neen, in mijn blote reet, kan er slecht tegen kleding in bed...quote:
Ik weet wel iets hoor.... niet 1 maar 2 muizen loslatenquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is een nieuw toppunt van geduld geworden: BB kijken, hopend op iets spannends.
dikke vette bullshit......dat over voetbal dan he!quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben Gordon en Joling nog.![]()
En ze verzieken wekelijks de voetbalsamenvattingen voor twee miljoen liefhebbers.
Staat al vast denk ik. Vandaar dat ze nog even de wekelijkse exit hebben uitgesteld.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
neen, in mijn blote reet, kan er slecht tegen kleding in bed...
afijn ..ik wilde naar mijn nest en toen hoorde ik menno en roel interessante dingen bleren op tv....BB kan dus langer duren dan 15 december.....
Wat ben jij vriendelijk voor de bewoners zeg. Gewoon per direct een stuk of 100 erin.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik weet wel iets hoor.... niet 1 maar 2 muizen loslaten
oeh, nu wordt ik ook opgewondenquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
neen, in mijn blote reet, kan er slecht tegen kleding in bed...
Ohw happy happy joy joy!quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Staat al vast denk ik. Vandaar dat ze nog even de wekelijkse exit hebben uitgesteld.
Ben je er nog?quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mag ik ter plekke dood neervallen.
Ik vroeg mij af waar de lekkere meiden zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor de persoon zonder inspiratie die dan nog wakker is. Ik niet namelijk.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:20 schreef Snaptnix het volgende:
Ga ook maar eens slapen, voor vandaag heb ik wel weer genoeg geduld gehad.![]()
0900 - LEKKEREMEIDENquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af waar de lekkere meiden zijn.
Terminale patient lijkt mij wel indrukwekkend eigenlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Ik wil nog kans op BB6 houden. ZONDER zwangere of terminale patient graag.
Op zich vind ik dat helemaal niet erg, vanaf volgende maand heb ik zo'n kastje dat ik de streams op tv kan zien. We zaten al bij versatel en omdat het goedkoper is zonder kpn abbo toch maar besloten het te nemen. Kan ik toch nog ff genieten van dat kastje want voetbal kijken wij niet..quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Staat al vast denk ik. Vandaar dat ze nog even de wekelijkse exit hebben uitgesteld.
Er wordt toch nog genomineerd deze week. Bridget zei dat Rob er 1 week bij kreeg, toch?quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen als dat nog eens gebeurt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Terminale patient lijkt mij wel indrukwekkend eigenlijk.
Nee, de buik is alweer plat en gewieberd uit het huis...quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:23 schreef newsman het volgende:
burrrrrrrrrrrrrp, gebeurt er nog wat in het Big Buik huis.
Oh.quote:
Oeh, dan ren ik effe naar de avondwinkel voor meer beltegoed!quote:
Meen je niet? Wel lullig dat ze 5 minuten in de studio zat, bagger figuur.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, de buik is alweer plat en gewieberd uit het huis...
quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Terminale patient lijkt mij wel indrukwekkend eigenlijk.
Zeker met deze groep, die zou hem/haar niet wegstemmen, maar wel lekker over die half dooie roddelen.
Ik heb speciaal hiervoor zojuist een topic gekicktquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:25 schreef Day het volgende:
Er wordt toch nog genomineerd deze week. Bridget zei dat Rob er 1 week bij kreeg, toch?
joost bedoel je, neem ik aanquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:29 schreef Inca het volgende:
Menno is echt een creep met zijn spillepootjes en zijn kippeborst![]()
Hoe vreemd het ook klinkt, maar een terminale patient die met zijn of haar volle verstand instemt met een verblijf in het BB huis lijkt mij interessanter dan de geboorte van een baby.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:25 schreef doka het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen als dat nog eens gebeurt.
idd, en die patient kiest er zelf voor, terwijl die baby er niet voor gekozen heeft om op deze manier ter wereld te komenquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe vreemd het ook klinkt, maar een terminale patient die met zijn of haar volle verstand instemt met een verblijf in het BB huis lijkt mij interessanter dan de geboorte van een baby.
Dit is een verkapte doodsverwensing?quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:30 schreef wickie het volgende:
Chantal de schone slaapster op de stream, wat is ze toch lief als ze slaapt.... was ze altijd maar zo stil..
Nou zo haatdragend ben ik niet, maar ze zouden Chantal ook kunnen volstoppen met slaaptabletten als maandopdracht. Of een dokter langs kunnen laten komen die haar vertelt dat als ze nog haar stembanden gebruikt dat ze dan nooit meer een baby kan krijgen. Zulke dingen vind ik vermakelijker... Dan halen wij er ook nog wat leedvermaak uit..quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:28 schreef newsman het volgende:
[..]
Meen je niet? Wel lullig dat ze 5 minuten in de studio zat, bagger figuur.
Dusdanig kut dat jij een paar uur van jouw alcoholische roes verpest door er naar te kijken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:33 schreef newsman het volgende:
Haaai Hummie van der dozenkreek, wat ben je goed in het maken van kut programmas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |