In princiepe kan je volgens Grumpey met een reserve voor iedere positie af, alleen ik heb persoonlijk zelf liever een b-team achter de hand... 20 spelers lijkt mij dus primaquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:27 schreef KaheemSaid het volgende:
Voor de derde week op rij iemand gepopt op Positiespel, verder is de vorm van mijn team tegenwoordig goed.
Ik heb nu 2 18 en 2 19 jarige die goed zijn in positiespel, de conditie van alle 4 spelers zijn redelijk tot goed. Aan het begin volgend seizoen zullen de 19 jarigen nog een keer poppen naar uitstekend. Dezen gaan dan als 20 jarigen de deur uit en dan is het weer tijd voor nieuwe, jonge, spelers.
Mijn team staat nu eerste in de 11de divisie, vorig jaar kon ik het net nog niet maken (ik ben er wat laat in het seizoen ingerold) maar dit seizoen speel ik goed mee. Helaas heb ik, doordat ik geen goede opstelling had, één wedstrijd verloren. Het had niet gehoeven maar als we promoveren wat maakt het dan nog.
Financieel gaat het bij mijn team nog niet zo lekker, ik maak als je het over 2 weken verdeelt bekijkt verlies en sta al aardig in de min. Maar als het zo doorgaat, denk ik dat verlies bijna omslaat in winst. Nog 2 weken zijn mijn spelers allemaal ongeblesseerd en kunnen de dokters weg.
Ik heb alleen 20 spelers, is dat als XI-er nodig?
Omg hoeveel van die vorm zit in je A team?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:43 schreef maniack28 het volgende:
Scoren: 2 (+2/-)
TSI: 730 (+1670/-940)
Vorm: -8 (+5/-13)
Een verdiger en een potentiele u-20 een niveautje hoger in scoren... die pot u-20 had ik niet verwacht, geeft hem weer meer kans
Die vormdalingTsja.. het ging zo goed, nu gaat ie dus dalen.... ennuuh... Uddel.. opnieuw alvast gefeliciteerd he
Oke, dan houd ik ze nog even achter de hand. Waar halen jullie die mooie overzichtjes vandaan, van vorm enzo?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
In princiepe kan je volgens Grumpey met een reserve voor iedere positie af, alleen ik heb persoonlijk zelf liever een b-team achter de hand... 20 spelers lijkt mij dus prima
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:20 schreef hollander76 het volgende:
+5![]()
Die kan ik ook afschrijven
32 jaar en +5
quote:Je hebt een speler verkocht en 2 643 ¤ ontvangen.
Programma'tjes gebruiken, als HAM (Hattrick Assistant Manager) en Hattrick Buddy bijvoorbeeld. Zelf gebruik ik HAM, heb Hattrick Buddy ook geprobeerd, maar vind dat tien keer niks, HAM is stukken fijner, maar kan best zijn dat jij Hattrick Buddy fijner vindt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oke, dan houd ik ze nog even achter de hand. Waar halen jullie die mooie overzichtjes vandaan, van vorm enzo?
Verdorie... ik ga volgend seizoen ook voor het kampioenschapquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:19 schreef Uddel het volgende:
[..]
Omg hoeveel van die vorm zit in je A team?
Waarom sta ik maar derde, terwijl ik de enige ben die van jou (koploper) win?Ja, omdat ik eerst geen goede spits had ja.. idd..
Dit seizoen proberen tweede (of eerste, wat wel moeilijk gaat worden omdat je te ver los staat) te worden en volgend seizoen voor het kampioenschap
Je vergeet htratings en volgens mij heeft Kareem die alquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:29 schreef Uddel het volgende:
[..]
Programma'tjes gebruiken, als HAM (Hattrick Assistant Manager) en Hattrick Buddy bijvoorbeeld. Zelf gebruik ik HAM, heb Hattrick Buddy ook geprobeerd, maar vind dat tien keer niks, HAM is stukken fijner, maar kan best zijn dat jij Hattrick Buddy fijner vindt.
Voor HAM: www.lokesoftware.dk/ham
Voor Hattrick Buddy: www.google.nl www.hattrickbuddy.de dus
Ik kon er niet opkomen, maar HTRatings idd, en er zullen vast nog wat onbekendere tooltjes zijn, maar HAM, HTRatings en Hattrick Buddy zijn de drie bekendequote:Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je vergeet htratings en volgens mij heeft Kareem die alMoet je vergelijk aanklikken en dan kan je vergelijken met oudere data
Joralf, die weddenschap gaat dan volgend seizoen in he..quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:51 schreef Jonks het volgende:
Joralf, ik wil die weddenschap wel met je aangaan
beetje wedden met arme uddel!
Arme Uddelquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:51 schreef Jonks het volgende:
Joralf, ik wil die weddenschap wel met je aangaan
beetje wedden met arme uddel!
Kareem, Kareem, netjes Joralf.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je vergeet htratings en volgens mij heeft Kareem die alMoet je vergelijk aanklikken en dan kan je vergelijken met oudere data
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |