100 muizen als het moet. Maar 1 Robquote:
Sorry maar die kat vind ik dus wel eng.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
FF OFFtopic, zo lost 1 van onze katten het muizen probleem op![]()
[[url=
Een half uur Menno zwetend op een fiets, en het was achteraf nog de moeite waard.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
en al die mensen die eerder agekapt zijn omdat ze denken dat er toch nix meer gebeurd![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:14 schreef APK het volgende:
Lieske heeft weer eens wat: Een fikse irritatie onder haar ogen.
Nou, daar hoef ik geen twee keer over na te denken inderdaad.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:12 schreef kissa het volgende:
[..]
Gaat heen en vermenigvuldig u niet (de spin)![]()
![]()
Zo doen die van ons dat ook.....quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
FF OFFtopic, zo lost 1 van onze katten het muizen probleem op![]()
Laten we een stille toch organiseren.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:14 schreef APK het volgende:
Lieske heeft weer eens wat: Een fikse irritatie onder haar ogen.
volhouders winnenquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Een half uur Menno zwetend op een fiets, en het was achteraf nog de moeite waard.
Standvastigheid loont.
Ja, die zien hier maandag maar een paar minuten van, wij zien alles, heerlijk!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
en al die mensen die eerder agekapt zijn omdat ze denken dat er toch nix meer gebeurd![]()
Sjoerd is echt heel lief maar op deze foto heeft hij van die rare ogenquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry maar die kat vind ik dus wel eng.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:17 schreef Sonique het volgende:
Zou trouwens wel lachen zijn als er tijdens de live uitzending met iedereen op de bank de muis even uit de bankspleet komt zetten...
Precies op het moment als BRidget 'hallo bewoners' zegt...
Ja, daar is niemand meer natuurlijk Die slapen al langquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:15 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
jouw post had ik dus nog niet gelezen
![]()
Gaat ze om 1:15 nog even naar Big Brother bellen...![]()
Ja het is echt de kat from hell. Zal wel door de flits komen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sjoerd is echt heel lief maar op deze foto heeft hij van die rare ogen![]()
Zou ik ook doen als ik opeens, midden in de nacht, zeg maar extreem intense irritatie onder mijn ogen zou krijgen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:15 schreef Fiorenza het volgende:
Gaat ze om 1:15 nog even naar Big Brother bellen...![]()
Weer een hele mooie. Zet jij die even in het Lieske topic of moet ik dat even doen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
Speciaal voor scan... een dubbele Lieske :
[afbeelding]
ACH wat zieligquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo doen die van ons dat ook.....
Toen ik nog bij 'ons mam' woonde hadden we een huismuis. Die vonden we zo lief dat we hem af en toe een stukkie kaas gaven... Tot op een dag de kat ons plezier vergalde.... Was keizielig....
Wij met z'n tweëen achter die kat aan, maar muis was toen al dood...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |