quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Ik weet wel iets voor Chantal:
[afbeelding]
Neuh, dat zou zonde zijn van mijn edele genen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:57 schreef versabommie het volgende:
Als chantal lacht, heb jij dan ook weleens de gedachte dat impotent zijn zo gek nog niet is?
Ja ik ben dol op teletubbiepakken met oorwarmersquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaah je wil me dat is nu wel overduidelijk...!
do i make you horney baby ? *ROARRR*
![]()
![]()
![]()
hmmmm... erg aparte voorkeur moet ik zeggen. Hoe is dat nou als die tv'tjes telkens aanflikkeren terwijl je bezig bentquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja ik ben dol op teletubbiepakken met oorwarmers![]()
ja duh! Ik weet wat ik de vrouwtjes moet geven om een totale staat van opperste opwinding te schenkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja ik ben dol op teletubbiepakken met oorwarmers![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja duh! Ik weet wat ik de vrouwtjes moet geven om een totale staat van opperste opwinding te schenken
ohohw! Teletoetje!
HAHAHAHA! Mafkees!quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
Zelfs de zitzak is buiten adem van al dat sporten...
ik zou zeggen kom zappen en ik laat je sidderen van genot met mijn teletoetjemasjien!quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
hmmmm... erg aparte voorkeur moet ik zeggen. Hoe is dat nou als die tv'tjes telkens aanflikkeren terwijl je bezig bent![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
Zelfs de zitzak is buiten adem van al dat sporten...
Babette is getrouwd met Bas Westerweelquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Menno heeft Babette van Veen nog nooit in GTST gezien. Weet hij veel dat ze er nu weer in speelt.
Weet ik alleen omdat mijn dochter kijkt hoor
Jaja, slap excuus. Geef maar toe. Je zit iedere avond braaf om 8 uur stipt met je kopje koffie op de bank, gezellig met de hele familie gtst te kijkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Menno heeft Babette van Veen nog nooit in GTST gezien. Weet hij veel dat ze er nu weer in speelt.
heerlijk dat soort doorzichtige smoesjesquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:03 schreef scanman01 het volgende:
sjit, ga ik dus 2 keer in de fout, pak de koekepan er maar vast bij ...quote:
Je quote mij en vraagt iets aan Gert? Of was dat een vergipsing?quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Babette is getrouwd met Bas WesterweelLijk jij een beetje op Bas, Gert?
Had Babette maar 1% van haar vaders talent...had het misschien wat geworden!quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar nu is het Charmed van 7 tot 8 en dan BB van 8 tot half 9quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jaja, slap excuus. Geef maar toe. Je zit iedere avond braaf om 8 uur stipt met je kopje koffie op de bank, gezellig met de hele familie gtst te kijken![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je quote mij en vraagt iets aan Gert? Of was dat een vergipsing?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:04 schreef doka het volgende:
[..]
heerlijk dat soort doorzichtige smoesjes![]()
Charmed, nog zoiets wat ik verafschuwde....nu enkele jaren later betrapte ik mezelf erop dat ik alvast vooruit zat te lezen in de episode guides...quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar nu is het Charmed van 7 tot 8 en dan BB van 8 tot half 9
* doka stuurt gemeneengel naar bedquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vroeg het idd aan Gert. Zal het niet meer doen.
Zal ik maar gewoon ja zeggen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen strakke blondine zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Zal ik maar gewoon ja zeggen?
En dan ben jij stiekem tóch een mooie strakke blondine, OK?![]()
is hier wel lache als ik een stream doorschakel de verkeerde kant op zit ik op chelsea tvquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:09 schreef Snaptnix het volgende:
damn.... schakel even verkeerde stream in.
Heb direct weer een acuut gehoorprobleem. gnagnagna.
Waarquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Volgende SC titel: Goede Tijden, Lekkere meiden
In je teletubbie-pyjama?quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:12 schreef versabommie het volgende:
ik ben pittuh, ajuus!
Tuuuuurlijk niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen strakke blondine zijn.
Voor de persoon zonder inspiratie die dan nog wakker is. Ik niet namelijk.quote:
Trustenquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:12 schreef versabommie het volgende:
ik ben pittuh, ajuus!
Hopelijk niet. Ik wil nog kans op BB6 houden. ZONDER zwangere of terminale patient graag.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:13 schreef doka het volgende:
tja, als bb afgelopen is kan talpa wel opdoeken...
Ze hebben Gordon en Joling nog.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:13 schreef doka het volgende:
tja, als bb afgelopen is kan talpa wel opdoeken...
Is een nieuw toppunt van geduld geworden: BB kijken, hopend op iets spannends.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:13 schreef Snaptnix het volgende:
BB5 kijken: tegen beter weten in wachten of het ooit nog leuker wordt
* pakt er nog maar eens een glaasje wijn bij en blijft stug volhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |