Tja, dus als je de discussie niet begrijpt (want je begrijpt hem niet, gezien deze reply, je komt niet verder dan "regels zijn regels" verbloemd in een onzinverhaaltje) dan ga je maar in de persoonlijke aanval op iemand die je standpunten niet deelt? Sterke discussie techniek.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee. Jezus, zijn jullie nou zo dom of doe je maar alsof?Het flitsen van iemand die een overtreding begaat bezorgt degene die de overtreding bezorgt een sanctie op zijn overtredend gedrag.
[..]
Die neerbuigende toon verdien je gewoon.
[bla]
Is dit nou ècht hogere wiskunde voor je, of vind je het gewoon leuk om de randdebiel uit te hangen?
V.
boomknuffelaar jij had in de prehistorie geboren moeten worden. als je nu echt zo'n held was, dan zou je nu je PC uit zetten, want dat is pas een milieuvervuiler.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee. Jezus, zijn jullie nou zo dom of doe je maar alsof?Het flitsen van iemand die een overtreding begaat bezorgt degene die de overtreding bezorgt een sanctie op zijn overtredend gedrag.
[..]
Die neerbuigende toon verdien je gewoon. Maar goed, in Jip & Janneke-taal: Ergens, laten we zeggen: in een stad, worden afspraken gemaakt. Hier mag je zo hard rijden (want dat is het veiligst), daar mag je zo hard rijden (want dat beperkt de uitstoot van uitlaatgassen) en daar mag je maximaal zo hard (want dat houdt de geluidsoverlast binnen de perken). Dan worden er bordjes neergezet (zogeheten verkeersborden) waarop staat hoe hard je mag. Heel herkenbare borden, rond, met een rode rand en zwarte cijfers (dat zijn net letters, maar dan anders) op een witte achtergrond. In je auto heb je ook cijfers. En als de wijzer voorbij de cijfers gaat op je dashboard (dat ding tussen je stuur en je voorruit) die overeenkomen met de cijfers op dat verkeersbord, dan rijd je te hard. Dat bord, ook wel een gebodsbord, zegt niet waarom je niet harder mag, maar alleen dát je niet harder mag. Dat is wel zo makkelijk, want dan hoef je je daar verder geen zorgen over te maken.
[..]
Het is een sanctie. De bedoeling is dat jij bestraft wordt, niet dat de lucht met terugwerkende kracht zuiverder wordt.
Is dit nou ècht hogere wiskunde voor je, of vind je het gewoon leuk om de randdebiel uit te hangen?
V.
en jij hebt wel iets weg van de gemiddelde Afrikaan ... kan ook niet lezenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
boomknuffelaar jij had in de prehistorie geboren moeten worden. als je nu echt zo'n held was, dan zou je nu je PC uit zetten, want dat is pas een milieuvervuiler.
Je hebt wel wat weg van Georgina Verbaan; een dierenfundamentalist, antibontterrorist, maar wel 3 keer in de week vis eten![]()
Was Georgina Verbaan niet vegetarisch? En die mogen vis eten hoor.quote:Je hebt wel wat weg van Georgina Verbaan; een dierenfundamentalist, antibontterrorist, maar wel 3 keer in de week vis eten
Nee, domme lul, JIJ begrijpt er blijkbaar niets van. En ik ga niet in de persoonlijke aanval omdat iemand mijn standpunten niet deelt, maar omdat mensen zich als randdebielen wensen op te stellen. Ik geef nota bene antwoord op vragen die mij gesteld worden (waar dan niet op gereageerd wordt, omdat ze niet welgevallig zijn. Over sterke discussietechniek gesprokenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:30 schreef Jalu het volgende:
[..]
Tja, dus als je de discussie niet begrijpt (want je begrijpt hem niet, gezien deze reply, je komt niet verder dan "regels zijn regels" verbloemd in een onzinverhaaltje) dan ga je maar in de persoonlijke aanval op iemand die je standpunten niet deelt? Sterke discussie techniek.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Was Georgina Verbaan niet vegetarisch? En die mogen vis eten hoor.
Stupide element, jij had geaborteerd moeten worden. Of begrijpend leren lezen. Mag ook.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:31 schreef JohnDope het volgende:
boomknuffelaar jij had in de prehistorie geboren moeten worden.
* JohnDope keert zijn andere wang toequote:Op maandag 31 oktober 2005 15:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Stupide element, jij had geaborteerd moeten worden. Of begrijpend leren lezen. Mag ook.
V.
Daar gaat het niet om. Een vegetarier eet geen VLEES. Als je ook geen vis meer wilt eten ( en andere dierlijke produkten) ben je een VEGANIST.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De waarden en normen vervagen in dit land.![]()
Vissen voelen geen pijn zeker
JIJ vindt dat mensen zich als randdebielen opstellen omdat ze een andere mening toegedaan zijn dan jij. JIJ begint met krachttermen te strooien en JIJ slaat een belerend toontje aan met een verhaal dat volkomen buiten de (verder interessante en in het algemeen beleefd gevoerde )discussie staat.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, domme lul, JIJ begrijpt er blijkbaar niets van. En ik ga niet in de persoonlijke aanval omdat iemand mijn standpunten niet deelt, maar omdat mensen zich als randdebielen wensen op te stellen. Ik geef nota bene antwoord op vragen die mij gesteld worden (waar dan niet op gereageerd wordt, omdat ze niet welgevallig zijn. Over sterke discussietechniek gesproken)
V.
Zo, en nu is het mooi geweest. Ga maar buiten spelen, het is mooi weer.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Stupide element, jij had geaborteerd moeten worden. Of begrijpend leren lezen. Mag ook.
V.
Schei toch uit. Ik vertaal het even voor je.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Een vegetarier eet geen VLEES. Als je ook geen vis meer wilt eten ( en andere dierlijke produkten) ben je een VEGANIST.
Verder heeft dit weinig met de normen en waarden van dit land te maken want de defenitie van een vegetarier is overal hetzelfde.
Verder erg of-topic.
Nee, oelewapper. Omdat ze zich als randdebielen opstellen. Zich dom houden, met stompzinnige 'argumentaties' komen en conclusies trekken die ze niet kunnen trekken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:50 schreef Jalu het volgende:
[..]
JIJ vindt dat mensen zich als randdebielen opstellen omdat ze een andere mening toegedaan zijn dan jij.
Het gaat er niet om wat ik ervan vind, maar hoe het is.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Schei toch uit. Ik vertaal het even voor je.
"ik ben geen moordenaar, want ik schiet alleen blanken dood, de zwarten laat ik lopen".
Voor iemand die vertaald "verbaal" als nick heeft moet je nog een boel leren. Begrijpend lezen, hoezo de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, oelewapper. Omdat ze zich als randdebielen opstellen. Zich dom houden, met stompzinnige 'argumentaties' komen en conclusies trekken die ze niet kunnen trekken.
V.
Niet als je een BOA bent.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:00 schreef McCarthy het volgende:
heeft die agent geen pistool of zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |