Hahaha.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:22 schreef JaWi het volgende:
Weet iemand toevallig wat de boete is voor openbare dronkenschap?
kom je nou mee dat t half september wasquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
Half september.... + 3 is volgens mij bijna kerst.
in of overquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:00 schreef JaWi het volgende:
Ik las ergens dat we de koudste winter in 100 jaar gingen krijgen.
Lach niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik ben gisteren de dans ontsprongen. Daar werd mee gedreigd in zowel Tilburg als Utrecht.![]()
nou je hebt niks gemist hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Lach niet.
Wat ik op internet kan vinden is het maar ¤ 25 euro, de laagste (en meest belachelijke) boete die er is.
Erger is nog dat ik de hele wedstrijd van Ajax heb gemist.
Joh, je hebt toch niks gemistquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:
Nee, want ik werd via de intercom op de hoogte gehoudenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nou je hebt niks gemist hoor![]()
ja dat was genietenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Lach niet.
Wat ik op internet kan vinden is het maar ¤ 25 euro, de laagste (en meest belachelijke) boete die er is.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Lach niet.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Lach niet.
die hebben alleen maar briljante tekstenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:24 schreef VoreG het volgende:
Leuke film, exorcist: the beginning
Bloodhound Gang - I hope you die; wat een tekst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |