Klootzak.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:25 schreef Kadesh het volgende:
Haha, ja ik zal zeker gaan bellen als ik zoiets zie gebeuren.Ik wind het wel een leuke aktie van de beide onbekende heren.
![]()
quote:
Ja, ja de regels.quote:De snelheidsregels zijn er niet voor niks,
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:48 schreef Salvad0R het volgende:
Snelheidscontroles zijn er niet om de veiligheid te vergroten, maar om de staatskas te vullen.
Niets meer, niets minder.
Dat sucks gewoon. Afschaffen die verkeerspolitie .
Meneer komt weer met goede argumenten aan. Die gaapsmiley werkt altijd heel goed om een discussie om zeep te helpen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:46 schreef Kadesh het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, ja de regels.![]()
[afbeelding]
Snelheidsregels zijn er omdat anders van die idioten zoals de mensen in het nieuwsbericht, en jij ws. ook, zo hard gaan rijden dat ze allemaal ongelukken veroorzaken.quote:
Ik heb het over snelheidscontroles, Niet over de opgelegde maximumsnelheid.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:51 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Snelheidsregels zijn er omdat anders van die idioten zoals de mensen in het nieuwsbericht, en jij ws. ook, zo hard gaan rijden dat ze allemaal ongelukken veroorzaken.
O.a. inderdaad...quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:51 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Snelheidsregels zijn er omdat anders van die idioten zoals de mensen in het nieuwsbericht, en jij ws. ook, zo hard gaan rijden dat ze allemaal ongelukken veroorzaken.
Wat heb je aan regels als ze niet worden nageleefdquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik heb het over snelheidscontroles, Niet over de opgelegde maximumsnelheid.
Groot verschil .
Klein verschil. Ik moet toegeven dat ze soms wel expres op heel sneaky plaatsen zitten enzo. Maar dan nog. De regels moeten nageleefd worden, en de politie is er om te controleren of dat wel gebeurtquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Groot verschil .
ik kan niet in het artikel aflezen dat hij zijn dienstwapen heeft gebruikt of uberhaupt er 1 bij zich had, maar jij hebt betere bronnen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:55 schreef Megumi het volgende:
Weer een agent die niet kan omgaan met zijn dienstwapen jammer genoed.
mja....quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Groot verschil .
Dat is irrelevant in deze discussie.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wat heb je aan regels als ze niet worden nageleefd
Maar waarom zou je dan te hard rijdenquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat is irrelevant in deze discussie.
De maximumsnelheid is er niet voor niets. Harder dan 50 in bebouwde kom is gewoon levensgevaarlijk.
Maar de overheid controleert Nauwelijks op gevaarlijke plekken... de politie controleert bijna alleen maar op plekken waar je geneigd bent harder te rijden dan toegestaan, zodat ze lekker veel geld binnenhalen.
Dat noem ik gewoon machtsmisbruik en zelfverrijking .
Omdat je een audi S8 hebt en een recht stuk asfalt zonder tegenliggers of ander verkeer om je heen, natuurlijk . Ik vind dat ik zelf wel uitmaak hoe hard ik op MIJN gaspedaal trap, om te rijden op wegen die betaald zijn met MIJN geld.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:57 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan te hard rijden
Wel jammer dat ik dan JOUW ziektekosten moet betalen van MIJN premies als JIJ volop tegen een boom aanrijdt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Omdat je een audi S8 hebt en een recht stuk asfalt zonder tegenliggers of ander verkeer om je heen, natuurlijk . Ik vind dat ik zelf wel uitmaak hoe hard ik op MIJN gaspedaal trap, om te rijden op wegen die betaald zijn met MIJN geld.
Dat is dan jouw probleem.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Omdat je een audi S8 hebt en een recht stuk asfalt zonder tegenliggers of ander verkeer om je heen, natuurlijk . Ik vind dat ik zelf wel uitmaak hoe hard ik op MIJN gaspedaal trap, om te rijden op wegen die betaald zijn met MIJN geld.
Ik denk dat jouw no-claim er weinig last van zou hebben hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:00 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik dan JOUW ziektekosten moet betalen van MIJN premies als JIJ volop tegen een boom aanrijdt.
Het is al vaak genoeg bewezen dat automobilisten niet in staat zijn om na te gaan wat een veilige snelheid is. Wie ben jij om te bepalen wat een veilige snelheid isquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw no-claim er weinig last van zou hebben hoor.
En btw. of je nou met 100 of met 80 tegen een boom rijdt, de schade zal toch wel aanzienlijk zijn .
Ik zelf rij gewoon veilig. Zal niet de maximumsnelheid overschrijden als ik daar geen goede reden voor heb.
Nu vraag ik me werkelijk af, waarom die agenten nooit controlerend te zien zijn op plekken die gewoon gevaarlijk zijn, maar altijd op plaatsen waar het relatief veilig is om de maximumsnelheid te overtreden?
Is toch simpel? Ze willen gewoon geld maken. Vandaar hunstreefcijfers
enzo .
Het is ook betaald door MIJN geld, en ik vind dat je niet harder mag rijdenquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nee, ze hebben hem getrakteerd op een biertjequote:Op maandag 31 oktober 2005 12:13 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Ach kom op, ze zijn niet over die beste man heen gereden.
Met het woord "klootzak" op de man spelen doet het anders ook wel erg goed.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:50 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Meneer komt weer met goede argumenten aan. Die gaapsmiley werkt altijd heel goed om een discussie om zeep te helpen.
Dan niet
Vaak genoeg bewezen ? Door wie dan... de overheid zeker ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het is al vaak genoeg bewezen dat automobilisten niet in staat zijn om na te gaan wat een veilige snelheid is. Wie ben jij om te bepalen wat een veilige snelheid is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |