Ook precies de reden waarom ik gestopt ben met datingsites. Het is gewoon vrijwel kansloos (in de zin van er doorheen komen, niet in de hier gangbare betekenis) om met een vrouw in contact te komen.quote:Op maandag 14 november 2005 21:24 schreef -Delta- het volgende:
Ik word bijna geirriteerd van al die berichtjes op RP.
T'is gewoon niet bij te houden om alles te lezen en een persoonlijk berichtje terug te sturen.![]()
En dan types die na 3 dagen vragen waarom ik te beroerd ben om te antwoorden.![]()
Ik kan ook een standaard berichtje opmaken en die gewoon 300 keer versturen![]()
Nee hoor, mensen die oprecht een leuk berichtje sturen (of ik ze nou wel of niet heel interessant vind) krijgen een leuk berichtje terugquote:Op maandag 14 november 2005 21:28 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ook precies de reden waarom ik gestopt ben met datingsites. Het is gewoon vrijwel kansloos (in de zin van er doorheen komen, niet in de hier gangbare betekenis) om met een vrouw in contact te komen.
quote:Sorry, we hebben geen fotocombinaties kunnen vinden welke je nog niet hebt beoordeeld. Probeer het later nog een keer.
Alstublieft.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:07 schreef jasper2603 het volgende:
Kan iemand mij ook een uitnodiging sturen voor paiq, na al die leuke berichtjes ben ik wel nieuwsgierig geworden en wil ik het ook eens gaan proberen.
Email: jasper@heikensj.demon.nl
Verstuurdquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:46 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ben ook wel geintereseerd in paiq, heeft iemand een invite voor mij?
Haha.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:47 schreef pino.in.disguise het volgende:
Ik heb toch nog een poging gewaagd.......en me 2 weken geleden op RP ingeschreven en voor één maand betaald. Ik reageer niet zelf op profielen, maar laat de vrouwen reageren op mijn profiel en warempel.......ik krijg nog serieuze reacties van leuke en goeduitziende vrouwen ook. Na mijn Knuzdeceptie had ik dat niet verwacht. Oftewel werkt het schijnbaar wel.
Alleen ben ik vorige week een vriendin van de middelbare school (geen ex) toevallig tegengekomen, gewoon in een cafe dus. En dat klikt erg goed, dus gaat RP....met al haar vrouwen.....weer de prullebak in
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Haha.
Ja, relatieplanet is echt een STUK leuker dan knuz, maar ik vind persoonlijk Lexa nóg veel leuker
Ik ben trouwens bijna overal uitgeschreven nu, of ga dat op korte termijn doen, behalve op Lexa. Heb vorige week ook een leuke date gehad via Lexa, dus we zien het allemaal wel
Wat is er precies leuker aan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:27 schreef Christine het volgende:
Ja, relatieplanet is echt een STUK leuker dan knuz, maar ik vind persoonlijk Lexa nóg veel leuker
heb jij een e-mail adres voor me?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:58 schreef Anyanka het volgende:
Ehm ik heb nog een invite voor een vrouw voor PaiQ
Verzonden.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:46 schreef ovi het volgende:
Zozo, dat piaq is wel erg in trek. Heeft er nog iemand een invite voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |