Mijn standpunt is: goedverzorgd haar op je hoofd is mooi, haar op andere plaatsen is niet mooi.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:21 schreef mcDavid het volgende:
scheermes is niet moeilijk (op je kin dan iig) als je het mes maar niet opzij beweegt, dan snijd het. als je het gewoon in de goede richting gebruikt kan dr nix mis gaan.
enneh, vind je het haar op je hoofd ook vies of dat niet![]()
Dat klinkt niet alleen pijnlijk, het is ook een hel. Zeker de eerste paar keer. Mij niet gezienquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:58 schreef RetepV het volgende:
"Epileerapparaat". Waarom klinkt dat nou pijnlijk?
Je hielen?! Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 2 november 2005 00:54 schreef kwakveense het volgende:
ik gebruik altijd wilkonson protector mesjes...met tralietjes ervoor...met andere mesjes snij ik me altijd...
edit:
dat klnkt alsof ik automutileer,ik bedoelde echter dat als ik een gewoon mesje gebruik ik me nog wel eens per ongeluk in mijn hielen of waar dan ook snijd...
Ik gok benen scheren en dan uitschieten.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:38 schreef Brentmeister het volgende:
Je hielen?! Hoe krijg je dat voor elkaar
Dat mag ik hopen jaquote:Op woensdag 2 november 2005 01:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik gok benen scheren en dan uitschieten.Maar als je met je poesje bezig bent is het wel wat raar ja.
Wel eens epileren geprobeerd? Geen sneetjes wel even doorbijten de eerste keer.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik gok benen scheren en dan uitschieten.Maar als je met je poesje bezig bent is het wel wat raar ja.
Dat laat ik aan de dames over.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:39 schreef Stenny het volgende:
Wel eens epileren geprobeerd? Geen sneetjes wel even doorbijten de eerste keer.
Zorg gewoon dat je er goed bij kan, zo moeilijk kan het toch niet zijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:25 schreef BCtjuh het volgende:
Oh ja, nog iets: hoe kan je het het beste doen? zittend of staand?
Kon toch zijn dat sommige stukken makkelijker zijn als je zit of staat.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:30 schreef Steijn het volgende:
[..]
Zorg gewoon dat je er goed bij kan, zo moeilijk kan het toch niet zijn.
Daar scheer ik m`n zaakje ook meequote:Op woensdag 2 november 2005 02:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens, die Venus-scheermesjes van Gillette zijn top. Ik heb me nog nooit gesneden met die dingen, waar dan ook.
Waarom geen Mach 3?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:43 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Daar scheer ik m`n zaakje ook mee![]()
Als man
Omdat ik die voor mijn gezicht gebruik en omdat de Venus altijd in de douche ligt.quote:
ja inderdaad ja....quote:Op woensdag 2 november 2005 01:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Haren maken de mens zeg je, maar je krijgt dit pas vanaf ongeveer je 12e, dus ben je er niet mee geboren en voor zover ik weet dient het ook nergens voor.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Pff haren maken de mens
Ik zou het alleen eraf halen als mijn vriendin het zou gaan eisen.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:24 schreef Modwire het volgende:
Conclusie, kleine kinderen zijn geen mensen..
een vrouw met haren op der gezichtquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:24 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik heb zelf de beste ervaring met een 'goedkope' ontharingscrème, namelijk die van het Kruidvat eigen merk. Die kun je voor armen, benen én gezicht gebruiken. Met Veet en zo zit het wat ingewikkelder: daar heb je crèmes voor haren en benen, maar wil je je gezicht ontharen, komen zij met allemaal dure opties als harsstrips enzo.
Koop dus gewoon Kruidvat eigen merk ontharingscrème, die kun je ook voor je gezicht gebruiken.
Ontharingscrème kan een link goedje zijn. Ik heb het ooit eens gebruikt op een geïrriteerde gezichtshuid en dat heb ik geweten: mijn hele gezicht zat onder de krassen (!) en die had ik minstens een week.
Je kunt ontharingscrème op je gezicht gebruiken als je huid niet geïrriteerd is. Let op. Zorg dat je een klokje in de buurt hebt, want ik raad een langere gebruikstijd van 6 minuten dringend af. Je huid kan gaan flippen als je het langer gebruikt. Smeer het op en blijf op de klok kijken. Was het zachtjes af met lauw of koud water en doe erna een royale dagcrème op je huid.
Het beste ontharen in de douche zodat je huid al wat vochtig is.
Succes
Bij het circus zie je ze vaak genoegquote:Op woensdag 9 november 2005 16:44 schreef poloolop het volgende:
[..]
een vrouw met haren op der gezicht??
Dus, met tieten ben je ook niet geborenquote:Op zaterdag 5 november 2005 08:51 schreef BCtjuh het volgende:
[..]
Haren maken de mens zeg je, maar je krijgt dit pas vanaf ongeveer je 12e, dus ben je er niet mee geboren en voor zover ik weet dient het ook nergens voor.
wat kinkt dat liefquote:Op woensdag 9 november 2005 23:26 schreef Adurothiel het volgende:
een veilig beschermend pruikje voor de edele delen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |