Zal ik maar gewoon ja zeggen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Babette is getrouwd met Bas WesterweelLijk jij een beetje op Bas, Gert?
Ik wil helemaal geen strakke blondine zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Zal ik maar gewoon ja zeggen?
En dan ben jij stiekem tóch een mooie strakke blondine, OK?![]()
is hier wel lache als ik een stream doorschakel de verkeerde kant op zit ik op chelsea tvquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:09 schreef Snaptnix het volgende:
damn.... schakel even verkeerde stream in.
Heb direct weer een acuut gehoorprobleem. gnagnagna.
Waarquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Volgende SC titel: Goede Tijden, Lekkere meiden
In je teletubbie-pyjama?quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:12 schreef versabommie het volgende:
ik ben pittuh, ajuus!
Tuuuuurlijk niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen strakke blondine zijn.
Voor de persoon zonder inspiratie die dan nog wakker is. Ik niet namelijk.quote:
Trustenquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:12 schreef versabommie het volgende:
ik ben pittuh, ajuus!
Hopelijk niet. Ik wil nog kans op BB6 houden. ZONDER zwangere of terminale patient graag.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:13 schreef doka het volgende:
tja, als bb afgelopen is kan talpa wel opdoeken...
Ze hebben Gordon en Joling nog.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:13 schreef doka het volgende:
tja, als bb afgelopen is kan talpa wel opdoeken...
Is een nieuw toppunt van geduld geworden: BB kijken, hopend op iets spannends.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:13 schreef Snaptnix het volgende:
BB5 kijken: tegen beter weten in wachten of het ooit nog leuker wordt
* pakt er nog maar eens een glaasje wijn bij en blijft stug volhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |