Pffffffffff, je liet me al schrikkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb een hele leuke TT bedacht...
GEFOPT![]()
IMO niet. Stel je Shining eens voor zonder Jack. Dan is er niets meer over.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:38 schreef doka het volgende:
[..]
maar daarvoor gaan de credits meer naar kubrick dan naar jack, imho
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:39 schreef Bocaj het volgende:
@scanman
Ik dacht dat jij [afbeelding] dat was![]()
![]()
vroeger wel maar sinds ik zelf kinderen heb ben ik nogal sentimenteel geworden en ik kan echt niet meer normaal aanzien hoe jack zijn kind de schrik aanjaagt ...quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En de film waaruit ik mijn avatar heb geript was ook niet echt slecht. (understatement).
iemand als harvey keitel zou het ook wel aardig doen denk ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
IMO niet. Stel je Shining eens voor zonder Jack. Dan is er niets meer over.
"Filmchat"?quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb al wel een gewéldige titel... echt super
Dan mag jij de volgende maken scan... maar owee als die niet heel leuk isquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb al wel een gewéldige titel... echt super
Dat dacht ik eerst ook. Vond hem eigenlijk ook wel eng zo op de fotoquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:39 schreef Bocaj het volgende:
@scanman
![]()
Okeequote:Op maandag 31 oktober 2005 00:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan mag jij de volgende maken scan... maar owee als die niet heel leuk is
Ja dan komen er zweepjes aan te pasquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan mag jij de volgende maken scan... maar owee als die niet heel leuk is
die jacob en style tochquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:39 schreef Bocaj het volgende:
@scanman
![]()
en verplichte strafregeltjes tochquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja dan komen er zweepjes aan te pas![]()
Ik ben helemaal niet engquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:43 schreef style het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook. Vond hem eigenlijk ook wel eng zo op de foto![]()
Laat maar aan ons over om daarover te oordelenquote:
Maar The Shining is wel eng.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet eng
Maar wel Kubrick én Nichsolson fan. Vandaar die avatar.
Kubrick fan? Kan me zo alleen "the shining" en "Spartacus" voor de geest halenquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet eng
Maar wel Kubrick én Nichsolson fan. Vandaar die avatar.
Preciesquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laat maar aan ons over om daarover te oordelen![]()
Nee je ziet het in de topiclijst, bij 300 is ie vol. Maar dat wist ik eerst ook niet hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
FF offtoppic... ik zie soms mensen zeggen... "en vol" bij de laatste post... waar kan je zien wat het postnummer is in een topic?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
FF offtoppic...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |