quote:Op maandag 30 januari 2006 15:07 schreef Shizzle het volgende:
Ik ben eindelijk aangekomen bij de eindmissie. Nu ga ik eerst alle overige sub-missies doen zodat ik gelijk 100% heb
.
Gheghe ik moet je hier gelijk in geven. Ik irriteer me er zelf ook dood aan, maar tevens is het wachten tijdens eindeloze hydra dogfights ook verschrikkelijk. Gelukkig moet iedereen op de meeste servers Yes voten anders gaat het niet door.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:06 schreef Dwaashaas het volgende:
Wat een sfeer in dit topic zeg...
Anyways, ik speelde onlangs Multi Theft Auto voor SA. Máár: ik word echt zo moe van die huilers die als ze (1.) net een server binnenkomen meteen roepen om restart en een vote inzetten. En (2.) meteen om een vote roepen als ze af zijn, oftewel anderen niet de kans geven een race af te maken, omdat ze dan zelf te lang moeten wachten. Maar o wee als ze zelf op kop liggen in een race. Egoïstische kindertjes, dat zijn het.
Hmm.... over sfeer gesproken, de toon van mijn geblaat draagt niet echt bij aan een leuke sfeer hiero, maar vroeg me af of er meer mensen zijn die zich eraan ergeren.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:35 schreef echidgna het volgende:
als je alleen de jetpack code heb gebruikt kan je dan nog wel 100 % halen?
Probeer hier eensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
misschien een domme vraag hoor, maar waar halen jullie die custom cars vandaan?
of mag ik er niet naar vragen hier?
wow er zitten wel hele gave bij. thnxquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:17 schreef Shizzle het volgende:
[..]
Probeer hier eens: http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=category&id=49
Vertel mij wat. Ik heb mijn computer tijdens die les uit frustratie bijna uit het raam gegooidquote:
Is dat die ene met die helicopter? Zo ja, die had ik na 3 dagen eindelijk gehaald, en meteen goudquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:05 schreef NiekL het volgende:
Ik kan gewoon NIET draaien. Als ik probeer te draaien dan maakt ie meteen een duik, of een looping ofzo of hij gaat gewoon op de kop hangen. Echt fustrerend
Ik ben bang dat dit weer een van mijn vast lopers is. Dat ik geen zin meer heb en GTA laat voor wat het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |