Chantal ging na een avond stappen met haar zatte kop vaak bij haar zus logeren op een oude matras.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat iemand bang kan zijn, van zo'n lief klein muisje....
Vind ze alleen maar vervelend met spullen kapotknagen, maar engIk snapt-er-weer-eens-nix van
Lijkt me ookquote:
Wat een drama die Chantal.....quote:
Ja en? ze leeft toch nog steeds. Dus zie nog steeds geen noodzaak om op tafels te gaan staan gillen. Tis gewoon Lieske in het kwadraat met de aanstelleritisquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Chantal ging na een avond stappen met haar zatte kop vaak bij haar zus logeren op een oude matras.
Ze hoorde altijd wel geluiden maar lette daar halfdronken/halfslapend niet op.
Pas na 3 maanden kwam ze er achter dat er heel veel muizen in de matras woonden
Zeker nooit een muizenplaag gehad?quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:06 schreef Dynabite het volgende:
[..]
ja van muizen krijg je aids, cholera etc.......sjeesus man, een vlieg of mug is "gevaarlijker"
Als iedereen slaapt vangt de regie hem wel met de camera....quote:
Ik raak dus zo in paniek van een spin.... Ik kan daar niets aan doen, wordt helemaal apathisch dan, kan alleen maar naar die spin kijken en gillen....quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja en? ze leeft toch nog steeds. Dus zie nog steeds geen noodzaak om op tafels te gaan staan gillen. Tis gewoon Lieske in het kwadraat met de aanstelleritis
Waarschijnlijk zijn we familiequote:Op zondag 30 oktober 2005 01:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan de foto van mijn schoonmoeder? Beetje m'n pc aan 't hacken![]()
![]()
NEEEEE niet gek gaan doen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Nieuwe geheime opdracht voor Chantal.
30 minuten in de dagboekkamer zitten met 10 muizen. Als je het redt, kun je een heel heftig feest verdienen voor alle bewoners.
Koop een muis, laat 'm los, ga gillen en test het eensquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zal als ik zo om me heen kijk best redelijk kloppen.
Alleen heb IK het dus nog steeds niet begrepen. Arm ventje van me mag nooit eens beschermen. Moet me voortaan dus bang gaan gedragen en op de tafel en stoelen gaan staan gillenEn daarna kan ik hem mee sleuren voor.....
Nee, Jij wel blijkbaar, maar je leeft nogquote:
Ik persoonlijk vind dat de muis het prijzengeld moet krijgen..quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als iedereen slaapt vangt de regie hem wel met de camera....
Dat is pas de ergste BB ooit dan!quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Nieuwe geheime opdracht voor Chantal.
30 minuten in de dagboekkamer zitten met 10 muizen. Als je het redt, kun je een heel heftig feest verdienen voor alle bewoners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |