ik ook.. met mn voorwiel in de regenquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Maikuuul kan slippen als de beste
Whehe valt erg meequote:
En vergeet de foto's nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:23 schreef fs180 het volgende:
vertel, wat heb je, hoever ben je en wat ben je van plan ?
Puch NRG.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:23 schreef fs180 het volgende:
vertel, wat heb je, hoever ben je en wat ben je van plan ?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:15 schreef powerparty het volgende:
[afbeelding]
kymco filly 4takt
maar wel met neon
Neon.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:15 schreef powerparty het volgende:
[afbeelding]
kymco filly 4takt
maar wel met neon
Rijden (m.a.w: boeken, boekuh, rijduh, pimpen, pimpuh, knalluh, blazuh etc etc)quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:05 schreef kokos het volgende:
51 nachtjes waar voor?
Je gaat over 51 nachtjes proberen je certificaat te halen? Dat was bij mij trouwens nog een aardige stunt, niet eens doorgenomen en toch geslaagdquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:07 schreef Bopmorn het volgende:
[..]
Rijden (m.a.w: boeken, boekuh, rijduh, pimpen, pimpuh, knalluh, blazuh etc etc)
...hoef jij het nog niet te kunnenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:33 schreef Bopmorn het volgende:
Als jij het kan...:P
Gaat zeker lukkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:34 schreef BLADEZZ het volgende:
[..]
...hoef jij het nog niet te kunnen
Gaat je wel lukken toch?
Ben je al 16? Zo ja, dan gewoon op zo'n examendag binnenlopen. Zijn altijd een aantal die niet op komen dagen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:56 schreef Bopmorn het volgende:
[..]
Gaat zeker lukken(toch?)
Ik heb al zo'n boekje, heb alles al geleerd
Ik fietste vandaag weer door de regen naar huis, dus het werd weer pijnlijk hard benadrukt dat ik gewoon een gsm moet
![]()
![]()
heb net nieuw luchtfilter gebeunt.. loopt ook weer stuk beterquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:18 schreef Ayaxola het volgende:
Heb vandaag weer een nieuwe 70cc cilinder onder mijn Puch gezet, en hij loopt nu als een zonnetje![]()
Moet em eerst nog inrijden natuurlijk, maar heb wel ff een paar keer gekeken, en het trekt wel lekker door zo
Mooi ding!!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:20 schreef Lilies het volgende:
Olee eindelijk kunnen registreren!
mijn brommer:
[afbeelding]
Iig, als dit werkt.
poesjesquote:Op woensdag 2 november 2005 16:20 schreef Lilies het volgende:
Olee eindelijk kunnen registreren!
mijn brommer:
[afbeelding]
Iig, als dit werkt.
Forum Opties | |
---|---|