Dan is het bizar dat jij God desondanks met een hoofdletter schrijft.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, dat zou eerder wijzen op het bestaan van een God.![]()
Het ging over het bestaan van een God, niet specifiek over jou.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:52 schreef versabommie het volgende:
Want? Ik spreek die fucking d en t niet eens uit als het om het woord word(t) gaat, Utregs is een dialect en derhalve mag ik mij daarin uitten ongeacht welke vorm van etiquette en taalpurisme dan ook!
Waar blijft Adolf, luie flikker.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al met die MAVO-smileys?![]()
Jij wel dan 's nachts?quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Het is geen vakantiepark. Kunnen die bewoners zich niet normaal aankleden???
GODZIJDANK! hoef ik me niet weer te verdedigen met als uitgangspunt het al dan niet acceptabel zijn van een dialect ;-)quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Het ging over het bestaan van een God, niet specifiek over jou.
Krot! Ondankbare hond!quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:56 schreef Bocaj het volgende:
Roel: Ik zit al 10 weken in dit krot hier
Respect.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
Dan is het bizar dat jij God desondanks met een hoofdletter schrijft.
Die gaat dan wel weer net even te ver.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:53 schreef Gert het volgende:
Als God bestond zou Chantal de stembandkankâh hebben.
Ze moeten een nieuwe sample klaarzetten:quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
idd, tis een relaxt tijdstip. Ik zit hier nu dan ook lekker ontspannen doch beregeil in mijn teletubbiepak met oorwarmers!quote:
Weet je wel hoeveel luxer de panden zijn die ie kraaktquote:
Ik zit hier idd nog steeds in spijkerbroek en hippe blouse.quote:
Iets te veel info, Bommiequote:Op maandag 31 oktober 2005 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd, tis een relaxt tijdstip. Ik zit hier nu dan ook lekker ontspannen doch beregeil in mijn teletubbiepak met oorwarmers!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd, tis een relaxt tijdstip. Ik zit hier nu dan ook lekker ontspannen doch beregeil in mijn teletubbiepak met oorwarmers!
Ja. Ik weet wel iets voor Chantal:quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Een mooi rood kruisje op haar voorhoofd jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Ik weet wel iets voor Chantal:
[afbeelding]
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Ik weet wel iets voor Chantal:
[afbeelding]
Maar jij bent nog niet naar bed geweest en zij al welquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit hier idd nog steeds in spijkerbroek en hippe blouse.
aaaaaaaaaaah je wil me dat is nu wel overduidelijk...!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |