abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2005 @ 14:24:59 #251
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31866587
Daarbij komt natuurlijk ook nog eens zijn gezondheid, vanwege zijn hart mag hij ook niet meer van vrouwlief.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 1 november 2005 @ 14:26:11 #252
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31866614
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 14:21 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Men heeft hem zelf ook in die positie geschoven vind ik en hij speelt daar handig op in.
Hoe heeft men hem in die positie geschoven dan? Ik weet niet wat er bij de ledenvergadering waar JC gezegt of gedaan is, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik hem ook niet helemaal op z'n blauwe kijkers geloof. Het komt in mijn ogen net iets te mooi uit en is niet na te trekken. Daarbij heeft Johan na z'n beroerte al aangegeven niet meer bij een club aan de slag te willen.

Hij geeft lekker kritiek omdat hij weet dat mensen naar hem luisteren, en daarna trekt hij zich weer comfortabel terug in NL of in Spanje. Beetje makkelijk. Niet dat ik hem iets kwalijk neem, want in mijn ogen is hij Ajax niets verschuldigt. Alleen ik heb wel twijfels bij z'n motivaties om kritiek te leveren.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_31866619
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 14:24 schreef M0NTANA het volgende:
Daarbij komt natuurlijk ook nog eens zijn gezondheid, vanwege zijn hart mag hij ook niet meer van vrouwlief.
Waarom hij dan niet louter als supporter rondloopt en zijn dagen vult met wedstrijden bekijken en golfen is me ook een raadsel.

Blijkbaar wil hij zelf ook belangrijk gevonden worden en hij heeft ook nog een foundation natuurlijk.
Yeah baby Yeah!
pi_31867762
quote:
Bogdan Lobont wil weg bij Ajax
Van onze sportredactie

AMSTERDAM - Bogdan Lobont heeft deze week een gesprek met Ajax over zijn toekomst bij de Amsterdamse club. De kans is groot dat de Roemeense doelman aandringt tot een vertrek in de aanstaande winterstop.

Lobont is maandag niet met Ajax mee gereisd naar Bern, waar de ploeg morgen tegen FC Thun voor de Champions League speelt. De teleurgestelde keeper kwam gisteravond in actie met Jong Ajax tegen Jong Feyenoord. Hij zal er geen goed gevoel aan hebben overgehouden: Jong Ajax, dat een slecht seizoen doormaakt, verloor de prestigestrijd met 5-1.

Het was Lobonts eerste wedstrijd sinds de interland van Roemenië tegen Finland op 8 oktober.

''Ik ben hongerig om te spelen. Dat is eigenlijk alles wat ik wil, spelen,'' reageerde Lobont, die weet bij Ajax niet veel aan spelen toe te komen. Vorig seizoen speelde hij maar zeven officiële wedstrijden, dit seizoen nog niet één. Hij is de derde doelman in de hiërarchie, achter Maarten Stekelenburg en Hans Vonk.

De Roemeen heeft nog een contract bij Ajax tot juni 2008, maar hij wil in de huidige situatie aandringen op een vervroegd vertrek. Desnoods in de winterstop. ''Ik moet dat nog bespreken met Ajax,'' aldus de keeper. ''Ik heb deze week nog een gesprek met de club. Ik ga ook met mijn manager bekijken wat de beste oplossing is.''

Ajax heeft Stanley Aborah voor de rest van het seizoen verhuurd aan eerstedivisieclub Den Bosch. De achttienjarige Belg speelde vorig seizoen vijf wedstrijden in het eerste elftal onder Ronald Koeman, waaronder een Champions-Leaguewedstrijd, thuis, tegen Maccabi Tel Aviv.

Dit seizoen speelde Aborah weer bij Jong Ajax. Hij heeft nog een contract tot medio 2007.

© Het Parool, 01-11-2005
Verrassend is het niet te noemen. Tja, voor kennisgeving aangenomen. Met Stekelenburg, Vonk en Vermeer nog genoeg keus, ervaring en talent over.
  dinsdag 1 november 2005 @ 15:12:28 #255
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31867792
Lobont i mag ook lekker weg. Te klein om een topkeeper te zijn. Goeie reflexen maar hij komt vanalles net teveel te kort .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 1 november 2005 @ 15:14:36 #256
130585 mikey99
Forza Barca!
pi_31867854
ah chivu........
  dinsdag 1 november 2005 @ 15:20:12 #257
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_31868011
Ik gun Lobont een plek onder de lat van een mooie club. Hij gaat bij Ajax niet meer aan bod komen vrees ik.. Hij is m.i. het ultieme voorbeeld van een gedreven sportman en professional. Het is inderdaad jammer dat hij wat aan de kleine kant is en dit niet kan compenseren...!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_31868683
Te klein vind ik echt zo een slecht excuus . . . .
Ik ken mensen van 1.80 die hoger springen dan iemand van 2.00 meter!

Lobont is gewoon niet goed genoeg, makkelijk zat.
Hoe is het nu eigenlijk met Joey????
pi_31874051
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 03:03 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Volgens mij ergens bij een hoofdklasse amateurs
Haaglandia. Van John de Wolf.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31874248
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 15:44 schreef Robar het volgende:
Te klein vind ik echt zo een slecht excuus . . . .
Ik ken mensen van 1.80 die hoger springen dan iemand van 2.00 meter!

Lobont is gewoon niet goed genoeg, makkelijk zat.
Hoe is het nu eigenlijk met Joey????
Die speelt ergens in Oostenrijk dacht ik, onder een Nederlandse trainer...
pi_31874287
Austria Wien. Geen vaste basisspeler dacht ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31875550
quote:
"Klaar voor een nieuwe stap"

Christian Wilhelmsson begon zwak aan dit seizoen maar de laatste wedstrijden verkeert hij opnieuw in supervorm. Zijn snelheid en dribbelbeweging zijn een nachtmerrie voor de tegenstander. De vraag is echter hoelang Anderlecht nog zal kunnen gebruik maken van het Zweedse talent want Wilhelmsson kijkt uit naar een nieuwe uitdaging.

Christian Wilhelmsson tekende zopas een contractverlenging bij Anderlecht tot 2008 maar de kans dat hij dat contract uitdient, is zo goed als onbestaande. "Wat in het contract moet staan, staat er ook in", zegt Wilhelmsson en daarmee doelt hij vooral op de clausule die bepaalt dat hij Anderlecht voor 4 miljoen euro mag verlaten.

Wilhelmsson is volledig klaar voor een nieuwe club, een nieuwe uitdaging. "Na 3 jaar Anderlecht voel ik me klaar voor een nieuwe stap. Ik heb hier veel geleerd maar als de goede club komt op het juiste moment, dan moet ik het erop wagen", aldus de Zweed.
Bron: HLN
4 miljoen maar?!? Een koopje, een buitenkans...
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:54:38 #263
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31875627
4 miljoen is niets idd, als je ziet wat we al verspild hebben aan de kneuzen Rosales en Rosenberg ;').
Get woke, go broke!
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:06:11 #264
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31876038
Ik heb het niet zo op Wilhelmson, volgens mij wordt dat weer veel te wisselvallig, laat Ajax het eens op de AZ-manier proberen. Ik ben wel benieuwd hoe een elftal met Luirink, Vlaar, Jenner en Lindenberg het zou doen.
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:07:05 #265
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31876074
laat Ajax gewoon maar eens doelpunten maken, dan hebben we niemand nodig.
Get woke, go broke!
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:11:07 #266
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31876227
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:07 schreef HeatWave het volgende:
laat Ajax gewoon maar eens doelpunten maken, dan hebben we niemand nodig.
Zonder iemand, scoor je niet.
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:12:15 #267
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31876274
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:11 schreef pfaf het volgende:

[..]

Zonder iemand, scoor je niet.
Iemand moet het toch op de heupen krijgen dit seizoen? Ik kan me niet voorstellen dat er opeens niemand meer opstaat... Blind moet echter wat slimmer met de spelers omgaan.
Get woke, go broke!
pi_31876347
4 miljoen is wel te doen
pi_31876414
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:06 schreef pfaf het volgende:
Ik heb het niet zo op Wilhelmson, volgens mij wordt dat weer veel te wisselvallig, laat Ajax het eens op de AZ-manier proberen. Ik ben wel benieuwd hoe een elftal met Luirink, Vlaar, Jenner en Lindenberg het zou doen.
Wilhelmsson is een prima voetballer, international van Zweden, heeft CL-ervaring en weet hoe het is om bij een topclub (in de Belgische competitie) te voetballen en hoe om te gaan met de druk.

Jenner moet zich eerst maar bewijzen en zorgen dat hij z'n basisplaats bij NAC kan behouden.
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:16:30 #270
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31876418
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Iemand moet het toch op de heupen krijgen dit seizoen? Ik kan me niet voorstellen dat er opeens niemand meer opstaat... Blind moet echter wat slimmer met de spelers omgaan.
Tsja, op de heupen krijgen, zoals iedereen wel ziet en weet is het spel niet eens zo slecht. Ik snap ook écht niet waarom ze neit scoren, en dan bedoel ik niet eens de spitsen, want is het niet vaak zo bij ajax dat de doelpunten van het hele elftal moeten komen...? Maar als ik zie hoe slecht er op doel wordt geschoten ( Gaan er wel eens schoten óp doel, ipv erover? ) heb ik er eerst nog geen vertrouwen in.
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:20:49 #271
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31876578
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:16 schreef Radegast het volgende:

[..]

Wilhelmsson is een prima voetballer, international van Zweden, heeft CL-ervaring en weet hoe het is om bij een topclub (in de Belgische competitie) te voetballen en hoe om te gaan met de druk.

Jenner moet zich eerst maar bewijzen en zorgen dat hij z'n basisplaats bij NAC kan behouden.
Ik ken Wilhelmson wel,, maar zou hij daadwerkelijk zoveel toevoegen?
Met Jenner doelde ik erop dat Ajax zich misschien wat meer zou moeten richten op Nederlands talent. Had Schaars vorig jaar een basisplaats? Nee, maar bij AZ doet hij het geweldig dit jaar. Waarom weer een Zweed halen voor 4 miljoen terwijl ik zeker weet dat er in NL genoeg rondloopt...
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:22:34 #272
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31876633
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:16 schreef pfaf het volgende:

[..]

Tsja, op de heupen krijgen, zoals iedereen wel ziet en weet is het spel niet eens zo slecht. Ik snap ook écht niet waarom ze neit scoren, en dan bedoel ik niet eens de spitsen, want is het niet vaak zo bij ajax dat de doelpunten van het hele elftal moeten komen...? Maar als ik zie hoe slecht er op doel wordt geschoten ( Gaan er wel eens schoten óp doel, ipv erover? ) heb ik er eerst nog geen vertrouwen in.
Ik snap het ook niet hoor. Het MOET gewoon tussen de oren zitten. En idd bij Ajax scoren vaak veel mensen ipv 1 of 2. Maar nu krijgt niemand een bal tussen de palen lijkt het.
Get woke, go broke!
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:25:20 #273
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_31876725
quote:
'De Boertjes willen graag terug naar Ajax'
--------------------------------------------------------------------------------
1 november 2005
Al Rayyan uit Qatar heeft zaakwaarnemer Rob Cohen van Frank en Ronald de Boer gevraagd of het tweetal hun in mei aflopende contract wil verlengen. Volgens Cohen heeft de tweeling het naar zijn zin in Qatar en staan beide oud-Ajacieden open voor een langer verblijf.

"Het allerliefst gaan Frank en Ronald terug naar Ajax, maar van die club hebben we niets gehoord", zegt de belangenbehartiger in het Algemeen Dagblad. De broers vierden in het midden van de jaren negentig grote successen met Ajax. Eerder dit seizoen was Frank de Boer in beeld om in De Arena terug te keren, maar na een korte flirt hoorde de geroutineerde verdediger niets meer van trainer Danny Blind.
Nou? is het iets?
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:26:39 #274
108558 Messenga
pi_31876774
En nou is Gullit niet zo'n voetbal profeet, maarja..
quote:
Gullit: Ajax mist echte kerels
--------------------------------------------------------------------------------
1 november 2005
Ruud Gullit heeft in zijn column in Sportweek aangegeven waar naar zijn mening de problemen van Ajax liggen. Volgens de oud-trainer van Chelsea, Newcastle United en Feyenoord missen de Amsterdammers 'echte kerels'. Daarnaast vindt Gullit dat Ajax moet overwegen over te stappen op een systeem met twee spitsen.

"Wat Ajax mist, zijn echte kerels", schrijft de Talpa-analist in zijn column. "Talent is leuk, maar je hebt altijd een aantal spelers nodig dat de jeugd leert en corrigeert. Bij Ajax zijn de jongeren in de meerderheid. Ze missen het vermogen om een ander te corrigeren op basis van ervaring en status. Het is veel breien, veel combineren zonder dat er veel concrete dingen gebeuren. Als Ajax het vroeger niet meer wist, ging de bal op Kieft, Bosman, Van Basten of Pettersson. Ideale aanspeelpunten, mannen die een bal konden vasthouden opdat het middenveld aansloot en de zijkanten konden worden ingespeeld. Nu willen én moeten ze allemaal zelf belangrijk zijn. Ik zie Trabelsi vaak rechtsbuiten lopen, zie Babel en Sneijder schieten uit alle standen en De Jong van zestien meter naar zestien meter gassen. Een vloeiende concrete aanval creëren ze daardoor niet vaak meer."

Gullit gaat ook in op het spitsenprobleem van Ajax. "De grootste moeilijkheid is dat bijna elke spits die ze 'van buiten' halen opgegroeid is in een tweespitsensysteem. In dat systeem kun je een beetje zoeken en rommelen met een andere spits. Rommelen is praktisch onmogelijk voor een Ajax-spits. Hij móét in die punt blijven. Als je het huidige potentieel bij Ajax bekijkt, zou je bijna geneigd zijn om een tweespitsensysteem te prefereren. Ik denk dat dan de kwaliteit van Babel, Charisteas, Anastasiou of Rosenberg optimaal benut wordt. Helaas staat 'twee spitsen' bij Ajax gelijk aan vloeken in de kerk. Co Adriaanse heeft het een tijdje gedaan. Hij behaalde goede resultaten, maar toch moest zijn kop er bijna af omdat hij niet des Ajax speelde."
pi_31876803
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:25 schreef Messenga het volgende:

[..]

Nou? is het iets?
Nee.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_31876944
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:25 schreef Messenga het volgende:

[..]

Nou? is het iets?
Nou, als Anastasiou al bij Ajax mag blijven omdat hij goed is voor in de kleedkamer, dan Frank & Ronald zeker...
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:38:54 #277
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31877245
quote:
Helaas staat 'twee spitsen' bij Ajax gelijk aan vloeken in de kerk.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:39:26 #278
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31877262
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:31 schreef Radegast het volgende:

[..]

Nou, als Anastasiou al bij Ajax mag blijven omdat hij goed is voor in de kleedkamer, dan Frank & Ronald zeker...
idd, maar dan wel 4 of 5 spelers die moeten nokken.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_31877367
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:31 schreef Radegast het volgende:

[..]

Frank & Ronald vangen wel wat meer salaris.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:46:16 #280
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31877487
hopen dat wij het record na vanavond nog hebben
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:00:08 #281
108558 Messenga
pi_31877988
Het is 1-0, respect
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:00:43 #282
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31878009
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:00 schreef Messenga het volgende:
Het is 1-0, respect
Verkeerde topic.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:01:31 #283
108558 Messenga
pi_31878043
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:00 schreef golfer het volgende:

[..]

Verkeerde topic.
Was een reactie op Houniet
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:24:17 #284
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31878862
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:01 schreef Messenga het volgende:

[..]

Was een reactie op Houniet
Verkeerde topic.
pi_31879615
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:43 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Frank & Ronald vangen wel wat meer salaris.
Verdienen ze ook wel, als je weet wat ze betekent hebben voor Ajax.

Terughalen, al is het maar om hun vervolg bij Ajax te 'dwingen'.
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:44:38 #286
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31879642
Ik vraag me af of de de Boertjes nog heel veel extra's kunnen bieden, zeker in verhouding met hun salarissen.

En wat zouden ze verder bij Ajax moeten doen dan? Echte lichten zijn het niet..
Get woke, go broke!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 november 2005 @ 21:47:20 #287
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_31879738
morgen maar ff de zwitsers oprollen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_31880146
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik vraag me af of de de Boertjes nog heel veel extra's kunnen bieden, zeker in verhouding met hun salarissen.

En wat zouden ze verder bij Ajax moeten doen dan? Echte lichten zijn het niet..
Trainer worden?
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:59:15 #289
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31880203
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:57 schreef Nashje het volgende:

[..]

Trainer worden?
!

eeeehmmm, nou eeeehh jongens.. eeehmmm hij moet er 1 keer meer in dan bij eeeeehmmmm, de tegenstander.. eehhmm, toch Ronald?

eeeeehmmm ja, frank, zo moet het!

nee, lijkt me niets .
Get woke, go broke!
pi_31880365
Stel je niet zo aan. Frank en Ronald horen gewoon bij Ajax. Hoe mooi is het voor de jeugd om Frank als trainer te krijgen. En erg leerzaam.
  dinsdag 1 november 2005 @ 22:07:54 #291
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31880593
tja, ik heb er zo mijn twijfels bij. Als speler zouden ze misschien wel wat van de jongere spelers om sleeptouw kunnen nemen. Maar echt hoofdverantwoordelijk voor een elftal? Ik zie het niet gebeuren.

Maar das dus mijn mening .
Get woke, go broke!
pi_31880864
Nou echt goede argumentatie heb je niet echt. Mijn mening dan .
  dinsdag 1 november 2005 @ 22:18:15 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31880957
Moet dat dan, bij een meinng? ,

Kan jij oprecht zeggen dat je F&R ooit eens betrapt hebt op scherpe commentaren en analyses? Meer dan wat clichees en ge-eeh komt er niet uit.

een goede speler is niet per definitie geschikt als trainer hoor.
Get woke, go broke!
pi_31881045
Commentaren en analyses hebben ook zoveel met trainer zijn te maken . Je krijgt niet voor niets een cursus om trainer te worden.

Een taak binnen Ajax is eigenlijk al genoeg. Wel een belangrijke het liefst.
pi_31881142
Persvoorlichter lijkt me wel iets voor de broertjes De Boer.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 1 november 2005 @ 22:24:20 #296
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31881180
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:20 schreef Nashje het volgende:
Commentaren en analyses hebben ook zoveel met trainer zijn te maken . Je krijgt niet voor niets een cursus om trainer te worden.

Een taak binnen Ajax is eigenlijk al genoeg. Wel een belangrijke het liefst.
Dus een trainer hoeft zijn wedstrijden niet te analyseren??

Ze mogen best een taak bij Ajax, maar wat? Ik weet het niet.
Get woke, go broke!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 november 2005 @ 22:24:29 #297
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_31881195
laat ze maar jeugdtrainer worden ofzo
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 1 november 2005 @ 22:26:46 #298
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31881305
Nou ja, jeugdtrainer zou misschien kunnen. Slechter dan nu kan het niet worden .
Get woke, go broke!
pi_31881746
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dus een trainer hoeft zijn wedstrijden niet te analyseren??

Ze mogen best een taak bij Ajax, maar wat? Ik weet het niet.
Net of analyseren de belangrijkste taak is van een trainer. Right.
pi_31881777
Ik zeg: Sarpong en Goossens naar Ajax 1.

Slechter dan Aisatti kan het niet .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')