het zou me niks verbazen als dat nog eens gebeurt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Terminale patient lijkt mij wel indrukwekkend eigenlijk.
Nee, de buik is alweer plat en gewieberd uit het huis...quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:23 schreef newsman het volgende:
burrrrrrrrrrrrrp, gebeurt er nog wat in het Big Buik huis.
Oh.quote:
Oeh, dan ren ik effe naar de avondwinkel voor meer beltegoed!quote:
Meen je niet? Wel lullig dat ze 5 minuten in de studio zat, bagger figuur.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, de buik is alweer plat en gewieberd uit het huis...
quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Terminale patient lijkt mij wel indrukwekkend eigenlijk.
Zeker met deze groep, die zou hem/haar niet wegstemmen, maar wel lekker over die half dooie roddelen.
Ik heb speciaal hiervoor zojuist een topic gekicktquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:25 schreef Day het volgende:
Er wordt toch nog genomineerd deze week. Bridget zei dat Rob er 1 week bij kreeg, toch?
joost bedoel je, neem ik aanquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:29 schreef Inca het volgende:
Menno is echt een creep met zijn spillepootjes en zijn kippeborst![]()
Hoe vreemd het ook klinkt, maar een terminale patient die met zijn of haar volle verstand instemt met een verblijf in het BB huis lijkt mij interessanter dan de geboorte van een baby.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:25 schreef doka het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen als dat nog eens gebeurt.
idd, en die patient kiest er zelf voor, terwijl die baby er niet voor gekozen heeft om op deze manier ter wereld te komenquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe vreemd het ook klinkt, maar een terminale patient die met zijn of haar volle verstand instemt met een verblijf in het BB huis lijkt mij interessanter dan de geboorte van een baby.
Dit is een verkapte doodsverwensing?quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:30 schreef wickie het volgende:
Chantal de schone slaapster op de stream, wat is ze toch lief als ze slaapt.... was ze altijd maar zo stil..
Nou zo haatdragend ben ik niet, maar ze zouden Chantal ook kunnen volstoppen met slaaptabletten als maandopdracht. Of een dokter langs kunnen laten komen die haar vertelt dat als ze nog haar stembanden gebruikt dat ze dan nooit meer een baby kan krijgen. Zulke dingen vind ik vermakelijker... Dan halen wij er ook nog wat leedvermaak uit..quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:28 schreef newsman het volgende:
[..]
Meen je niet? Wel lullig dat ze 5 minuten in de studio zat, bagger figuur.
Dusdanig kut dat jij een paar uur van jouw alcoholische roes verpest door er naar te kijken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:33 schreef newsman het volgende:
Haaai Hummie van der dozenkreek, wat ben je goed in het maken van kut programmas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |