quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:25 schreef Falco het volgende:
Zo! Tijd om naar bed te gaan en te gaan genieten van de wintertijd morgen!
hebben ze nog niet aangedachtquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:22 schreef avonne het volgende:
waarom schoven ze de elementen van de bank niet uit elkaar? Zo te zien waren het losse elementen.
trustequote:Op zondag 30 oktober 2005 01:25 schreef Falco het volgende:
Ik ben voor! Tenminste nog iets leuks om naar te kijken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:25 schreef Sonique het volgende:
Zullen ze nu een huisdier krijgen (kat)?
In BB4 zat ook zo'n reuze leuk Jack Russelltje, mijn favoriete bewonerquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ben voor! Tenminste nog iets leuks om naar te kijken.
Net doen of je Tanja bent, laat maar liggen, komt je nu ff niet uit....quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's het kutte, denk niet dat de kinderen de wintertijd gaan aanhouden morgenochtend... wor ik inene extreem intens wakker gemaakt veel te vroeg
Hij zal iig niet omkomen van de honger!quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ben voor! Tenminste nog iets leuks om naar te kijken.
Alhoewel, volgens mij gaat bij deze lui de dierenbescherming snel ingrijpen. Komen er tenslotte ook pas na weken achter dat ze een vijver moeten onderhouden, maken de jacuzi voor zichzelf pas schoon als het water compleet groen is etc. Wil ik weten hoe ze met dat beestje omgaan
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hij zal iig niet omkomen van de honger!
O ja, maak me gek!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
katten, eten.... Vraag me direct iets af...
Als de bewoners zo hongerig zijn als vorige week, zou Joost dan aan de blikken kattenvoer gaan beginnen? Heeft ie weer iemand om jaloers op te zijn
Hè Shit, nu moet ik zéker nog even wakker blijven....quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:33 schreef Arliator het volgende:
Roel en Menno zetten een val voor de dames :-)
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:33 schreef Arliator het volgende:
Roel en Menno zetten een val voor de dames![]()
Wat leukquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:33 schreef Arliator het volgende:
Roel en Menno zetten een val voor de dames![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hè Shit, nu moet ik zéker nog even wakker blijven....
ja blijf ook nog gezelliequote:Op zondag 30 oktober 2005 01:35 schreef avonne het volgende:
Menno "dan blijf ik nog even op, al moet ik er 2 uur voor wachten"
zelfreflectie... doe IK dat ook? of toch maar niet?
Ik twijfel ook... Ik blijf denk ik nog een half uurtje hangen....quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:35 schreef avonne het volgende:
slaap lekkerquote:
Ik heb toch nog geen zin om te slapen, dus ik blijf met een half oog nog wel naar de streams kijken, nu vind ik het jammer dat ik me nooit hebt verdiept hoe je caps kan maken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:35 schreef avonne het volgende:
En in plaats van een uurtje extra slaap pakken we gewoon een uurtje extra streamen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:36 schreef Lamon het volgende:
Het is maar weer goed dat de klok vanavond een uur terug gaat.
Dat geeft wat marge.
Droom fijn over de muisquote:
Lekker uitslapen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:36 schreef Lamon het volgende:
Het is maar weer goed dat de klok vanavond een uur terug gaat.
Dat geeft wat marge.
Als je de stream beeldvullend maakt kan je met 'print screen' een cap maken. (en in enn bewerkings proggie importeren)quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb toch nog geen zin om te slapen, dus ik blijf met een half oog nog wel naar de streams kijken, nu vind ik het jammer dat ik me nooit hebt verdiept hoe je caps kan maken.
Wel leuk hoor die wintertijd maar waarom om 3 uur 's nachts? Nu moet ik weer tot die tijd opblijven om de klok te verzettenquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:25 schreef Falco het volgende:
vertel vertelquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:39 schreef ruby het volgende:
Genoeg geluld over beestjes. Tijd voor gossip.
Dat laatste dusquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:40 schreef avonne het volgende:
OK, polletje tussendoor...
wie denkt dat de ijskoude kilte tussen Roel en Menno zal ontdooien?
wie denkt dat de ongemakkelijke stilte zal voortduren?
wie denkt "koetjes en kalfjes" en dan weer naar bed
c..... is mijn vreesquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:40 schreef avonne het volgende:
OK, polletje tussendoor...
wie denkt dat de ijskoude kilte tussen Roel en Menno zal ontdooien?
wie denkt dat de ongemakkelijke stilte zal voortduren?
wie denkt "koetjes en kalfjes" en dan weer naar bed
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wel leuk hoor die wintertijd maar waarom om 3 uur 's nachts? Nu moet ik weer tot die tijd opblijven om de klok te verzetten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |