vragen die mij gesteld worden (waar dan niet op gereageerd wordt, omdat ze niet welgevallig zijn. Over sterke discussietechniek gesproken )

V.
JIJ vindt dat mensen zich als randdebielen opstellen omdat ze een andere mening toegedaan zijn dan jij. JIJ begint met krachttermen te strooien en JIJ slaat een belerend toontje aan met een verhaal dat volkomen buiten de (verder interessante en in het algemeen beleefd gevoerde )discussie staat.

Sorry hoor, je kunt het ontkennen en/of blijven schelden, in deze discussie val je lelijk door de mand.
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:51:12 #188
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31839762
Mijn god vegetariers die wel vis maar geen vlees eten?

Wat leven er ook een mongolen op deze wereld
pi_31839767
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:47 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
Zo, en nu is het mooi geweest. Ga maar buiten spelen, het is mooi weer.
pi_31839786
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:49 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Een vegetarier eet geen VLEES. Als je ook geen vis meer wilt eten ( en andere dierlijke produkten) ben je een VEGANIST.
Verder heeft dit weinig met de normen en waarden van dit land te maken want de defenitie van een vegetarier is overal hetzelfde.

Verder erg of-topic.
Schei toch uit. Ik vertaal het even voor je.
"ik ben geen moordenaar, want ik schiet alleen blanken dood, de zwarten laat ik lopen".
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:52:16 #191
136 V.
pi_31839792
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:50 schreef Jalu het volgende:

[..]

JIJ vindt dat mensen zich als randdebielen opstellen omdat ze een andere mening toegedaan zijn dan jij.
Nee, oelewapper. Omdat ze zich als randdebielen opstellen. Zich dom houden, met stompzinnige 'argumentaties' komen en conclusies trekken die ze niet kunnen trekken.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_31839842
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:52 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Schei toch uit. Ik vertaal het even voor je.
"ik ben geen moordenaar, want ik schiet alleen blanken dood, de zwarten laat ik lopen".
Het gaat er niet om wat ik ervan vind, maar hoe het is.
Google maar op 'vegetarier' en 'veganist'.
pi_31839860
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:52 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee, oelewapper. Omdat ze zich als randdebielen opstellen. Zich dom houden, met stompzinnige 'argumentaties' komen en conclusies trekken die ze niet kunnen trekken.

V.
Voor iemand die vertaald "verbaal" als nick heeft moet je nog een boel leren. Begrijpend lezen, hoezo de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

Wel vermakelijk hoor.
  Moderator maandag 31 oktober 2005 @ 15:55:08 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31839897
ja zo is het wel weer leuk geweest hé dames?

terug ontopic en zonder te schelden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_31839902

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 31-10-2005 15:59:14 (ik zit hier niet te grappen) ]
pi_31839946

[ Bericht 37% gewijzigd door sp3c op 31-10-2005 16:00:15 (echt niet) ]
pi_31840004

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 31-10-2005 16:00:53 (volgende maak ik kwijt) ]
pi_31841745
laat ook maar (was al besproken)

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2005 17:10:57 ]
pi_31842234
Mr Milieu/Wombat ik verwijs u door naar dit topic Eet geen vlees!
pi_31846059
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:00 schreef McCarthy het volgende:
heeft die agent geen pistool of zo?
Niet als je een BOA bent.
Dit is hoogst waarschijnlijk een BOA geweest, zoals vrijwel elke snelwegflitser dat is..
Dit heeft zeer waarschijnlijk een grote rol gespeeld heeft bij het handelen van de beide verdachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')