Goh IMDB heeft wat leuke dingetjes te zien:quote:
Wie bedoel je met ze? De luisteraars hebben de lijst samengesteld he, niet radio 2. En de top 10 is toch wel iets anders dan vorig jaar met Boudewijn de Groot op 1 (klasse!) en nu ook Coldplay in de top 10.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:41 schreef methodmich het volgende:
Jawel, maar je moet niet verwachten dat ze erg onveilige keuzes maken. Bij Veronica ook niet, maar dan in een andere categorie. Die top 10 teken je even makkelijk uit.
Precies, en dat de top 10 vrijwel elk jaar hetzelfde is is ook wel vrij logisch.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie bedoel je met ze? De luisteraars hebben de lijst samengesteld he, niet radio 2. En de top 10 is toch wel iets anders dan vorig jaar met Boudewijn de Groot op 1 (klasse!) en nu ook Coldplay in de top 10.
Ze zijn de vrij behoudende Radio 2 luisteraars. Coldplay en Bolo is fanclubwerk.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie bedoel je met ze? De luisteraars hebben de lijst samengesteld he, niet radio 2. En de top 10 is toch wel iets anders dan vorig jaar met Boudewijn de Groot op 1 (klasse!) en nu ook Coldplay in de top 10.
Goed, smaken mogen dan verschillen.. En wat men 'geniaal' noemt mag 'ie zelf weten... Maar dat "Clocks" niet geniaal is, is een absoluut feit!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:46 schreef Olmo het volgende:
Dat van Coldplay snap ik ook nog steeds niet. Maar goed, het zal wel een geniaal lied zijn... ofzo...
Ze hadden beter nummers die minder dan 2 jaar oud zijn kunnen weren, maar dit is meer een discussie voor in het Top 2000 topicquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:48 schreef IdlersDream het volgende:
Het wordt steeds meer een flauwekullijst! clocks....katie melua...guus m.....james blunt.....en die knaker van Bad Day... 1 van de meest irritante en eenvoudige nummers van dit jaar.
Maar je kon maar 2 nummers per band per stem toch?quote:Op maandag 26 december 2005 11:13 schreef methodmich het volgende:
Ik heb geloof ik 8 x op The Beatles gestemd: Strawberry Fields Forever, Something, While My Guitar Gently Weeps, Norwegian Wood, I Am The Walrus, In My Life, Penny Lane en Across The Universe. Verder op My Sweet Lord van George Harrison en Imagine van John Lennon.
Maar ik heb 2 x gestemd.
Is dat zo!?quote:Op maandag 26 december 2005 13:59 schreef Olmo het volgende:
[..]
Maar je kon maar 2 nummers per band per stem toch?![]()
Stond wel in de regels, maar als je er niet aan hield dan gebeurde er verder niksquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:11 schreef webfreak het volgende:
[..]
Is dat zo!?
Volgens mij niet hoor... Ik heb ook een stuk of 6 Beatlenummers gekozen
Ik heb het ook niet gezien. Heb volgens mij op 4 Beatles nummers gestemd. Ik had er ook wel 10 kunnen kiezen maar dat vond ik zelf wat flauw, bovendien is er naast de Beatles ook wel meerquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Stond wel in de regels, maar als je er niet aan hield dan gebeurde er verder niks![]()
Zoals? Ben wel benieuwd om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien. Heb volgens mij op 4 Beatles nummers gestemd. Ik had er ook wel 10 kunnen kiezen maar dat vond ik zelf wat flauw, bovendien is er naast de Beatles ook wel meer
Serieus? Flauwe regel.quote:Op maandag 26 december 2005 13:59 schreef Olmo het volgende:
[..]
Maar je kon maar 2 nummers per band per stem toch?![]()
Ik heb zelf gestemd op Avond van Boudewijn de Groot (echt waar), Bohemian Rhapsody van Queen, Hotel California van the Eagles, The Sound of Silence van Simon en Garfunkel, Nights in white Satin van the Moody blues en Paint it Black van the Stonesquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:54 schreef phish852 het volgende:
[..]
Zoals? Ben wel benieuwd om eerlijk te zijn![]()
Wat ik me dan steeds afvraag:quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb zelf gestemd op Avond van Boudewijn de Groot (echt waar)
Ik wilde op een Nederlands nummer stemmen en toen kwam ik bij dat nummer uit. Waarom? Omdat ik Boudewijn de Groot erg goed vind en Avond erg mooi. Maar het had ook Testament kunnen zijn of Minister President, maar met Avond heb ik persoonlijk meer. Er zit dus geen promomachine achter ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:21 schreef webfreak het volgende:
[..]
Wat ik me dan steeds afvraag:
Hoe kom je in godsnaam bij dat nummer?? Is dat afgelopen jaar extra gepromoot ofzo? Waarom stemt Nederland ineens massaal op zo'n redelijk onbekende plaat?
Sorry dat ik een bééééétje offtopic ga nu
Hmmmja.. Ik blijf 't apart vinden dat zoveel honderden mensen 'toevallig' dat nummer uitkozen, terwijl het enkele jaren geleden nog ergens achterin de lijst stond. Maargoed.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wilde op een Nederlands nummer stemmen en toen kwam ik bij dat nummer uit. Waarom? Omdat ik Boudewijn de Groot erg goed vind en Avond erg mooi. Maar het had ook Testament kunnen zijn of Minister President, maar met Avond heb ik persoonlijk meer. Er zit dus geen promomachine achter ofzo
nouja, zo heel raar is het toch niet; men wilt blijkbaar een keer een nederlandstalig nummer op 1, dan kies je natuurlijk het beste.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:02 schreef webfreak het volgende:
[..]
Hmmmja.. Ik blijf 't apart vinden dat zoveel honderden mensen 'toevallig' dat nummer uitkozen, terwijl het enkele jaren geleden nog ergens achterin de lijst stond. Maargoed.
Niet zoveel volgensmij, alleen een duet van George Michael met Paul McCartney naar mijn weten. Misschien komt Paul wel weer naar Europa om te touren, wie zal het zeggenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:43 schreef phish852 het volgende:
maar goed: de Beatles!..... euhm .... voor volgend jaar nog belangrijke dingen op komst waar we naar uit kunnen kijken?
owja die moet ook nog uitkomenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:49 schreef Jane het volgende:
Wie weet kunnen we in 2006 eindelijk die langverwachte Let It Be DVD in onze armen sluiten.
ÉN vergeet niet, Sir Paul wordt natuurlijk 64 en we kunnen er nog steeds op inzetten dat er dan een versie van When I'm Sixty Four op nr. 1 staat in Engeland.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:43 schreef phish852 het volgende:
maar goed: de Beatles!..... euhm .... voor volgend jaar nog belangrijke dingen op komst waar we naar uit kunnen kijken?
Idd, ik heb liever 55 nummers dan de helft en een nummer 1 notering (wat met alleen de steun van dit topic toch niet voor elkaar te krijgen is).quote:Op woensdag 28 december 2005 22:41 schreef Jane het volgende:
Maar dan hebben wel straks misschien wel de nummer 1, maar wel de helft minder Beatlesnummers.
En anders is er nog altijd 2007quote:Op woensdag 28 december 2005 18:49 schreef Jane het volgende:
Wie weet kunnen we in 2006 eindelijk die langverwachte Let It Be DVD in onze armen sluiten.
72e plek het hoogstequote:Op maandag 2 januari 2006 12:45 schreef warpozio het volgende:
Evoluties in de top 2005 van Radio Donna (http://top2005.donna.be/downloads/top2005_def.txt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |