Ja, maar ik hoef ook niet per se bekogeld te worden met stenen, molotovs en stukken straat en zo.. dus foto's van 'the day after' doen het voor mij ook..quote:Op donderdag 3 november 2005 20:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Overdag zal wel niet veel te zien zijn. De relschoppers liggen dan in hun nest.
prima oplossing, maar laat de familie het maar betalen of zo.. door dwangarbeid is ook prima.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:19 schreef pberends het volgende:
Wedden als je een aantal van die jochies het land uitschopt, dat ze meteen ophouden met rellen.
In een grot in het Rifgebergte hebben ze immers niet veel kapot te maken.
Hoe kom je erbij dat ze hard zijn aangepakt? Kan het nergens terugvinden. Maar vertel eens.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:17 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Meneer ....
Als praten niet helpt, en de harde aanpak ook niet, wat helpt dan wel?
alsof jij dat wel bent..... Geen enkel land heeft bewezen dat uitzetting wel helpt... Het tegendeel ook niet overigens...quote:Op donderdag 3 november 2005 20:22 schreef pberends het volgende:
In hoeverre is het debat over immigranten en de islam daar trouwens losgebarsten? Ze zijn zeker net zo politiek correct als België?
Ik herinner me iets van een hoofddoekverbod in openbare Franse gebouwen, bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:22 schreef pberends het volgende:
In hoeverre is het debat over immigranten en de islam daar trouwens losgebarsten? Ze zijn zeker net zo politiek correct als België?
Dat is het probleem juist, ze hebben nog helemaal niets hard aangepakt.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze hard zijn aangepakt? Kan het nergens terugvinden. Maar vertel eens.
als de brandweer overdag een auto komt blussen en relschoppers stenen gaat gooien, zet je gewoon een politieagent in je brandweer auto die met traangas direct gaat schieten... Dat werkt tenminste provocerend... Dan heb je zeker weten weer rellen.....quote:Op donderdag 3 november 2005 20:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze hard zijn aangepakt? Kan het nergens terugvinden. Maar vertel eens.
Daarom vind ik het geen punt dat die twee jongens dood zijn. Hoe minder van dat soort mensen er zijn, hoe veiliger het wordt voor goede mensen.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
maar je gaat wel huilen als je er als toerist niet veilig voelt? of kan het je dan ook bar weinig schelen?
Nee, jij zou vragen of ze willen PRATEN met als gevolg een steen tegen je kop.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:25 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
als de brandweer overdag een auto komt blussen en relschoppers stenen gaat gooien, zet je gewoon een politieagent in je brandweer auto die met traangas direct gaat schieten... Dat werkt tenminste provocerend... Dan heb je zeker weten weer rellen.....
Frankrijk is zo seculier als de pest, dat heeft weinig met het debat te maken. Of gaat het debat juist uit de weg.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:24 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ik herinner me iets van een hoofddoekverbod in openbare Franse gebouwen, bijvoorbeeld?
Tuurlijk helpt het wel. Je zet een crimineel kutventje uit en hij kan niets meer in Frankrijk vernielen. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:23 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
alsof jij dat wel bent..... Geen enkel land heeft bewezen dat uitzetting wel helpt... Het tegendeel ook niet overigens...
wat dan? Laat ze maar brandweermannen neergooien?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:25 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
als de brandweer overdag een auto komt blussen en relschoppers stenen gaat gooien, zet je gewoon een politieagent in je brandweer auto die met traangas direct gaat schieten... Dat werkt tenminste provocerend... Dan heb je zeker weten weer rellen.....
Even kijken of ik je begrijp hoor.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:25 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want zo lees ik het ook.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Even kijken of ik je begrijp hoor.
Er staat iets in de brand. De brandweer komt blussen. De brandweer wordt het werk onmogelijk gemaakt door relschoppers, welke stenen gooien... pure anarchie.
En dan moet de politie NIET ingrijpen is jouw devies, want het zou eens provocerend opgevat kunnen worden. Begrijp ik je redenatie zo goed?
Dat is natuurlijk ook onzin want het is de vraag of die Noord-Afrikaanse landen ze met open armen zullen ontvangen.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Tuurlijk helpt het wel. Je zet een crimineel kutventje uit en hij kan niets meer in Frankrijk vernielen. Probleem opgelost.
Nee absoluut niet. Laat ik het anders brengen:quote:Op donderdag 3 november 2005 20:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat dan? Laat ze maar brandweermannen neergooien?
Het gaat de Franse staat veel kosten om alle criminele immigranten op te sluiten.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook onzin want het is de vraag of die Noord-Afrikaanse landen ze met open armen zullen ontvangen.
Plus dat ze op terroristische manier wraak kunnen nemen. Je kunt beter controle over ze houden en ze in Frankrijk vastzetten.
Tuurlijk wel, het zijn hun jongeren.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook onzin want het is de vraag of die Noord-Afrikaanse landen ze met open armen zullen ontvangen.
Plus dat ze op terroristische manier wraak kunnen nemen. Je kunt beter controle over ze houden en ze in Frankrijk vastzetten.
Hebben die relschoppers dan vertegenwoordigers?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:34 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Laat ik het anders brengen:
Wanneer je stiekem een brandweerwagen belaadt met een politie agent krijg je rellen, wanneer ze opzichtig de brandweerwagen bewaken, krijg je minder rellen.
Voorbeeld die er mischien niet toe doet, maar mischien snap je me wel:
Ik ben parttime portier. Wanneer er een groepje potientiële relschoppers binnen komen, weiger ik ze in eerste instantie niet, maar ik ga wel met ze praten. Over welke dj ze willen horen, waarvoor ze komen, vrouwen, auto's, neuken, the works.... Het gaat prima, totdat de drank in de man komt en ze vervelend beginnen te gaan doen. Omdat ik al eerder met ze gepraat heb, hoef ik ze maar op hun schouders te tikken en ze houden al op. Ze vinden me aardig, ze weten welke functie ik heb en ze weten dat ik ze zonder pardon er uit schop wanneer zij vervelend gaan worden.
Stel dat ik nou niet met ze gepraat heb: op hun schouders tikken helpt niet, lief praten dan ook niet meer, dus ik moet iemand er uitzetten. Dat wekt alleen maar meer agressie op, met alle gevolgen van die avond van dien.
Ik vermoed, let op: ik vermoed, dat de franse overheid nooit nimmer en niet gepraat heeft wanneer de nood hoogst was. En daarom zouden zij moeten gaan praten met vertegenwoordigers, om te kijken wat ze dwars zit, ipv meteen met vuisten te gaan praten. Het wekt alleen maar agressie op.
Singapore, dumbass.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:23 schreef zwaaibaai het volgende:
alsof jij dat wel bent..... Geen enkel land heeft bewezen dat uitzetting wel helpt... Het tegendeel ook niet overigens...
Ik heb het nu even over de grootste relschoppers.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:34 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Het gaat de Franse staat veel kosten om alle criminele immigranten op te sluiten.
Ongetwijfeld hebben die groepen aanstichters en leiders... Die moet je er juist uitpakken en ipv met harde hand bewerken mee gaan praten. Zij zijn degenen die de meeste invloed hebben.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:36 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Hebben die relschoppers dan vertegenwoordigers?
En zelfs als, als je 1 groep laat ophouden met rellen zijn er altijd nog andere groepen die zich er niks van aantrekkken en gewoon doorrellen
Dat is ook echt een plek met vrijheid..quote:Op donderdag 3 november 2005 20:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Singapore, dumbass.
Ben je daar eruit geknikkerd, kom je er echt nooit meer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |