In R&P verder graagquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe voorspelbaar.
Ja !quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:17 schreef Yildiz het volgende:
Moet ik nou óók n foto maken van mijn kat?
Dat zijn serieuze trippersquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dan ik maar met die ouwe lobbes van me.
Dzjerzinski:
en onze logé
Luna:
[afbeelding]
en dan nog eentje vn Polleke toen ze nog ietsjes kleiner was
[afbeelding]
Ach ik op een veels te jonge meid, ieder zo zijn problemenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:36 schreef Monidique het volgende:
Ik ben verliefd op Kate Bush.
Ja, best wel. Apathie noemen ze dat wel eensquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:38 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben helemaal niet verliefd. Dát is pas erg.
Ja.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:38 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben helemaal niet verliefd. Dát is pas erg.
Daaraan begin je wel te denken iddquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:39 schreef Tafkahs het volgende:
Ja, best wel. Apathie noemen ze dat wel eens
[/quote]quote:Kate Bush
Kate Bush (30 juli 1958) is een Britse zangeres die werd geboren in Bexleyheath, Kent, Engeland als Catherine Bush. Haar experimentele inslag heeft ervoor gezorgd dat ze vooral wordt gewaardeerd door collega-muzikanten, en verder door een niet overdreven grote, maar wel zeer toegewijde schare fans. Dat blijkt uit het feit dat haar platen altijd goed verkopen, ondanks het feit dat ze voor het opnemen van een album altijd meerdere jaren de tijd neemt. Haar laatste, The red shoes, dateert van 1993, en is dus op dit moment (2005) alweer twaalf jaar oud.
Wel eens geweest of gewoon .. niet ?quote:
Oh tuurlijk wel maar afgelopen 2 jaar niet meer.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:42 schreef Tafkahs het volgende:
Wel eens geweest of gewoon .. niet ?
Ze had je moeder oma kunnen wezen, Mquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:41 schreef Monidique het volgende:
Voor mij is er ook geen hoop. In walging en zelfhaat zal ik ten onder gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |