Dank jequote:
Bij jou valt weinig te tsjekkenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:00 schreef Mauro het volgende:
[..]
* Checkt fotoboek *
Oosten? Net te ver voor me. Leuk koppie overigens![]()
Sorry..quote:Op donderdag 17 november 2005 22:03 schreef het-is-mij het volgende:
Bij jou valt weinig te tsjekken
Enne thx![]()
Ik wil ook uitgenodigd worden!....quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:00 schreef Godshand het volgende:
god heb ik weer een sexdate met een MILF overgehouden op Paiq
ach ze is wel top...
het gaat leut worden as za
geef je email maarquote:
Ja man, alle fokkers die op Paiq zijn gaan kijken hebben nu de man of vrouw van hun dromen gevonden.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:39 schreef Herkauwer het volgende:
Lees hier veel over Paiq, hoe werkt dat dan? Waarom gebruiken ze invites...? En de volgende vraag... werkt het ?
Ik deze winter al!quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:16 schreef -Delta- het volgende:
Gaan allemaal trouwen aankomende zomer![]()
![]()
Weet zij het ook al?quote:
Idd, vind ik ookquote:Op donderdag 17 november 2005 20:24 schreef Christine het volgende:
het is leuk om een keer meegemaakt te hebben vind ik.
Fotooooooquote:
Ja dat bedacht ik me net, dat die vraag zou komen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Van mij, van haar, of van het huwelijk?
Moet je ff tot december wachtenquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me net, dat die vraag zou komen.
Van haarvan jullie, allemaal, wat jij wilt, jouw feestje
![]()
kep je gemailed...quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:15 schreef Mauro het volgende:
Profiel?
Ah, jij bent dat.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:35 schreef Godshand het volgende:
kep je gemailed...
btw wat mot een ex-evil superstar met een datingsite???
Ohquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Moet je ff tot december wachten.
Ze lijkt een beetje op jou, maar dan geilerquote:Op vrijdag 18 november 2005 03:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh![]()
Naja, denk dat ik wel kan aannemen dat het een lekker wijf is.![]()
Persoonlijk vind ik de combinatie hoogopgeleid en 18 jaar niet helemaal bij elkaar passen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:38 schreef Brett-Anderson het volgende:
Lang hier niet meer gekeken. Gelijk allemaal andere mensen hiero.
Ik had een vraagje. Ik heb een reactie gehad op e-matching terwijl ik daar al maanden niet meer heb ingelogd.
De reactie is van een standaard blondje, 18 jaar en woonachtig in mijn omgeving.
Heeft er iemand ervaring met e-matching? Kan ik dit serieus nemen, want ik dacht dat e-matching een nette site was voor hoogopgeleiden en waar ze je niet bedriegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |