Snap sowieso niet dat iemand bang kan zijn, van zo'n lief klein muisje....quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:48 schreef Foreverblue het volgende:
Als ze nou eens niet zouden gaan gillen als ze hem zien... dat helpt misschien
1 muis moet de eerste zijn, de rest komt welquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
1 maar? tssss... niet goed afgericht KRIBBETHad toch inmiddels al wel een ware muizenplaag (stuk of 1000 minimaal) verwacht. En dan de ratten erbij en als je nog wat leuke slangen o.i.d over het hek kan gooien.
![]()
![]()
Dat snap ik dus ook niet. Muisjes zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom zijn die wijven zo bang voor een muisje?
Muizen zijn ook niet eng....quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat iemand bang kan zijn, van zo'n lief klein muisje....
Vind ze alleen maar vervelend met spullen kapotknagen, maar engIk snapt-er-weer-eens-nix van
Ik denk dat ze er zo een wokkel van maakt!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ze heeft een goede neukkont zo te zien...![]()
Rob =rattenvanger van Hamelen in vermomming. Pas op hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef regenworm het volgende:
Rob de muizenvanger komt er ook aan
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er zo een wokkel van maakt!
Spinnen pak ik ook zo op, geen probleem.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef kissa het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Muisjes zijn![]()
Spinnen daarentegen![]()
HAHAHA!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
Wie heeft Dido vermoord, met welk wapen.. en waarom?
[afbeelding]
Als ie dan ook meteen even van zn piel af wil blijvenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
PEP PEP Wil Joost zijn kleren aan doen... Joost kleren aan doen
[afbeelding]
Je ziet nog een restje dader in de linkerbovenhoek. Motief was ene Menno in haar bedquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
CSI Bigbrotherquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
PEP PEP, wil Joost een zak over z'n hoofd trekken...wil Joost een zak over z'n hoofd trekken?!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
PEP PEP Wil Joost zijn kleren aan doen... Joost kleren aan doen
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ja erg leuk om mensen mee te pestenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Spinnen pak ik ook zo op, geen probleem.
joost stond ook op een tafelquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
Voor de vrouwen ook nog even een lekkere bibs
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Muizen zijn ook niet eng....
Spinnen daarintegen... brrrrrr
Nee joh, Menno liep te faken om dido enzo op de kast te krijgen ...en het lukte aardigquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:53 schreef Falco het volgende:
De muis heeft het been van Menno geblesseerd![]()
.
joost=vrouw. Hij stelt zich nu dus ook kwetsbaar op, zodat de mannen stoer en beschermend kunnen zijnquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
joost=vrouw. Hij stelt zich nu dus ook kwetsbaar op, zodat de mannen stoer en beschermend kunnen zijn![]()
Snap het ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef kissa het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Muisjes zijn![]()
Spinnen daarentegen![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |