quote:Op donderdag 3 november 2005 18:54 schreef ASSpirine het volgende:
redelijk keep in de VI
DAT is pas zielig
Ach, heb in de V 2 wedstrijden met redelijk keep in weak form gespeeld waarvan eentje gewonnen en die andere had ik sowieso verloren.quote:
Het zit hem in de naam "Haarlem"quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:12 schreef qyn het volgende:
Vorm: +10 / -3
Positiespel: +1
TSI: +13.010 / -1.930
Hugo van Haarlem naar supernatural positiespel
Wat is er mis met 17 jarigen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:17 schreef Jonks het volgende:
[..Twee 17 jarigen..]
Volgende week nog 2 van deze snotneuzen
*o* !
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:20 schreef Lortnoc het volgende:
Scoren +8, helaas geen tijd gehad om mijn spelers weer tot 49 aan te vullen dus dat had hoger kunnen zijn
Correctie: positiespel +2 .. speler over het hoofd gezien (trainee die verkocht mag wordenquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:12 schreef qyn het volgende:
Vorm: +10 / -3
Positiespel: +1
TSI: +13.010 / -1.930
Hugo van Haarlem naar supernatural positiespel
In princiepe kan je volgens Grumpey met een reserve voor iedere positie af, alleen ik heb persoonlijk zelf liever een b-team achter de hand... 20 spelers lijkt mij dus primaquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:27 schreef KaheemSaid het volgende:
Voor de derde week op rij iemand gepopt op Positiespel, verder is de vorm van mijn team tegenwoordig goed.
Ik heb nu 2 18 en 2 19 jarige die goed zijn in positiespel, de conditie van alle 4 spelers zijn redelijk tot goed. Aan het begin volgend seizoen zullen de 19 jarigen nog een keer poppen naar uitstekend. Dezen gaan dan als 20 jarigen de deur uit en dan is het weer tijd voor nieuwe, jonge, spelers.
Mijn team staat nu eerste in de 11de divisie, vorig jaar kon ik het net nog niet maken (ik ben er wat laat in het seizoen ingerold) maar dit seizoen speel ik goed mee. Helaas heb ik, doordat ik geen goede opstelling had, één wedstrijd verloren. Het had niet gehoeven maar als we promoveren wat maakt het dan nog.
Financieel gaat het bij mijn team nog niet zo lekker, ik maak als je het over 2 weken verdeelt bekijkt verlies en sta al aardig in de min. Maar als het zo doorgaat, denk ik dat verlies bijna omslaat in winst. Nog 2 weken zijn mijn spelers allemaal ongeblesseerd en kunnen de dokters weg.
Ik heb alleen 20 spelers, is dat als XI-er nodig?
Omg hoeveel van die vorm zit in je A team?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:43 schreef maniack28 het volgende:
Scoren: 2 (+2/-)
TSI: 730 (+1670/-940)
Vorm: -8 (+5/-13)
Een verdiger en een potentiele u-20 een niveautje hoger in scoren... die pot u-20 had ik niet verwacht, geeft hem weer meer kans
Die vormdalingTsja.. het ging zo goed, nu gaat ie dus dalen.... ennuuh... Uddel.. opnieuw alvast gefeliciteerd he
Oke, dan houd ik ze nog even achter de hand. Waar halen jullie die mooie overzichtjes vandaan, van vorm enzo?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
In princiepe kan je volgens Grumpey met een reserve voor iedere positie af, alleen ik heb persoonlijk zelf liever een b-team achter de hand... 20 spelers lijkt mij dus prima
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:20 schreef hollander76 het volgende:
+5![]()
Die kan ik ook afschrijven
32 jaar en +5
quote:Je hebt een speler verkocht en 2 643 ¤ ontvangen.
Programma'tjes gebruiken, als HAM (Hattrick Assistant Manager) en Hattrick Buddy bijvoorbeeld. Zelf gebruik ik HAM, heb Hattrick Buddy ook geprobeerd, maar vind dat tien keer niks, HAM is stukken fijner, maar kan best zijn dat jij Hattrick Buddy fijner vindt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oke, dan houd ik ze nog even achter de hand. Waar halen jullie die mooie overzichtjes vandaan, van vorm enzo?
Verdorie... ik ga volgend seizoen ook voor het kampioenschapquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:19 schreef Uddel het volgende:
[..]
Omg hoeveel van die vorm zit in je A team?
Waarom sta ik maar derde, terwijl ik de enige ben die van jou (koploper) win?Ja, omdat ik eerst geen goede spits had ja.. idd..
Dit seizoen proberen tweede (of eerste, wat wel moeilijk gaat worden omdat je te ver los staat) te worden en volgend seizoen voor het kampioenschap
Je vergeet htratings en volgens mij heeft Kareem die alquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:29 schreef Uddel het volgende:
[..]
Programma'tjes gebruiken, als HAM (Hattrick Assistant Manager) en Hattrick Buddy bijvoorbeeld. Zelf gebruik ik HAM, heb Hattrick Buddy ook geprobeerd, maar vind dat tien keer niks, HAM is stukken fijner, maar kan best zijn dat jij Hattrick Buddy fijner vindt.
Voor HAM: www.lokesoftware.dk/ham
Voor Hattrick Buddy: www.google.nl www.hattrickbuddy.de dus
Ik kon er niet opkomen, maar HTRatings idd, en er zullen vast nog wat onbekendere tooltjes zijn, maar HAM, HTRatings en Hattrick Buddy zijn de drie bekendequote:Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je vergeet htratings en volgens mij heeft Kareem die alMoet je vergelijk aanklikken en dan kan je vergelijken met oudere data
Joralf, die weddenschap gaat dan volgend seizoen in he..quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:51 schreef Jonks het volgende:
Joralf, ik wil die weddenschap wel met je aangaan
beetje wedden met arme uddel!
Arme Uddelquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:51 schreef Jonks het volgende:
Joralf, ik wil die weddenschap wel met je aangaan
beetje wedden met arme uddel!
Kareem, Kareem, netjes Joralf.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je vergeet htratings en volgens mij heeft Kareem die alMoet je vergelijk aanklikken en dan kan je vergelijken met oudere data
Mijn middenveld rating is waardeloos hoog, die van mijn tegenstander waarschijnlijk waardeloos zeer hoog. Nou kan ik mijn vleugel naar het midden spelen en zo een slecht zeer laag middenveld halen alleen krijg ik dan wel een zwak-- vleugel aanval. Als ik mijn vleugel op aanvallend speel, heb ik een waardeloos hoog middenveld en een redelijke laag vleugel. Mijn tegenstander heeft overal zwak laag als rating, behalve dus op het middenveld dat is waardeloos zeer hoog.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:03 schreef maniack28 het volgende:
Spitsen verdedigend heeft vrij weinig zin... wat haal jij voor middenveldrating? Als je waardeloos (hoog) haalt dan zou ik gewoon 3-4-3 spelen zoals altijd, je aanval is dan toch sterker en je zal meer scoren... is het verschil heel groot, dan zou je of je verdedigers aanvallend kunnen zetten (Extra middenveld), of meer verdedigend spelen... en hopen dat je 1x scoort... dan zet je dus al je middenvelders op verdedigend.... suc6!
Moet je wel even opmerken dat we beide gepict hebben ^^quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:22 schreef Johan-Derksen het volgende:
rampzalig hoog middenveld enz.
grapje
FC Uddel
Middenveld: zwak (laag)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: redelijk (hoog)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: matig (hoog)
Kristiansund
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: matig (zeer hoog)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (hoog)
Vleugel naar het midden toe en inners op aanvallend zetten, eventueel centrumaanval als je genoeg passing hebtquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:59 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Mijn middenveld rating is waardeloos hoog, die van mijn tegenstander waarschijnlijk waardeloos zeer hoog. Nou kan ik mijn vleugel naar het midden spelen en zo een slecht zeer laag middenveld halen alleen krijg ik dan wel een zwak-- vleugel aanval. Als ik mijn vleugel op aanvallend speel, heb ik een waardeloos hoog middenveld en een redelijke laag vleugel. Mijn tegenstander heeft overal zwak laag als rating, behalve dus op het middenveld dat is waardeloos zeer hoog.
De ratings hierboven dus... echter heb ik 1,5 miljoen cash + heleboel geld in jonge trainees zitten.. heb op het moment 3 17 jarigen (2 goed/goed en 1 goed/matig, die kosten bij elkaar al 3,5 miljoen) en nog 2 19 jarigen die samen 3 mil waard zijn en ook nog een 18 jarige die 500k waard is. Met andere woorden, ik heb voor 7 miljoen rondlopen.. stel ik verkoop ze allemaal... koop ik 3 redelijk/matig spitsen van 18 voor 100k, koop ik 3 formi/matig spitsen van 19, dat kost bij elkaar 3,1 miljoen, dan heb ik dus 4 miljoen om mn team te boosten + nog het geld wat ik vang met de verkoop van de te vervangen spelers.... Dus ik zou best in V kunnen blijven als ik dat wil... ik wil het alleen nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:21 schreef Robar het volgende:
Wat voor ratings halen ze dan?????
Maar jij zat van het begin af aan bij FH en begon gelijk goedquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Arme Uddel? Hij zat toen ik begon met dit spel al in VI en ik in IX
Dan is het eerder arme Joralf
Laatste wedstrijd was ook gewoon kut qua ratings.. blessure, rode kaart.. picquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:17 schreef Jonks het volgende:
@ joralf en Uddel,
Ik heb even jullie ratings bekeken maar moet zeggen dat me dat toch wel heel erg verbaasde.
Er zijn VIIe divisies die betere ratings halen en als ik me niet vergis zelfs VIIIe teams.
Ik zou met die stats niet de V in durven :|
Ik zat net eens te kijken he, stel ik koop een briljant mid ipv mijn formi mid... dat scheelt gewoon maar 1 subniveauquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:54 schreef Uddel het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd was ook gewoon kut qua ratings.. blessure, rode kaart.. pic
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:15 schreef Uddel het volgende:
[..]
Benieuwd hoe het zondag gaat lopen, Kristiansund uit altijd lastig
Altijd gezellig hoor, we blijven aardig tegen elkaarquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
gezellig uddel en joralf?
ik heb de duurste aankoop allertijde gedaan zojuist... een WC spits met head, 20 jr en poor exp
kosten: een luttele 3 miljoen
Ik geloof niet dat daar sprake van is, de blessure calculators houden daar iig geen rekening mee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:10 schreef The_Hives het volgende:
pff voor die moeite lekker gewoon traden
Overigens worden je doktoren toch ook over de spelers verdeeld? Dus des te meer geblesseerd, des te langer het duurt. But correct me if I'm wrong
Ik bedoel, als je ze per 10 inslaat..... je hoeft alleen maar af te wachtenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:10 schreef The_Hives het volgende:
pff voor die moeite lekker gewoon traden
Overigens worden je doktoren toch ook over de spelers verdeeld? Dus des te meer geblesseerd, des te langer het duurt. But correct me if I'm wrong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |