Ik snap niet dat mensen voor een huis betalen, je kan toch ook onder de brug wonen?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef Represent het volgende:
ik snap niet dat iedereen voor dating sites gaat betalen. Je kan gewoon een chatbox in, er zijn er zat. je hebt ze ook met forums, gratis camchatten, enzo 12meetu.nl is ook gratis, en je kunt altijd zonder cam op genoeg boxen. op chat.pagina.nl staan er ook een hoop.
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:56 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen voor een huis betalen, je kan toch ook onder de brug wonen?
Aantal leden Lexa: 344.412quote:Op woensdag 16 november 2005 07:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Veel meer keus, de reacties zijn veel serieuzer, de mensen zijn actiever...
Wat wil je met een emailadresquote:Op woensdag 16 november 2005 10:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
heb jij een e-mail adres voor me?
Ik krijg op Lexa veel meer reacties en views dan op RP, vandaar mijn observatie.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Aantal leden Lexa: 344.412
Aantal leden RP: 1.140.602 (waarvan 397087 actief)
![]()
Maar goed, de aantallen boeien me niet zo zeer...
Misschien ga ik daar ook een keertje kijken. Ben wel benieuwd of het echt anders is, wel leuk om ff te vergelijken![]()
Moet je daar ook betalen zoals bij RP voor een volle membership?
Ah okequote:Op woensdag 16 november 2005 22:45 schreef Christine het volgende:
Ik krijg op Lexa veel meer reacties en views dan op RP, vandaar mijn observatie.
Maar ik bedoelde vooral in vergelijking met knuz dat het veel serieuzer is.
Bij Lexa moet je idd ook betalen.
Verstuurd , heb je nick als "voornaam" gebruiktquote:Op donderdag 17 november 2005 13:51 schreef Freak666 het volgende:
Wil dat Paiq ook welles proberen.
Heeft er iemand nog een invite over?
De site maakt zeer uitgebreid gebruik van geavanceerde javascript-technieken om een interactieve pagina te bieden. Het draaien van al te agressieve firewalls kan problemen opleveren, alsook het hebben van Spyware op je computer. Paiq zou prima moeten werken met Internet Explorer 6.0 - maar mocht dit toch problemen opleveren kan ik je aanraden Firefox eens te proberen (http://www.mozilla.org/firefox).quote:Op woensdag 16 november 2005 22:03 schreef Croupouque het volgende:
Echt geweldig, dat paiq. Iedere keer als ik op die site kom loopt mijn computer vast en foto's uploaden kan ook al niet.
Is het de hand van God? Wat heb ik misdaan?
haha, prima, kom maar op met een invite danquote:Op donderdag 17 november 2005 21:33 schreef Christine het volgende:
Probeer het zelf eens, Herkauwer...
ik heb er geen, maar er is genoeg aanbod...quote:Op donderdag 17 november 2005 21:43 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
haha, prima, kom maar op met een invite dan
Aan vrouwen of aan invites?quote:Op donderdag 17 november 2005 21:44 schreef Christine het volgende:
[..]
ik heb er geen, maar er is genoeg aanbod...
Je bent te populair.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:03 schreef Croupouque het volgende:
Echt geweldig, dat paiq. Iedere keer als ik op die site kom loopt mijn computer vast en foto's uploaden kan ook al niet.
Is het de hand van God? Wat heb ik misdaan?
Oi, ik ben een jaartje te jongquote:Op donderdag 17 november 2005 21:46 schreef Mauro het volgende:
Ik wil ook uitgaan!
Met een vrouw. 25-30 jaar.
ikke precies goedquote:Op donderdag 17 november 2005 21:46 schreef Mauro het volgende:
Ik wil ook uitgaan!
Met een vrouw. 25-30 jaar.
verstuurdquote:Op donderdag 17 november 2005 21:43 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
haha, prima, kom maar op met een invite dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |