Hier bijvoorbeeld. Dan zie je in de index hoeveel posts erin staan. Als er 299 in staan past er nog precies 1 bij om "vol" in te zetten.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
FF offtoppic... ik zie soms mensen zeggen... "en vol" bij de laatste post... waar kan je zien wat het postnummer is in een topic?
2001, a space odessyquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kubrick fan? Kan me zo alleen "the shining" en "Spartacus" voor de geest halen![]()
ga toch eens even imdb checken, zijn wel beide topfilms IMO
Full metal jacketquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kubrick fan? Kan me zo alleen "the shining" en "Spartacus" voor de geest halen![]()
ga toch eens even imdb checken, zijn wel beide topfilms IMO
Aha... nu snap ik het... dank je.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hier bijvoorbeeld. Dan zie je in de index hoeveel posts erin staan. Als er 299 in staan past er nog precies 1 bij om "vol" in te zetten.
Als God bestond zou fok! een ingebouwde spell checker hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:44 schreef versabommie het volgende:
Als er een god is wor Roel vannacht nog uit zijn nest gehaald om te trainen !
Als God bestond zou jij hier moderator zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Als God bestond zou fok! een ingebouwde spell checker hebben.
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bombquote:
thx.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:48 schreef doka het volgende:
[..]
2001, a space odessy
full metal jacket
http://www.imdb.com/name/nm0000040/
Hoe heb ik die 2 kunnen vergeten. Rest ken ik helaas niet. Misschien toch wel de moeite waard om eens te gaan kijken, zover alleen maar topfilms van Kubrick gezien dus duidelijk.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Clockwork Orange
Paths of glory
Eyes wide shut
Dr Strangelove
Lolita
Nee, maar dat is wel waar het op neerkomt. Je kunt het postnummer namelijk niét zien. Je zult dus toch in de index moeten kijken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoelde... maar laat maar verder. Dank je
Begin jij nou ook al met die MAVO-smileys?quote:
Ja, ik zag later wat je bedoelde... heb ook mijn post aangepast.... dank jequote:Op maandag 31 oktober 2005 00:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel waar het op neerkomt. Je kunt het postnummer namelijk niét zien. Je zult dus toch in de index moeten kijken.
Want? Ik spreek die fucking d en t niet eens uit als het om het woord word(t) gaat, Utregs is een dialect en derhalve mag ik mij daarin uitten ongeacht welke vorm van etiquette en taalpurisme dan ook!quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Als God bestond zou fok! een ingebouwde spell checker hebben.
Ik zie 't, ja. Okee, graag gedaan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, ik zag later wat je bedoelde... heb ook mijn post aangepast.... dank je![]()
Nee, dat zou eerder wijzen op het bestaan van een God.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Als God bestond zou jij hier moderator zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |