Goh IMDB heeft wat leuke dingetjes te zien:quote:
Wie bedoel je met ze? De luisteraars hebben de lijst samengesteld he, niet radio 2. En de top 10 is toch wel iets anders dan vorig jaar met Boudewijn de Groot op 1 (klasse!) en nu ook Coldplay in de top 10.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:41 schreef methodmich het volgende:
Jawel, maar je moet niet verwachten dat ze erg onveilige keuzes maken. Bij Veronica ook niet, maar dan in een andere categorie. Die top 10 teken je even makkelijk uit.
Precies, en dat de top 10 vrijwel elk jaar hetzelfde is is ook wel vrij logisch.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie bedoel je met ze? De luisteraars hebben de lijst samengesteld he, niet radio 2. En de top 10 is toch wel iets anders dan vorig jaar met Boudewijn de Groot op 1 (klasse!) en nu ook Coldplay in de top 10.
Ze zijn de vrij behoudende Radio 2 luisteraars. Coldplay en Bolo is fanclubwerk.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie bedoel je met ze? De luisteraars hebben de lijst samengesteld he, niet radio 2. En de top 10 is toch wel iets anders dan vorig jaar met Boudewijn de Groot op 1 (klasse!) en nu ook Coldplay in de top 10.
Goed, smaken mogen dan verschillen.. En wat men 'geniaal' noemt mag 'ie zelf weten... Maar dat "Clocks" niet geniaal is, is een absoluut feit!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:46 schreef Olmo het volgende:
Dat van Coldplay snap ik ook nog steeds niet. Maar goed, het zal wel een geniaal lied zijn... ofzo...
Ze hadden beter nummers die minder dan 2 jaar oud zijn kunnen weren, maar dit is meer een discussie voor in het Top 2000 topicquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:48 schreef IdlersDream het volgende:
Het wordt steeds meer een flauwekullijst! clocks....katie melua...guus m.....james blunt.....en die knaker van Bad Day... 1 van de meest irritante en eenvoudige nummers van dit jaar.
Maar je kon maar 2 nummers per band per stem toch?quote:Op maandag 26 december 2005 11:13 schreef methodmich het volgende:
Ik heb geloof ik 8 x op The Beatles gestemd: Strawberry Fields Forever, Something, While My Guitar Gently Weeps, Norwegian Wood, I Am The Walrus, In My Life, Penny Lane en Across The Universe. Verder op My Sweet Lord van George Harrison en Imagine van John Lennon.
Maar ik heb 2 x gestemd.
Is dat zo!?quote:Op maandag 26 december 2005 13:59 schreef Olmo het volgende:
[..]
Maar je kon maar 2 nummers per band per stem toch?![]()
Stond wel in de regels, maar als je er niet aan hield dan gebeurde er verder niksquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:11 schreef webfreak het volgende:
[..]
Is dat zo!?
Volgens mij niet hoor... Ik heb ook een stuk of 6 Beatlenummers gekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |