Jawi Hazes aan het zingen was?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:31 schreef JaWi het volgende:
Ik denk dat ze nog een paar redenen hadden.
Maar belachelijk is het natuurlijk wel.
hopelijk slaat over een maand de vorst keihard toequote:Op maandag 31 oktober 2005 18:51 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Ed Aldus.
Het blijft tot de kerst mooi weer.
Volgens die dikke vrouw bij de peuterspeelzaal in onze school niet. Die zei in september dat het nog 3 maanden mooi zou blijven.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hopelijk slaat over een maand de vorst keihard toe
september+oktober+november, nou dan kan de vorst precies over een maand keihard toeslaan, heeft ze gelijk gekregen en ben ik blijquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens die dikke vrouw bij de peuterspeelzaal in onze school niet. Die zei in september dat het nog 3 maanden mooi zou blijven.
Hahaha.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:22 schreef JaWi het volgende:
Weet iemand toevallig wat de boete is voor openbare dronkenschap?
kom je nou mee dat t half september wasquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
Half september.... + 3 is volgens mij bijna kerst.
in of overquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:00 schreef JaWi het volgende:
Ik las ergens dat we de koudste winter in 100 jaar gingen krijgen.
Lach niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik ben gisteren de dans ontsprongen. Daar werd mee gedreigd in zowel Tilburg als Utrecht.![]()
nou je hebt niks gemist hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Lach niet.
Wat ik op internet kan vinden is het maar ¤ 25 euro, de laagste (en meest belachelijke) boete die er is.
Erger is nog dat ik de hele wedstrijd van Ajax heb gemist.
Joh, je hebt toch niks gemistquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:
Nee, want ik werd via de intercom op de hoogte gehoudenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nou je hebt niks gemist hoor![]()
ja dat was genietenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Lach niet.
Wat ik op internet kan vinden is het maar ¤ 25 euro, de laagste (en meest belachelijke) boete die er is.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Lach niet.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Lach niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |