Is mij ook altijd bijgebleven, ook al hadden ze bij latere tv-uitzendingen van het concert dat nummer er vaak uitgeknipt. En op het album staat het ook niet. Ik zag het pas weer voor het eerst op de DVD.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:23 schreef webfreak het volgende:
[..]
Geweldig nummer is dat...Superuitvoering op "Live in Central Park" DVD, als er na de regel "And we stayed to close the place" een gek 't podium oprent, en dan die angstige blik van Paul
Met Happiness is a warm gun. Geweldig nummer natuurlijk. Eén van mijn favorieten van het album. Maar toen ik gisteren hoorde dat iemand dat op Radio 2 aanvroeg ter gelegenheid van de herdenking van de moord, dacht ik toch "Mwah... doe vandaag maar een andere...".quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Ik draai nu de witte.
Dat was in de Gouden 'we hebben een mailer' Uren. Bizar ja.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:33 schreef Jane het volgende:
Maar toen ik gisteren hoorde dat iemand dat op Radio 2 aanvroeg ter gelegenheid van de herdenking van de moord, dacht ik toch "Mwah... doe vandaag maar een andere...".
De hele Witte is goed natuurlijk. Mijn op één na favoriete Beatle-album en op twee na favoriete album ooit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Met Happiness is a warm gun. Geweldig nummer natuurlijk. Eén van mijn favorieten van het album. Maar toen ik gisteren hoorde dat iemand dat op Radio 2 aanvroeg ter gelegenheid van de herdenking van de moord, dacht ik toch "Mwah... doe vandaag maar een andere...".
En Paul McCartney is ook genomineerd voor een Grammy, of beter gezegd voor drie stuks. Ook producent Nigel Godrich heeft een nominatie binnen voor zijn werk aan Chaos and Creation:quote:George Michael in duet met Paul McCartney
Uitgegeven: 10 december 2005 16:43
AMSTERDAM - Popster George Michael heeft een duet opgenomen met ex-Beatle Paul McCartney. Dat meldt Contactmusic zaterdag. Het gaat om een nieuwe versie van Michael's hit uit 1991 'Heal the pain'. Michael en McCartney zijn het nog niet eens over een releasedatum, maar ze willen allebei dat de opbrengst van de single naar een goed doel gaat.
Volgens George klinkt het nummer 'geweldig'. "Ik heb een nummer gedaan met Paul, ik weet niet zeker wanneer het uitkomt, maar het klinkt helemaal te gek."
Klinkt een beetje als de verhalen na 9/11 (911 is het alarmnummer, als je het in word in een bepaald lettertype typt krijg je een geheime boodschap, de 11 staat voor de twee torens) en de verhalen na de dood op Fortuyn (6 kogels, 6 mei, 6 minuten over 6 etc.).quote:Op maandag 12 december 2005 10:37 schreef Olmo het volgende:
Hij zou het ook niet vlak voor zijn dood hebben gedaan, maar al in n1966. Het jaar waar jij ook aan refereerd. Hij zou twee maanden na zijn verjaardag overlijden, maar zei daar niet bij in welk jaar. Hij kwam tot deze voorspelling omdat een goede vriend/vriendin ook twee maanden na haar verjaardag was overleden, geloof ik. De geboorte- en sterfdatum van die vriend/vriendin hielden weer verband met het getal 9.
Typ het vluchtnummer, Q33 NY van één van de jets in Word. Verander font size in 48 en lettertype in Wingdings.quote:Op maandag 12 december 2005 12:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als de verhalen na 9/11 (911 is het alarmnummer, als je het in word in een bepaald lettertype typt krijg je een geheime boodschap, de 11 staat voor de twee torens) en de verhalen na de dood op Fortuyn (6 kogels, 6 mei, 6 minuten over 6 etc.).
Beetje offtopic, maar dat bedoelde ikquote:Op maandag 12 december 2005 20:25 schreef Price het volgende:
[..]
Typ het vluchtnummer, Q33 NY van één van de jets in Word. Verander font size in 48 en lettertype in Wingdings.
Zoiets?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:08 schreef rameijer het volgende:
En verder ben ik op zoek naar psychedelische foto's/tekeningen van de Beatles in een kwaliteit die hoog genoeg is om op A4 geprint te worden? dit voor een feestje![]()
Jaaaaa!quote:
Ik zie nu pas 'ITV' staan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:35 schreef webfreak het volgende:
PAUL MCCARTNEY ZATERDAGAVOND UITGEBREID OP ENGELSE TV!
23.10 op ITV
Zaterdagavond, 17 December zal Paul McCartney verschijnen bij 'Parkinson'. De veteraan Parkinson praat met Paul over zijn solo carriëre, over de Beatles en over zijn laatste project, het kinderboek genaamd 'High in the Clouds'.
Nou, dat TV-programma viel erg tegenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:24 schreef rameijer het volgende:
Grappig...hier (Griekenland) is er zaterdagavond een programma over de Beatles.![]()
En verder treedt er hier de komende tijd een cover-band op: Twist & Shout![]()
Straks bellen voor kaartjes...
En nog wel vaker als je hun bemoeienis/connectie met wat andere noteringen meerekent.quote:
Speelde hij geen bas in de video?quote:Op maandag 19 december 2005 20:15 schreef Jane het volgende:
709 Band Aid - Do they know it's Christmas (1984) McCartney staat officieel genoteerd als een van de artiesten dacht ik, al deed hij volgens mij alleen mee aan de b-kant van de single
Idem. Alhoewel het me niet bijstaat of ik Lennon's versie ooit gehoord heb eigenlijkquote:Op maandag 19 december 2005 20:30 schreef dwerg het volgende:
Ik vind die zwaar overgeproduceerde over de top versie van Roxy Music eigenlijk wel mooi. Sorry.
Niet in die uit '84 toch?quote:
Ga eens snel luisteren dan!quote:Op maandag 19 december 2005 20:31 schreef Litpho het volgende:
Idem. Alhoewel het me niet bijstaat of ik Lennon's versie ooit gehoord heb eigenlijk.
Yoko moet nu echt een keer ophouden hoor.quote:Komende lente ligt er een sprekende John Lennon-pop in de winkels. Volgens het Britse boulevardblad The Sun heeft zijn weduwe Yoko Ono een Amerikaanse speelgoedketen toestemming gegeven om de pop te maken. De pop wordt 45 centimeter hoog en debiteert, na een druk op de knop, enkele beroemde citaten van Lennon. Een groep fans heeft de pop al als 'bijzonder smaakloos' afgedaan.
En ook hier houd ik mijn hart vast...quote:Meer Bono-nieuws. De zanger van U2 gaat meespelen in de muzikale rolprent Across the Universe. De film zit vol Beatles-muziek en Bono vertolkt de rol van Dr. Robert. De film wordt omschreven als een 'romantische musical' en komt in de loop van 2006 in de bioscopen.
Niet slecht. Maar Lennon solo is nooit echt mijn favoriet geweest, en ook hier mist het wat bij de eerste beluistering. Eens wat vaker draaien en laten bezinken dan maarquote:
quote:23.10 op ITV
Zaterdagavond, 17 December zal Paul McCartney verschijnen bij 'Parkinson'. De veteraan Parkinson praat met Paul over zijn solo carriëre, over de Beatles en over zijn laatste project, het kinderboek genaamd 'High in the Clouds'.
23.30 op BBC2
Diezelfde avond op de BBC is de documentaire 'Paul McCartney: Chaos And Creation at Abbey Road'. Dit programma staat gepland voor 23.30 (een snelle blik in de tv gids leert mij dat voorafgaand hieraan 'snooker' is en dat dit kan uitlopen - even bijblijven of ruim programmeren!). Hierin keert Paul terug naar de fameuze Studio 2 in Abbey Road, waar de Beatles al hun platen opnamen. McCartney speelt live voor een select publiek werk uit zijn gehele carriëre.
(op de site van McCartney staat het een uur eerder gepland maar dat is natuurlijk in Engelse tijd)
(bron: beatlesfanclub.nl)
Breekbaar inderdaadquote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef Jane het volgende:
Lennon solo is ook niet mijn favoriet, maar ik vind Jealous Guy zelf bijzonder mooi. Ik weet niet of het het goede woord is, maar het klinkt voor mij heel breekbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |