Nou, als Anastasiou al bij Ajax mag blijven omdat hij goed is voor in de kleedkamer, dan Frank & Ronald zeker...quote:
quote:Helaas staat 'twee spitsen' bij Ajax gelijk aan vloeken in de kerk.
idd, maar dan wel 4 of 5 spelers die moeten nokken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, als Anastasiou al bij Ajax mag blijven omdat hij goed is voor in de kleedkamer, dan Frank & Ronald zeker...
Frank & Ronald vangen wel wat meer salaris.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, als Anastasiou al bij Ajax mag blijven omdat hij goed is voor in de kleedkamer, dan Frank & Ronald zeker...
Verkeerde topic.quote:
Verkeerde topic.quote:
Verdienen ze ook wel, als je weet wat ze betekent hebben voor Ajax.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Frank & Ronald vangen wel wat meer salaris.
Trainer worden?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik vraag me af of de de Boertjes nog heel veel extra's kunnen bieden, zeker in verhouding met hun salarissen.
En wat zouden ze verder bij Ajax moeten doen dan? Echte lichten zijn het niet..
quote:
Dus een trainer hoeft zijn wedstrijden niet te analyseren??quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:20 schreef Nashje het volgende:
Commentaren en analyses hebben ook zoveel met trainer zijn te maken. Je krijgt niet voor niets een cursus om trainer te worden.
Een taak binnen Ajax is eigenlijk al genoeg. Wel een belangrijke het liefst.
Net of analyseren de belangrijkste taak is van een trainer. Right.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus een trainer hoeft zijn wedstrijden niet te analyseren??
Ze mogen best een taak bij Ajax, maar wat? Ik weet het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |