Wat is LIF?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:32 schreef GoLLeM het volgende:
--> LIF?
En geen scheermes omdat je het nog nooit gebruikt hebt? Iedereen heeft het een keer geleerd hoor, als je maar voorzichtig bent
LIF = lifestylequote:Op zondag 30 oktober 2005 19:35 schreef BCtjuh het volgende:
[..]
Wat is LIF?
En hoe kan je dat dan het beste doen met een scheermes? (En welk)
Geen scheerschuim o.i.d.?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:47 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
LIF = lifestyle
en gewoon met scheermesje onder de douche prutsen
Het valt echt wel mee, alleen de eerste keer is even doorbijten in de schaamstreek. Maar het is de moeite waard, ik voel me zelfs niet okay als er haartjes zitten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:58 schreef RetepV het volgende:
"Epileerapparaat". Waarom klinkt dat nou pijnlijk?
Mwah misschien omdat de haren eruit worden getrokken....quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:58 schreef RetepV het volgende:
Ja, je moet er gewoon even aan wennen, maar daarna wil je niet meer anders.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:00 schreef Herda het volgende:
[..]
Mwah misschien omdat de haren eruit worden getrokken....maar na een stuk of wat is het minder pijnlijk dat scheelt weer
Voelt een stuk frisser aan, heerlijk glad, naar eigen keuze alles weghalen of een streepje, hartje, enz. laten zitten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:03 schreef kluivie het volgende:
Hoi...
Ben het wel mee eens hoor gewoon zo weinig mogelijk haar, kan je alleen maar last van hebben en het is inderdaad vies!!! En leuke site trouwens van dat anti haar
Greetz
Hoiquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:24 schreef BCtjuh het volgende:
En als ik mezelf geschoren heb, en het is weg, als ik het dan wil bijhouden moet ik dan wachten tot het weer half is aangegroeid of als ik de eerste kleine haartjes zie 't meteen weghalen?
Okay bedankt, ik denk dat ik hier wel wat mee kan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:28 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hoi
Ik haal het heel regelmatig weg, ik word echt kriebelig van haartjes, dat ga je vanzelf wel merken.Je hoeft echt niet te wachten, zodra het je irriteert, haal je het weer weg. Hoe langer je wacht trouwens, hoe meer pijn het weer zal doen (omdat er dan weer meer haartjes zitten, en hoe meer haartjes je tegelijkertijd uittrekt, hoe meer pijn het doet.)
Neem trouwens ook een epileerapparaat met zoveel mogelijk pincetjes en hoge draaisnelheid, want een epileerapparaat werkt gewoon met pincetjes. Zelf heb ik Philips Satin Ice:
[afbeelding]
Als je goed kijkt, zie je allemaal pincetjes zitten, nu nog in rust.![]()
Ik vind dat als vrouwen het bij moeten houden of eraf moeten halen, dat die mannen die dat zeggen het zelf ook wel mogen doen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:54 schreef Modwire het volgende:
Om het topic maar even een andere kant op te sturen, wat vinden de pubers [V] hier van schaamhaar bij pubers [M]? Moet dat ook helemaal eraf, of is dat weer 'gay'?
"TS" begintquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:54 schreef Modwire het volgende:
Om het topic maar even een andere kant op te sturen, wat vinden de pubers [V] hier van schaamhaar bij pubers [M]? Moet dat ook helemaal eraf, of is dat weer 'gay'?
Ik had mijn mening hierover al gegeven, lees maar een stukje terug.quote:
Hier staat wat info over scheren, maar ook over ontharingscręme:quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:00 schreef BCtjuh het volgende:
[..]
Ik had mijn mening hierover al gegeven, lees maar een stukje terug.
Zijn er ook nog mensen die me wat kunnen vertellen over ontharingscrčme?
Ontharingscrčme is voor fijne haartjes. Mannen hebben er dus niet veel aan, want de meeste van hun haren zijn niet met ontharingscrčme te verwijderen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:00 schreef BCtjuh het volgende:
[..]
Ik had mijn mening hierover al gegeven, lees maar een stukje terug.
Zijn er ook nog mensen die me wat kunnen vertellen over ontharingscrčme?
Mijn standpunt is: goedverzorgd haar op je hoofd is mooi, haar op andere plaatsen is niet mooi.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:21 schreef mcDavid het volgende:
scheermes is niet moeilijk (op je kin dan iig) als je het mes maar niet opzij beweegt, dan snijd het. als je het gewoon in de goede richting gebruikt kan dr nix mis gaan.
enneh, vind je het haar op je hoofd ook vies of dat niet![]()
Dat klinkt niet alleen pijnlijk, het is ook een hel. Zeker de eerste paar keer. Mij niet gezienquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:58 schreef RetepV het volgende:
Je hielen?! Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 2 november 2005 00:54 schreef kwakveense het volgende:
ik gebruik altijd wilkonson protector mesjes...met tralietjes ervoor...met andere mesjes snij ik me altijd...
edit:
dat klnkt alsof ik automutileer,ik bedoelde echter dat als ik een gewoon mesje gebruik ik me nog wel eens per ongeluk in mijn hielen of waar dan ook snijd...
Ik gok benen scheren en dan uitschieten.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:38 schreef Brentmeister het volgende:
Je hielen?! Hoe krijg je dat voor elkaar
Dat mag ik hopen jaquote:Op woensdag 2 november 2005 01:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik gok benen scheren en dan uitschieten.Maar als je met je poesje bezig bent is het wel wat raar ja.
Wel eens epileren geprobeerd? Geen sneetjes wel even doorbijten de eerste keer.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik gok benen scheren en dan uitschieten.Maar als je met je poesje bezig bent is het wel wat raar ja.
Dat laat ik aan de dames over.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:39 schreef Stenny het volgende:
Wel eens epileren geprobeerd? Geen sneetjes wel even doorbijten de eerste keer.
Zorg gewoon dat je er goed bij kan, zo moeilijk kan het toch niet zijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:25 schreef BCtjuh het volgende:
Oh ja, nog iets: hoe kan je het het beste doen? zittend of staand?
Kon toch zijn dat sommige stukken makkelijker zijn als je zit of staat.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:30 schreef Steijn het volgende:
[..]
Zorg gewoon dat je er goed bij kan, zo moeilijk kan het toch niet zijn.
Daar scheer ik m`n zaakje ook meequote:Op woensdag 2 november 2005 02:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens, die Venus-scheermesjes van Gillette zijn top. Ik heb me nog nooit gesneden met die dingen, waar dan ook.
Waarom geen Mach 3?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:43 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Daar scheer ik m`n zaakje ook mee![]()
Als man
Omdat ik die voor mijn gezicht gebruik en omdat de Venus altijd in de douche ligt.quote:
ja inderdaad ja....quote:Op woensdag 2 november 2005 01:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Haren maken de mens zeg je, maar je krijgt dit pas vanaf ongeveer je 12e, dus ben je er niet mee geboren en voor zover ik weet dient het ook nergens voor.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Pff haren maken de mens
Ik zou het alleen eraf halen als mijn vriendin het zou gaan eisen.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:24 schreef Modwire het volgende:
Conclusie, kleine kinderen zijn geen mensen..
een vrouw met haren op der gezichtquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:24 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik heb zelf de beste ervaring met een 'goedkope' ontharingscrčme, namelijk die van het Kruidvat eigen merk. Die kun je voor armen, benen én gezicht gebruiken. Met Veet en zo zit het wat ingewikkelder: daar heb je crčmes voor haren en benen, maar wil je je gezicht ontharen, komen zij met allemaal dure opties als harsstrips enzo.
Koop dus gewoon Kruidvat eigen merk ontharingscrčme, die kun je ook voor je gezicht gebruiken.
Ontharingscrčme kan een link goedje zijn. Ik heb het ooit eens gebruikt op een geīrriteerde gezichtshuid en dat heb ik geweten: mijn hele gezicht zat onder de krassen (!) en die had ik minstens een week.
Je kunt ontharingscrčme op je gezicht gebruiken als je huid niet geīrriteerd is. Let op. Zorg dat je een klokje in de buurt hebt, want ik raad een langere gebruikstijd van 6 minuten dringend af. Je huid kan gaan flippen als je het langer gebruikt. Smeer het op en blijf op de klok kijken. Was het zachtjes af met lauw of koud water en doe erna een royale dagcrčme op je huid.
Het beste ontharen in de douche zodat je huid al wat vochtig is.
Succes
Bij het circus zie je ze vaak genoegquote:Op woensdag 9 november 2005 16:44 schreef poloolop het volgende:
[..]
een vrouw met haren op der gezicht??
Dus, met tieten ben je ook niet geborenquote:Op zaterdag 5 november 2005 08:51 schreef BCtjuh het volgende:
[..]
Haren maken de mens zeg je, maar je krijgt dit pas vanaf ongeveer je 12e, dus ben je er niet mee geboren en voor zover ik weet dient het ook nergens voor.
wat kinkt dat liefquote:Op woensdag 9 november 2005 23:26 schreef Adurothiel het volgende:
een veilig beschermend pruikje voor de edele delen
Gekkiequote:Op zaterdag 5 november 2005 08:51 schreef BCtjuh het volgende:
[..]
Haren maken de mens zeg je, maar je krijgt dit pas vanaf ongeveer je 12e, dus ben je er niet mee geboren en voor zover ik weet dient het ook nergens voor.
Goed kijken, dan zie je bij de meeste vrouwen meer dan je lief is. Ook als je ouder wordt, krijg je meer haartjes op je gezicht. Maar toegegeven: ik ben nogal perfectionistisch.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:44 schreef poloolop het volgende:
[..]
een vrouw met haren op der gezicht??
sluit ik me bij aan,..quote:Op donderdag 10 november 2005 15:38 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik houd niet van pruikjes en zeker niet op edele delen.![]()
there you go...quote:Op zondag 13 november 2005 16:21 schreef Fok_you het volgende:
this thread is worthless without pics
Haar dient om zweet ed tegen te houden. iig je wenkbrouwenquote:Op zaterdag 5 november 2005 08:51 schreef BCtjuh het volgende:
[..]
Je wenkbrouwen en wimpers zijn bescherming van je ogen. Hoofdhaar is er ter bescherming van je schedel en hersenen. Van de rest van de haren is de evolutionaire noodzaak weggenomen in de westerse maatschappij.quote:Op zondag 13 november 2005 16:41 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Haar dient om zweet ed tegen te houden. iig je wenkbrouwen
quote:Op zondag 13 november 2005 16:41 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Haar dient om zweet ed tegen te houden. iig je wenkbrauwen
quote:Op zondag 13 november 2005 17:01 schreef Fixers het volgende:
[..]
Van mij mag alles er dus gewoon af.
Het is alleen zo'n werk om bij te houden met scheren.... ben verdorie een uur bezig: borst, oksels, armen, buik, benen.... en dan de plekken die je niet kan zien.... Het is dat laseren zo duur is anders had ik dat al laten doen.quote:
Ja, dat klopt, zelfs met epileren heb je nog veel tijd nodig om het bij te houden, er komen altijd weer wat van die duveltjes naar boven.quote:Op zondag 13 november 2005 18:17 schreef Fixers het volgende:
[..]
Het is alleen zo'n werk om bij te houden met scheren.... ben verdorie een uur bezig: borst, oksels, armen, buik, benen.... en dan de plekken die je niet kan zien.... Het is dat laseren zo duur is anders had ik dat al laten doen.
En dan zijn er ook nog de plekken waar je zelf niet bij kan. Met epileren ook niet erg goede ervaringen.quote:Op zondag 13 november 2005 18:23 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, zelfs met epileren heb je nog veel tijd nodig om het bij te houden, er komen altijd weer wat van die duveltjes naar boven.![]()
Ja, okay, ik kom er op de plekken waar ik bij wil komen wel bij...maar het is wel zo dat je steeds perfectionistischer wordt...glad is gewoon echt lekker, voelt gewoon goed.quote:Op zondag 13 november 2005 18:24 schreef Fixers het volgende:
[..]
En dan zijn er ook nog de plekken waar je zelf niet bij kan. Met epileren ook niet erg goede ervaringen.
daar kon je op wachten natuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:54 schreef R0ADKILL het volgende:
Mail me even je adres gegevens
Dan kom ik wel even langs om te helpen
Maarre als jij er zoveel van weet: na epileren had ik gevoel als of ik te lang in de zon gelegen had... verbrand, wat deed ik fout?quote:Op zondag 13 november 2005 18:27 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, okay, ik kom er op de plekken waar ik bij wil komen wel bij...maar het is wel zo dat je steeds perfectionistischer wordt...glad is gewoon echt lekker, voelt gewoon goed.![]()
Niets, je huid moet er gewoon aan wennen. Ik epileer ook op mijn benen en krijg er soms spontaan kippevel van, je trekt per slot van rekeningen toch haren uit je huid.quote:Op zondag 13 november 2005 18:32 schreef Fixers het volgende:
[..]
Maarre als jij er zoveel van weet: na epileren had ik gevoel als of ik te lang in de zon gelegen had... verbrand, wat deed ik fout?
Gevoelige huid... Check!quote:Op zondag 13 november 2005 18:36 schreef Stenny het volgende:
[..]
Niets, je huid moet er gewoon aan wennen. Ik epileer ook op mijn benen en krijg er soms spontaan kippevel van, je trekt per slot van rekeningen toch haren uit je huid.![]()
Je kunt het met creme insmeren, even je huid vertroetelen. Op je edele delen is het allemaal wat gevoeliger (ik denk vooral bij mannen, heb er zelf geen last van, behalve die keer dan dat het pincetje van het epileerapparaat een velletje in zijn snuit had, oeps foutje bedankt, wel even je huid daar strak houden)...
Misschien heb je een heel gevoelige huid. Doe het sowieso alleen als je net onder de douche uitkomt, dan is je huid zachter en gaat het beter.
Zo'n vlezige erwt in het putjequote:Op maandag 14 november 2005 14:30 schreef Boeman het volgende:
Met een scheermesje maar pas op voor je clit
AAAiii,.. wor je volgens mij niet vrolijk van,..quote:Op maandag 14 november 2005 14:30 schreef Boeman het volgende:
Uhmzz dat zou wel knap zijn,..quote:Op donderdag 17 november 2005 12:25 schreef rameijer het volgende:
Stel je voor dat je je eikel eraf scheert, het.ismij![]()
Dan heeft het voor vrouwen dus toch een voordeel besneden te zijnquote:Op maandag 14 november 2005 14:30 schreef Boeman het volgende:
K weet niet je mening gewaardeerd wordt hier,..quote:Op donderdag 17 november 2005 13:20 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Dan heeft het voor vrouwen dus toch een voordeel besneden te zijn![]()
Nou epileren is dus een definitief nee hiero. Laatst weer geprobeerd met alle mogelijke voorzorgsmaatregelen van dien. Maar nog steeds veel puistjes/onstekinkgjes. Ik houdt het wel bij gewoon scheren voorlopig. Dan maar iets minder glad.quote:Op zondag 13 november 2005 18:36 schreef Stenny het volgende:
[..]
Niets, je huid moet er gewoon aan wennen. Ik epileer ook op mijn benen en krijg er soms spontaan kippevel van, je trekt per slot van rekeningen toch haren uit je huid.![]()
Je kunt het met creme insmeren, even je huid vertroetelen. Op je edele delen is het allemaal wat gevoeliger (ik denk vooral bij mannen, heb er zelf geen last van, behalve die keer dan dat het pincetje van het epileerapparaat een velletje in zijn snuit had, oeps foutje bedankt, wel even je huid daar strak houden)...
Misschien heb je een heel gevoelige huid. Doe het sowieso alleen als je net onder de douche uitkomt, dan is je huid zachter en gaat het beter.
Ja, probeer het in een ander stadium van je leven als je huid rustig is. Je hebt ook hele goede scheerapparaten.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:03 schreef Fixers het volgende:
[..]
Nou epileren is dus een definitief nee hiero. Laatst weer geprobeerd met alle mogelijke voorzorgsmaatregelen van dien. Maar nog steeds veel puistjes/onstekinkgjes. Ik houdt het wel bij gewoon scheren voorlopig. Dan maar iets minder glad.
Sommige mensen hebben een gevoeligere huid dan anderen, dit kan vooral gebeuren als je nog een tiener bent. Ieder moet gewoon zoeken wat het beste bij hem/haar past. Ontharen kan altijd wel, er zijn vele wegen die naar Rome leiden...quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:30 schreef het.ismij het volgende:
Ik heb echt nog nooit puistjes/onstekinkgjes gehad,..
Je kan het of je kan het niet he,..
Das waar,..quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:43 schreef Stenny het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een gevoeligere huid dan anderen, dit kan vooral gebeuren als je nog een tiener bent. Ieder moet gewoon zoeken wat het beste bij hem/haar past. Ontharen kan altijd wel, er zijn vele wegen die naar Rome leiden...![]()
Scheren gaat in princiepe goed. Wordt er steeds handiger in en de irritatie wordt steeds minder. Het vereist wel wat lenigheid en gedult dan lukt het meeste wel glad te krijgen. Alleen mijn rug dat krijg ik niet voor elkaar, geluk zit daar ook geen enorm oerwoud.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:43 schreef Stenny het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een gevoeligere huid dan anderen, dit kan vooral gebeuren als je nog een tiener bent. Ieder moet gewoon zoeken wat het beste bij hem/haar past. Ontharen kan altijd wel, er zijn vele wegen die naar Rome leiden...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |