Zo heel erg geforceerd vind ik het niet. Zo slecht ook niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:06 schreef Tarak het volgende:
Die muziekjes die zo afbreken, afkijken van Sex in the City en Desperate Housewives is één ding. Dat je het erg geforceerd doet, waardoor het effect mislukt.....
HOERAAAAA !quote:
Samen vind ik eigenlijk ook best leukquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:09 schreef Copycat het volgende:
Duizend maal beter dan dat slappe Samen, om maar een andere Talpaserie te noemen.
Godzijdank heeft Talpa dus toch nog een doelgroepquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Samen vind ik eigenlijk ook best leuk![]()
Dat smaken verschillen blijkt ook eens en te meer uit dit topicquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Samen vind ik eigenlijk ook best leuk![]()
dat zat ik mezelf ook net te bedenkenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:19 schreef Razor21 het volgende:
Wedden dat dit nummer weer een hit gaat worden. Je hoor het nummer de hele serie door.
Echte liefde![]()
In de Vlaamsche Pot, dat was leuk. Bestond er ook een Amsterdamse?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:52 schreef Samson het volgende:
[..]
Vroeger was ze nog wel leuk in die ene serie, Amsterdamse Pot heette het geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |