Als je op een zondagmiddag dit soort woorden gaat gebruiken in het programma businessclass van Harry Mens kan ik me niet voorstellen dat dat komt door vermoeidheidquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:12 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Klopt, ik stond hier eerst ook heel afwijzend tegenover maar vaak zie je dit in grote internationale bedrijven. En als je de hele dag in conference calls zit met de VS en Engeland, je bent constant aan het mailen in het Engels, je moet al je presentaties in het Engels maken en je maakt als manager ook nog vaak lange dagen dan kun je je voorstellen dat bepaalde Engelse woorden gewoon in je normale vocabulair komen. Dit is net zoiets als dat op de middelbare school opeens iedereen zegt "dit is echt keigaaf" en dat mensen dit dan ook gaan overnemen..
quote:
zelfs je sig is niet goedquote:silence can say more than thousand words
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:16 schreef dwerg het volgende:
Ik wacht wel tot Herald iets zegt over jouw nick.
Mjah wat heeft dat er mee te maken?quote:
Als je 2 talen niet uit elkaar kan houden, lijkt het mij beter dat jij maar een andere opleiding moet doen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:55 schreef K.V. het volgende:
Ja jeetje zeg. Ik doe een Engelstalige opleiding.
Als ik dan in de trein zit met een (Nederlandstalige) klasgenoot willen er nog weleens wat Engelse woorden doorheen glippen!
word!quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Af en toe Engels speaken is like zo overrated.
Ja, precies.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:21 schreef GoLLeM het volgende:
Vervelend inderdaad. Ook mensen die serieus midden in een gesprek 'anyway', of erger nog: 'anyhoo' zeggen
Er moet nog 'a' tussen staan: duizend is: a thousand.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:05 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Mjah wat heeft dat er mee te maken?
Wat is er eik fout aan?
Tuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:08 schreef Botje96 het volgende:
Inderdaad managers en andere commerciėle rakkers hebben er nogal eens last van: commitment, meetings, spirit, targets, helicopterview, professional, etc.
Sukkels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |