Dat had ik dus echt helemaal gemistquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:38 schreef flugeltje het volgende:
Scan heeft nu de tijd van z'n leven met het maken van caps....
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
De meiden kussen de grond voor Roel
[afbeelding]
Dat heeft de natuur erin gebakken, want het werkt erotiserend richting de mannen. Die voelen zich dan namelijk stoer en beschermendquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom zijn die wijven zo bang voor een muisje?
wil ik dat wetenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:40 schreef ruby het volgende:
Chantal kreeg zojuist een orgasme.
Sjankwal en Rob hebben het huis toch al bereikt?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:42 schreef KRIBBET het volgende:
Zo te zien heeft 1 van mijn muizen het huis weten te bereiken![]()
![]()
nu de ratten nog![]()
Ik hoop dat je ze leuke kunstjes hebt geleerdquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:42 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
nu de ratten nog![]()
Nou deze kan in elk geval heel hoog springenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ze leuke kunstjes hebt geleerd![]()
Ja, o.a. bij Joost in z'n hol kruipen en aan Rob z'n been knagen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:42 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat heeft de natuur erin gebakken, want het werkt erotiserend richting de mannen. Die voelen zich dan namelijk stoer en beschermend![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sjankwal en Rob hebben het huis toch al bereikt?
1 maar? tssss... niet goed afgericht KRIBBETquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:42 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
nu de ratten nog![]()
Ik heb ze geleerd om te klimmen, zich in een gleuf te proppen dan zich naar beneden laten vallen en lekker aan die 150.000 euro gaan knagenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb ze geleerd om te klimmen, zich in een gleuf te proppen dan zich naar beneden laten vallen en lekker aan die 150.000 euro gaan knagen![]()
![]()
Ik zou er echt met alle liefde zo opkruipen!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid is blond en weet niet precies welke kant mekka is.
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb ze geleerd om te klimmen, zich in een gleuf te proppen dan zich naar beneden laten vallen en lekker aan die 150.000 euro gaan knagen![]()
![]()
Ze heeft een goede neukkont zo te zien...quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou er echt met alle liefde zo opkruipen!
Snap sowieso niet dat iemand bang kan zijn, van zo'n lief klein muisje....quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:48 schreef Foreverblue het volgende:
Als ze nou eens niet zouden gaan gillen als ze hem zien... dat helpt misschien
1 muis moet de eerste zijn, de rest komt welquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
1 maar? tssss... niet goed afgericht KRIBBETHad toch inmiddels al wel een ware muizenplaag (stuk of 1000 minimaal) verwacht. En dan de ratten erbij en als je nog wat leuke slangen o.i.d over het hek kan gooien.
![]()
![]()
Dat snap ik dus ook niet. Muisjes zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom zijn die wijven zo bang voor een muisje?
Muizen zijn ook niet eng....quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat iemand bang kan zijn, van zo'n lief klein muisje....
Vind ze alleen maar vervelend met spullen kapotknagen, maar engIk snapt-er-weer-eens-nix van
Ik denk dat ze er zo een wokkel van maakt!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ze heeft een goede neukkont zo te zien...![]()
Rob =rattenvanger van Hamelen in vermomming. Pas op hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef regenworm het volgende:
Rob de muizenvanger komt er ook aan
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er zo een wokkel van maakt!
Spinnen pak ik ook zo op, geen probleem.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef kissa het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Muisjes zijn![]()
Spinnen daarentegen![]()
HAHAHA!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
Wie heeft Dido vermoord, met welk wapen.. en waarom?
[afbeelding]
Als ie dan ook meteen even van zn piel af wil blijvenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
PEP PEP Wil Joost zijn kleren aan doen... Joost kleren aan doen
[afbeelding]
Je ziet nog een restje dader in de linkerbovenhoek. Motief was ene Menno in haar bedquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
CSI Bigbrotherquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
PEP PEP, wil Joost een zak over z'n hoofd trekken...wil Joost een zak over z'n hoofd trekken?!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
PEP PEP Wil Joost zijn kleren aan doen... Joost kleren aan doen
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ja erg leuk om mensen mee te pestenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Spinnen pak ik ook zo op, geen probleem.
joost stond ook op een tafelquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
Voor de vrouwen ook nog even een lekkere bibs
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Muizen zijn ook niet eng....
Spinnen daarintegen... brrrrrr
Nee joh, Menno liep te faken om dido enzo op de kast te krijgen ...en het lukte aardigquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:53 schreef Falco het volgende:
De muis heeft het been van Menno geblesseerd![]()
.
joost=vrouw. Hij stelt zich nu dus ook kwetsbaar op, zodat de mannen stoer en beschermend kunnen zijnquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
joost=vrouw. Hij stelt zich nu dus ook kwetsbaar op, zodat de mannen stoer en beschermend kunnen zijn![]()
Snap het ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef kissa het volgende:
[..]
Spinnen daarentegen![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Echt niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ik verdenk ze er altijd van dat ze dit soort dingen uitmelken omdat ze denken dat het leuk overkomt op tv.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
joost=vrouw. Hij stelt zich nu dus ook kwetsbaar op, zodat de mannen stoer en beschermend kunnen zijn![]()
Alleen Chantal is echt bang, denk ik. Was ook zo met de jongens die een geintje in de meidenslaapkamer gingen uithalen, dat duurde en duuuuuuuuuuuurde maar, zo van: Hummie, mag dit ajb op tv?!quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ik verdenk ze er altijd van dat ze dit soort dingen uitmelken omdat ze denken dat het leuk overkomt op tv.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:59 schreef Sonique het volgende:
Maar die muis moet echt wel dood hoor...
Als je die niet molt, komt hij gewoon terug....
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:56 schreef flugeltje het volgende:
Rob moet de lol weer verpesten hoor....
Waarom hebben we donderdag nu niet harder gestemd....
Hartwip hehehe da's een leukequote:Op zondag 30 oktober 2005 00:59 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind dit leuk....
Alleen jammer dat die muis zometeen idd waarschijnlijk van de stress een hartwip krijgt.
Zoiets??quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef kissa het volgende:
[..]
Spinnen daarentegen![]()
Tis wel zo, die weet nu waar hij kan nestelen, en geloof me, je wilt echt geen muizenplaag hebben...quote:
Kribbet, doe weg dat ding....quote:
Zal als ik zo om me heen kijk best redelijk kloppen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:59 schreef Lkw het volgende:
[..]
Maar het klopt wel hè? Vrouwen gillen, mannen doen stoer en jagen.
Ja ja, zo'n muisje is erg belangrijk voor de biologische zooi tussen mannen en vrouwen![]()
Ding?? Het is een zij en ze heet: schoonmoederquote:
ja van muizen krijg je aids, cholera etc.......sjeesus man, een vlieg of mug is "gevaarlijker"quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tis wel zo, die weet nu waar hij kan nestelen, en geloof me, je wilt echt geen muizenplaag hebben...
Bovendien kan muiuzen ontlasting gevaarlijk zijn voor de mens (als de muis besmet is met eén of andere ziekte)
Maar ze krijgen dat beest toch niet in beeld...quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:05 schreef Foreverblue het volgende:
De regie is ook blij met de muis... eindelijk camera actie.
Hoe kom jij aan de foto van mijn schoonmoeder? Beetje m'n pc aan 't hackenquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ding?? Het is een zij en ze heet: schoonmoeder![]()
Chantal ging na een avond stappen met haar zatte kop vaak bij haar zus logeren op een oude matras.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat iemand bang kan zijn, van zo'n lief klein muisje....
Vind ze alleen maar vervelend met spullen kapotknagen, maar engIk snapt-er-weer-eens-nix van
Lijkt me ookquote:
Wat een drama die Chantal.....quote:
Ja en? ze leeft toch nog steeds. Dus zie nog steeds geen noodzaak om op tafels te gaan staan gillen. Tis gewoon Lieske in het kwadraat met de aanstelleritisquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Chantal ging na een avond stappen met haar zatte kop vaak bij haar zus logeren op een oude matras.
Ze hoorde altijd wel geluiden maar lette daar halfdronken/halfslapend niet op.
Pas na 3 maanden kwam ze er achter dat er heel veel muizen in de matras woonden
Zeker nooit een muizenplaag gehad?quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:06 schreef Dynabite het volgende:
[..]
ja van muizen krijg je aids, cholera etc.......sjeesus man, een vlieg of mug is "gevaarlijker"
Als iedereen slaapt vangt de regie hem wel met de camera....quote:
Ik raak dus zo in paniek van een spin.... Ik kan daar niets aan doen, wordt helemaal apathisch dan, kan alleen maar naar die spin kijken en gillen....quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja en? ze leeft toch nog steeds. Dus zie nog steeds geen noodzaak om op tafels te gaan staan gillen. Tis gewoon Lieske in het kwadraat met de aanstelleritis
Waarschijnlijk zijn we familiequote:Op zondag 30 oktober 2005 01:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan de foto van mijn schoonmoeder? Beetje m'n pc aan 't hacken![]()
![]()
NEEEEE niet gek gaan doen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Nieuwe geheime opdracht voor Chantal.
30 minuten in de dagboekkamer zitten met 10 muizen. Als je het redt, kun je een heel heftig feest verdienen voor alle bewoners.
Koop een muis, laat 'm los, ga gillen en test het eensquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zal als ik zo om me heen kijk best redelijk kloppen.
Alleen heb IK het dus nog steeds niet begrepen. Arm ventje van me mag nooit eens beschermen. Moet me voortaan dus bang gaan gedragen en op de tafel en stoelen gaan staan gillenEn daarna kan ik hem mee sleuren voor.....
Nee, Jij wel blijkbaar, maar je leeft nogquote:
Ik persoonlijk vind dat de muis het prijzengeld moet krijgen..quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als iedereen slaapt vangt de regie hem wel met de camera....
Dat is pas de ergste BB ooit dan!quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Nieuwe geheime opdracht voor Chantal.
30 minuten in de dagboekkamer zitten met 10 muizen. Als je het redt, kun je een heel heftig feest verdienen voor alle bewoners.
dat heb ik ook maar ook van wespenquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik raak dus zo in paniek van een spin.... Ik kan daar niets aan doen, wordt helemaal apathisch dan, kan alleen maar naar die spin kijken en gillen....
Nooit gedacht dat ik het ooit nog voor Chantal op zou nemen
Maar jij zegt 'ons mam' dus van jou noem ik het geen aanstelleritis. Mensen met een ons mam, stellen zich nooit aanquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik raak dus zo in paniek van een spin.... Ik kan daar niets aan doen, wordt helemaal apathisch dan, kan alleen maar naar die spin kijken en gillen....
Nooit gedacht dat ik het ooit nog voor Chantal op zou nemen
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
dat heb ik ook maar ook van wespen![]()
Dilemma voor Chantal.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
NEEEEE niet gek gaan doen.
Krijgen we nog geen feestje te zien, interesseert haar dat nou als ze niet mag feesten. Zolang als ze maar mag roken, vind ze alle best.
En die slapen voorlopig ook niet meer.... Al die adrenaline zorgt voor een wakker gevoel. Ze hebben er zowieso al honger van gekregen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
Een muis in het huis is niet pluis
Mooi wel weer alle bewoners wakker...
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel de mooiste eigenlijk
Geldt vast ook voor die muis, dus misschien komen ze elkaar weer tegen en begint het feest opnieuwquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En die slapen voorlopig ook niet meer.... Al die adrenaline zorgt voor een wakker gevoel. Ze hebben er zowieso al honger van gekregen...
en al die mensen die eerder agekapt zijn omdat ze denken dat er toch nix meer gebeurdquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:13 schreef Arliator het volgende:
Ik vind dit heerlijke tv!! Lang leve de streams!! Ik lig helemaal in een deuk hier!!
Een muisquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:14 schreef Arliator het volgende:
Rob pakt zijn kans, zegt tegen Chantal, ik kom wel bij jou slapen. Wat heb je liever, een muis of een Rob in je bed??
Nou, die muizen waren niet weg te krijgen (Militaire uitzending), die beesten kunnen zich heel snel voortplanten, en zijn geloof ik na een paar weken al weer geslachtsrijp enzo.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:10 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Nee, Jij wel blijkbaar, maar je leeft nog(achteraf viel het gevaar blijkbaar mee).
100 muizen als het moet. Maar 1 Robquote:
Sorry maar die kat vind ik dus wel eng.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
FF OFFtopic, zo lost 1 van onze katten het muizen probleem op![]()
[[url=
Een half uur Menno zwetend op een fiets, en het was achteraf nog de moeite waard.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
en al die mensen die eerder agekapt zijn omdat ze denken dat er toch nix meer gebeurd![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:14 schreef APK het volgende:
Lieske heeft weer eens wat: Een fikse irritatie onder haar ogen.
Nou, daar hoef ik geen twee keer over na te denken inderdaad.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:12 schreef kissa het volgende:
[..]
Gaat heen en vermenigvuldig u niet (de spin)![]()
![]()
Zo doen die van ons dat ook.....quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
FF OFFtopic, zo lost 1 van onze katten het muizen probleem op![]()
Laten we een stille toch organiseren.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:14 schreef APK het volgende:
volhouders winnenquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Een half uur Menno zwetend op een fiets, en het was achteraf nog de moeite waard.
Standvastigheid loont.
Ja, die zien hier maandag maar een paar minuten van, wij zien alles, heerlijk!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
en al die mensen die eerder agekapt zijn omdat ze denken dat er toch nix meer gebeurd![]()
Sjoerd is echt heel lief maar op deze foto heeft hij van die rare ogenquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry maar die kat vind ik dus wel eng.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:17 schreef Sonique het volgende:
Zou trouwens wel lachen zijn als er tijdens de live uitzending met iedereen op de bank de muis even uit de bankspleet komt zetten...
Precies op het moment als BRidget 'hallo bewoners' zegt...
Ja, daar is niemand meer natuurlijk Die slapen al langquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:15 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
jouw post had ik dus nog niet gelezen
![]()
Gaat ze om 1:15 nog even naar Big Brother bellen...![]()
Ja het is echt de kat from hell. Zal wel door de flits komen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sjoerd is echt heel lief maar op deze foto heeft hij van die rare ogen![]()
Zou ik ook doen als ik opeens, midden in de nacht, zeg maar extreem intense irritatie onder mijn ogen zou krijgen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:15 schreef Fiorenza het volgende:
Gaat ze om 1:15 nog even naar Big Brother bellen...![]()
Weer een hele mooie. Zet jij die even in het Lieske topic of moet ik dat even doen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
Speciaal voor scan... een dubbele Lieske :
[afbeelding]
ACH wat zieligquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo doen die van ons dat ook.....
Toen ik nog bij 'ons mam' woonde hadden we een huismuis. Die vonden we zo lief dat we hem af en toe een stukkie kaas gaven... Tot op een dag de kat ons plezier vergalde.... Was keizielig....
Wij met z'n tweëen achter die kat aan, maar muis was toen al dood...
Misschien dat ze nog niet weet dat wallen niet alleen 'iets met hoeren' betekendquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:14 schreef APK het volgende:
ECHT ???quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik opeens, midden in de nacht, zeg maar extreem intense irritatie onder mijn ogen zou krijgen.
Aan de grootste Lieske fan de eerquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weer een hele mooie. Zet jij die even in het Lieske topic of moet ik dat even doen?
Het is geen kattenforum want anders had ik je een paar andere laten zienquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja het is echt de kat from hell. Zal wel door de flits komen.
denk het nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
ACH wat zieligwe hebben er hier 5 lopen (katten) en die doen dus hetzelfde
![]()
Maar is de BB muis nu naar buiten of niet?![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik hoop echt dat hij nog is in de slaapkamer terecht komtquote:
truste schatquote:
Ze lijkt hier veertien. Wel een mooie foto trouwens.quote:
Je hebt het toch wel over dezelfde BB-bewoners als ik hier zie zeker. Dan moeten ze logisch nadenken hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:22 schreef avonne het volgende:
waarom schoven ze de elementen van de bank niet uit elkaar? Zo te zien waren het losse elementen.
da's het kutte, denk niet dat de kinderen de wintertijd gaan aanhouden morgenochtend... wor ik inene extreem intens wakker gemaakt veel te vroegquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:25 schreef Falco het volgende:
Zo! Tijd om naar bed te gaan en te gaan genieten van de wintertijd morgen!
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:25 schreef Falco het volgende:
hebben ze nog niet aangedachtquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:22 schreef avonne het volgende:
waarom schoven ze de elementen van de bank niet uit elkaar? Zo te zien waren het losse elementen.
trustequote:Op zondag 30 oktober 2005 01:25 schreef Falco het volgende:
Ik ben voor! Tenminste nog iets leuks om naar te kijken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:25 schreef Sonique het volgende:
Zullen ze nu een huisdier krijgen (kat)?
In BB4 zat ook zo'n reuze leuk Jack Russelltje, mijn favoriete bewonerquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ben voor! Tenminste nog iets leuks om naar te kijken.
Net doen of je Tanja bent, laat maar liggen, komt je nu ff niet uit....quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's het kutte, denk niet dat de kinderen de wintertijd gaan aanhouden morgenochtend... wor ik inene extreem intens wakker gemaakt veel te vroeg
Hij zal iig niet omkomen van de honger!quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ben voor! Tenminste nog iets leuks om naar te kijken.
Alhoewel, volgens mij gaat bij deze lui de dierenbescherming snel ingrijpen. Komen er tenslotte ook pas na weken achter dat ze een vijver moeten onderhouden, maken de jacuzi voor zichzelf pas schoon als het water compleet groen is etc. Wil ik weten hoe ze met dat beestje omgaan
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hij zal iig niet omkomen van de honger!
O ja, maak me gek!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
katten, eten.... Vraag me direct iets af...
Als de bewoners zo hongerig zijn als vorige week, zou Joost dan aan de blikken kattenvoer gaan beginnen? Heeft ie weer iemand om jaloers op te zijn
Hè Shit, nu moet ik zéker nog even wakker blijven....quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:33 schreef Arliator het volgende:
Roel en Menno zetten een val voor de dames :-)
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:33 schreef Arliator het volgende:
Roel en Menno zetten een val voor de dames![]()
Wat leukquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:33 schreef Arliator het volgende:
Roel en Menno zetten een val voor de dames![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hè Shit, nu moet ik zéker nog even wakker blijven....
ja blijf ook nog gezelliequote:Op zondag 30 oktober 2005 01:35 schreef avonne het volgende:
Menno "dan blijf ik nog even op, al moet ik er 2 uur voor wachten"
zelfreflectie... doe IK dat ook? of toch maar niet?
Ik twijfel ook... Ik blijf denk ik nog een half uurtje hangen....quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:35 schreef avonne het volgende:
slaap lekkerquote:
Ik heb toch nog geen zin om te slapen, dus ik blijf met een half oog nog wel naar de streams kijken, nu vind ik het jammer dat ik me nooit hebt verdiept hoe je caps kan maken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:35 schreef avonne het volgende:
En in plaats van een uurtje extra slaap pakken we gewoon een uurtje extra streamen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:36 schreef Lamon het volgende:
Het is maar weer goed dat de klok vanavond een uur terug gaat.
Dat geeft wat marge.
Droom fijn over de muisquote:
Lekker uitslapen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:36 schreef Lamon het volgende:
Het is maar weer goed dat de klok vanavond een uur terug gaat.
Dat geeft wat marge.
Als je de stream beeldvullend maakt kan je met 'print screen' een cap maken. (en in enn bewerkings proggie importeren)quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb toch nog geen zin om te slapen, dus ik blijf met een half oog nog wel naar de streams kijken, nu vind ik het jammer dat ik me nooit hebt verdiept hoe je caps kan maken.
Wel leuk hoor die wintertijd maar waarom om 3 uur 's nachts? Nu moet ik weer tot die tijd opblijven om de klok te verzettenquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:25 schreef Falco het volgende:
vertel vertelquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:39 schreef ruby het volgende:
Genoeg geluld over beestjes. Tijd voor gossip.
Dat laatste dusquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:40 schreef avonne het volgende:
OK, polletje tussendoor...
wie denkt dat de ijskoude kilte tussen Roel en Menno zal ontdooien?
wie denkt dat de ongemakkelijke stilte zal voortduren?
wie denkt "koetjes en kalfjes" en dan weer naar bed
c..... is mijn vreesquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:40 schreef avonne het volgende:
OK, polletje tussendoor...
wie denkt dat de ijskoude kilte tussen Roel en Menno zal ontdooien?
wie denkt dat de ongemakkelijke stilte zal voortduren?
wie denkt "koetjes en kalfjes" en dan weer naar bed
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wel leuk hoor die wintertijd maar waarom om 3 uur 's nachts? Nu moet ik weer tot die tijd opblijven om de klok te verzetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |