Ook precies de reden waarom ik gestopt ben met datingsites. Het is gewoon vrijwel kansloos (in de zin van er doorheen komen, niet in de hier gangbare betekenis) om met een vrouw in contact te komen.quote:Op maandag 14 november 2005 21:24 schreef -Delta- het volgende:
Ik word bijna geirriteerd van al die berichtjes op RP.
T'is gewoon niet bij te houden om alles te lezen en een persoonlijk berichtje terug te sturen.![]()
En dan types die na 3 dagen vragen waarom ik te beroerd ben om te antwoorden.![]()
Ik kan ook een standaard berichtje opmaken en die gewoon 300 keer versturen![]()
Nee hoor, mensen die oprecht een leuk berichtje sturen (of ik ze nou wel of niet heel interessant vind) krijgen een leuk berichtje terugquote:Op maandag 14 november 2005 21:28 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ook precies de reden waarom ik gestopt ben met datingsites. Het is gewoon vrijwel kansloos (in de zin van er doorheen komen, niet in de hier gangbare betekenis) om met een vrouw in contact te komen.
quote:Sorry, we hebben geen fotocombinaties kunnen vinden welke je nog niet hebt beoordeeld. Probeer het later nog een keer.
Alstublieft.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:07 schreef jasper2603 het volgende:
Kan iemand mij ook een uitnodiging sturen voor paiq, na al die leuke berichtjes ben ik wel nieuwsgierig geworden en wil ik het ook eens gaan proberen.
Email: jasper@heikensj.demon.nl
Verstuurdquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:46 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ben ook wel geintereseerd in paiq, heeft iemand een invite voor mij?
Haha.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:47 schreef pino.in.disguise het volgende:
Ik heb toch nog een poging gewaagd.......en me 2 weken geleden op RP ingeschreven en voor één maand betaald. Ik reageer niet zelf op profielen, maar laat de vrouwen reageren op mijn profiel en warempel.......ik krijg nog serieuze reacties van leuke en goeduitziende vrouwen ook. Na mijn Knuzdeceptie had ik dat niet verwacht. Oftewel werkt het schijnbaar wel.
Alleen ben ik vorige week een vriendin van de middelbare school (geen ex) toevallig tegengekomen, gewoon in een cafe dus. En dat klikt erg goed, dus gaat RP....met al haar vrouwen.....weer de prullebak in
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Haha.
Ja, relatieplanet is echt een STUK leuker dan knuz, maar ik vind persoonlijk Lexa nóg veel leuker
Ik ben trouwens bijna overal uitgeschreven nu, of ga dat op korte termijn doen, behalve op Lexa. Heb vorige week ook een leuke date gehad via Lexa, dus we zien het allemaal wel
Wat is er precies leuker aan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:27 schreef Christine het volgende:
Ja, relatieplanet is echt een STUK leuker dan knuz, maar ik vind persoonlijk Lexa nóg veel leuker
heb jij een e-mail adres voor me?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:58 schreef Anyanka het volgende:
Ehm ik heb nog een invite voor een vrouw voor PaiQ
Verzonden.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:46 schreef ovi het volgende:
Zozo, dat piaq is wel erg in trek. Heeft er nog iemand een invite voor me?
Ik snap niet dat mensen voor een huis betalen, je kan toch ook onder de brug wonen?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef Represent het volgende:
ik snap niet dat iedereen voor dating sites gaat betalen. Je kan gewoon een chatbox in, er zijn er zat. je hebt ze ook met forums, gratis camchatten, enzo 12meetu.nl is ook gratis, en je kunt altijd zonder cam op genoeg boxen. op chat.pagina.nl staan er ook een hoop.
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:56 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen voor een huis betalen, je kan toch ook onder de brug wonen?
Aantal leden Lexa: 344.412quote:Op woensdag 16 november 2005 07:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Veel meer keus, de reacties zijn veel serieuzer, de mensen zijn actiever...
Wat wil je met een emailadresquote:Op woensdag 16 november 2005 10:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
heb jij een e-mail adres voor me?
Ik krijg op Lexa veel meer reacties en views dan op RP, vandaar mijn observatie.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Aantal leden Lexa: 344.412
Aantal leden RP: 1.140.602 (waarvan 397087 actief)
![]()
Maar goed, de aantallen boeien me niet zo zeer...
Misschien ga ik daar ook een keertje kijken. Ben wel benieuwd of het echt anders is, wel leuk om ff te vergelijken![]()
Moet je daar ook betalen zoals bij RP voor een volle membership?
Ah okequote:Op woensdag 16 november 2005 22:45 schreef Christine het volgende:
Ik krijg op Lexa veel meer reacties en views dan op RP, vandaar mijn observatie.
Maar ik bedoelde vooral in vergelijking met knuz dat het veel serieuzer is.
Bij Lexa moet je idd ook betalen.
Verstuurd , heb je nick als "voornaam" gebruiktquote:Op donderdag 17 november 2005 13:51 schreef Freak666 het volgende:
Wil dat Paiq ook welles proberen.
Heeft er iemand nog een invite over?
De site maakt zeer uitgebreid gebruik van geavanceerde javascript-technieken om een interactieve pagina te bieden. Het draaien van al te agressieve firewalls kan problemen opleveren, alsook het hebben van Spyware op je computer. Paiq zou prima moeten werken met Internet Explorer 6.0 - maar mocht dit toch problemen opleveren kan ik je aanraden Firefox eens te proberen (http://www.mozilla.org/firefox).quote:Op woensdag 16 november 2005 22:03 schreef Croupouque het volgende:
Echt geweldig, dat paiq. Iedere keer als ik op die site kom loopt mijn computer vast en foto's uploaden kan ook al niet.
Is het de hand van God? Wat heb ik misdaan?
haha, prima, kom maar op met een invite danquote:Op donderdag 17 november 2005 21:33 schreef Christine het volgende:
Probeer het zelf eens, Herkauwer...
ik heb er geen, maar er is genoeg aanbod...quote:Op donderdag 17 november 2005 21:43 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
haha, prima, kom maar op met een invite dan
Aan vrouwen of aan invites?quote:Op donderdag 17 november 2005 21:44 schreef Christine het volgende:
[..]
ik heb er geen, maar er is genoeg aanbod...
Je bent te populair.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:03 schreef Croupouque het volgende:
Echt geweldig, dat paiq. Iedere keer als ik op die site kom loopt mijn computer vast en foto's uploaden kan ook al niet.
Is het de hand van God? Wat heb ik misdaan?
Oi, ik ben een jaartje te jongquote:Op donderdag 17 november 2005 21:46 schreef Mauro het volgende:
Ik wil ook uitgaan!
Met een vrouw. 25-30 jaar.
ikke precies goedquote:Op donderdag 17 november 2005 21:46 schreef Mauro het volgende:
Ik wil ook uitgaan!
Met een vrouw. 25-30 jaar.
verstuurdquote:Op donderdag 17 november 2005 21:43 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
haha, prima, kom maar op met een invite dan
Dank jequote:
Bij jou valt weinig te tsjekkenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:00 schreef Mauro het volgende:
[..]
* Checkt fotoboek *
Oosten? Net te ver voor me. Leuk koppie overigens![]()
Sorry..quote:Op donderdag 17 november 2005 22:03 schreef het-is-mij het volgende:
Bij jou valt weinig te tsjekken
Enne thx![]()
Ik wil ook uitgenodigd worden!....quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:00 schreef Godshand het volgende:
god heb ik weer een sexdate met een MILF overgehouden op Paiq
ach ze is wel top...
het gaat leut worden as za
geef je email maarquote:
Ja man, alle fokkers die op Paiq zijn gaan kijken hebben nu de man of vrouw van hun dromen gevonden.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:39 schreef Herkauwer het volgende:
Lees hier veel over Paiq, hoe werkt dat dan? Waarom gebruiken ze invites...? En de volgende vraag... werkt het ?
Ik deze winter al!quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:16 schreef -Delta- het volgende:
Gaan allemaal trouwen aankomende zomer![]()
![]()
Weet zij het ook al?quote:
Idd, vind ik ookquote:Op donderdag 17 november 2005 20:24 schreef Christine het volgende:
het is leuk om een keer meegemaakt te hebben vind ik.
Fotooooooquote:
Ja dat bedacht ik me net, dat die vraag zou komen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Van mij, van haar, of van het huwelijk?
Moet je ff tot december wachtenquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me net, dat die vraag zou komen.
Van haarvan jullie, allemaal, wat jij wilt, jouw feestje
![]()
kep je gemailed...quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:15 schreef Mauro het volgende:
Profiel?
Ah, jij bent dat.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:35 schreef Godshand het volgende:
kep je gemailed...
btw wat mot een ex-evil superstar met een datingsite???
Ohquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Moet je ff tot december wachten.
Ze lijkt een beetje op jou, maar dan geilerquote:Op vrijdag 18 november 2005 03:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh![]()
Naja, denk dat ik wel kan aannemen dat het een lekker wijf is.![]()
Persoonlijk vind ik de combinatie hoogopgeleid en 18 jaar niet helemaal bij elkaar passen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:38 schreef Brett-Anderson het volgende:
Lang hier niet meer gekeken. Gelijk allemaal andere mensen hiero.
Ik had een vraagje. Ik heb een reactie gehad op e-matching terwijl ik daar al maanden niet meer heb ingelogd.
De reactie is van een standaard blondje, 18 jaar en woonachtig in mijn omgeving.
Heeft er iemand ervaring met e-matching? Kan ik dit serieus nemen, want ik dacht dat e-matching een nette site was voor hoogopgeleiden en waar ze je niet bedriegen.
Sorry hoor, maar als je in dat wereldje zit ga je niet aan iemand via msn vertellen met feiten erbij hoe en wat... mijn inziens een lulverhaalquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:16 schreef Chewbacca het volgende:
Ik heb nu zo'n bizar contact met een meid, dat kan je niet voorstellen. Super leuke meid, echt. Heb al 1.5 maand contact met haar. Nu had ze een ex waar ze regelmatig contact mee had. Echter reageerde hij de laatste tijd niet meer. Uiteindelijk heeft ze mij het hele verhaal verteld ( tja via msn, beetje vreemd ) Dat die kerel in het criminele circuit zit in Amsterdam. Hij beweert zelfs dat hij mensen kent die Mieremet hebben geliquideerd. Nu wil hij eruit stappen en wordt hij met de dood bedreigd.
Ze is volkomen overstuur, maar dit is toch niet de manier om iets op te bouwen. We hebben nu ook al veel te veel contact. Maar ja, kan haar nu toch ook niet in de stront laten zakken. Het verhaal klopt echt, tenzij die kerel scizofreen is. Echter heeft hij dingen genoemd, feiten, gebeurtenissen die daar niet op wijzen. Naja vreemd verhaal, hoe je dit nu weer bedenkt. Echt te bizar voor woorden
Tja ik weet ook niet wat ik ermee moet, bedoel ik vind haar echt wel heel erg aardig. Maar dit is gewoon té. Ik denk wel dat er een kern van waarheid in zit. Ze lult echt niet, dat sowieso niet. Maar ik voel mij net een psycholoog, en daar heb ik een hekel aan. Bedoel constant haar een beetje gezond verstand in praten. Ze kon al nachten niet slapen zei ze.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je in dat wereldje zit ga je niet aan iemand via msn vertellen met feiten erbij hoe en wat... mijn inziens een lulverhaal
Sorry dat ik het zeg...... maar er wordt ook veel gelogen op/via internet...quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:07 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Tja ik weet ook niet wat ik ermee moet, bedoel ik vind haar echt wel heel erg aardig. Maar dit is gewoon té. Ik denk wel dat er een kern van waarheid in zit. Ze lult echt niet, dat sowieso niet. Maar ik voel mij net een psycholoog, en daar heb ik een hekel aan. Bedoel constant haar een beetje gezond verstand in praten. Ze kon al nachten niet slapen zei ze.
Maar dit slaat gewoon nergens op, hoe bedenk je het! Ze had het mij niet moeten vertellen, en uiteraard is die persoon er ingeluisd. Tuurlijk, die kerel is gewoon fout. Klaar.Ik heb geen zin aan foute exen, dat ik een gezond verstand heb en sociaal ben, hoeft niet direct te betekenen dat je hiermee plat wordt gebombadeerd. Maar ja, ik vind het ook lullig en dus help ik haar wel. Je schrijft je in op een DP site 2 maanden geleden, en dan heb je dit contact nog en dan zo'n verhaal. Hoe groot is die kans?
Wel een intrigerende dame, echt. Ik val geloof ik op moeilijk![]()
Tja waarom zou iemand daarover liegen? Dan is ze gestoord mocht dat zo zijn. Ze spreekt wel de waarheid vermoed ik. Tja what the fuck het maakt mij ook niet veel uit eerlijk gezegd. Een relatie met haar lijkt mij toch niet echt ideaal. Meer voor de LOL laat ik het zo dan maar noemen. Dus als het gezellig is....maar stel dat het waar is....quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg...... maar er wordt ook veel gelogen op/via internet...
Donequote:Op vrijdag 18 november 2005 14:23 schreef Roynaldinho het volgende:
Ik ben ook wel geintereseerd in paiq, heeft iemand toevallig een invite voor mij?![]()
Je weet wél hoe verder... Je moet nu gaan afspreken, want anders heb je de kans dat het dood bloedt, wat je zelf al aan geeft. Daarbij komt ook nog dat aantrekkingskracht meer is dan de dingen die je tegen elkaar zegt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:09 schreef JWR het volgende:
Ben nu al een tijdje heel veel aan het chatten met een erg leuke meid, woont vlakbij ook. Foto gezien, erg cute.Ze zit zelfs op werk illegaal op PaiQ om met me te chatten
, kortom zeer gezellig al met al en het klikt bijzonder goed naar mijn idee.
Begin zo langzaamaan echter uigeput te raken qua ideeën waar we het nu weer over moeten hebben, waardoor de gesprekjes een beetje standaard beginnen te worden (hoe ist, wat heb je gedaan etc. etc.). Zou dolgraag eens wat afspreken om eens wat te drinken. Vorige week al eens tussen neus en lippen genoemd maar dat had ze toen liever nog niet, heb het idee dat ze nu ook beetje de boot afhoudt op dat vlak. Jammer vind ik dat... zit nu de laatste dagen weinig progressie in. Wil haar graag beter leren kennen maar via chat houdt dat een keer op. Weet ff niet hoe verder...
Je hebt eigenlijk best wel heel erg gelijk zeg maar.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:49 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Je weet wél hoe verder... Je moet nu gaan afspreken, want anders heb je de kans dat het dood bloedt, wat je zelf al aan geeft. Daarbij komt ook nog dat aantrekkingskracht meer is dan de dingen die je tegen elkaar zegt.
Oh dan is het goedquote:Op vrijdag 18 november 2005 03:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op jou, maar dan geiler.
Hoezo "moet"? Als zij (nog) niet wilt afspreken, dan houdt het op he.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:49 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Je weet wél hoe verder... Je moet nu gaan afspreken, want anders heb je de kans dat het dood bloedt, wat je zelf al aan geeft. Daarbij komt ook nog dat aantrekkingskracht meer is dan de dingen die je tegen elkaar zegt.
Valt mee hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hoezo "moet"? Als zij (nog) niet wilt afspreken, dan houdt het op he.
Doordrammers![]()
Ja, en dan houdt het op. Je kan niet op internet blijven hangen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hoezo "moet"? Als zij (nog) niet wilt afspreken, dan houdt het op he.
Doordrammers![]()
Klopt, maar als iemand echt niet wiltquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:21 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ja, en dan houdt het op. Je kan niet op internet blijven hangen.
Ik hoop het voor hem.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Klopt, maar als iemand echt niet wilt![]()
Maar wie weet wilt ze nu wel![]()
Genoeg vissen in de zee.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:21 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem.En anders pech gehad...
Iddquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Genoeg vissen in de zee.![]()
Alhoewel het natuurlijk wel erg jammer is, als je iemand erg leuk vindt.![]()
Ik heb hem verstuurd naar je gmail, check ff of hij goed is aangekomenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:15 schreef IntruderAlert het volgende:
Dat paiq lijkt mij ook wel wat, wie wil er een invite mijn kant uitwerpen?
Mannt thanks...
Verstuurdquote:
Volgens een aantal Tweakers maken ook een aantal Nederlandse sites zich hieraan schuldig. Of dat ook echt waar is, weet ik natuurlijk niet.quote:
Datingsites aangeklaagd voor verzonnen liefdes
Door Inge Janse - zaterdag 19 november 2005 - 16:15 - Bron: Reuters - Views: 13.714
De online datingbureaus van Match.com en Yahoo zijn door sommige gebruikers hiervan aangeklaagd wegens fraude. Volgens de zoekende vrijgezellen van Match.com zouden medewerkers van dit bedrijf zich schuldig maken aan het versturen van e-mails die de ontvangers voor ogen houden dat er potentiële partners geïnteresseerd zijn. Het doel hiervan zou zijn dat de digitale romantici hun betaalde registratie bij Match.com verlengen. Ook zou het datingbureau medewerkers ingezet hebben die zich voordoen als Match.com-gebruiker en daadwerkelijk met de geïnteresseerde partij uitgaan. Volgens de gedupeerden zou dit gedaan worden vanwege het positieve marketingeffect dat hier vanuit gaat. In het geval van Yahoo is de aanklacht ingediend wegens de vermeende aanwezigheid van nepprofielen om bezoekers het idee te geven dat er meer vrijgezellen aanwezig zijn dan dat feitelijk het geval is.
Beide bedrijven hebben formeel niet gereageerd op de aanklacht. Een woordvoerster van Match.com heeft wel te kennen gegeven dat het geen gebruik maakt van verzonnen e-mails of ingehuurde dates voor afspraakjes. Niettemin claimt een zekere Matthew Evans dat een vrouw met wie hij via Match.com had afgesproken, tijdens hun date had toegegeven dat zij een medewerkster van het bedrijf is. In hoeverre dit waar is, zal moeten blijken tijdens de rechtszaak. De datum hiervan is nog onbekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |