Nee, niet de mannelijke variant.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:26 schreef Rival24 het volgende:
toch niet Dakota Fanning he ? :|
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:25 schreef BobRooney het volgende:
Connie Breukhoven
Maxima
Koningin Beatrix
![]()
Volgens mij is Sophie Hilbrand aardig preuts.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:21 schreef Gripper het volgende:
Gisteravond bedacht ik dat ik Sophie Hilbrand wel eens wil likken. Die moet elke avond na dat geile spuitprogramma bomvol opgekropte lustgevoelens naar huis gaan. En dan ligt ze daar in dat koude bed, alleen... Da's dan toch zielig voor zo'n meiske...
Miljuska wil ik wel een keer wurgenquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:18 schreef 2dope het volgende:
Miljuschka van TMF![]()
[afbeelding]
Oh enne, Alizee:
[afbeelding]
dat mag inmiddels toch wel?
Hier ook,quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:30 schreef Sjtefan het volgende:
Het meisje dat ik op het moment op het oog heb als nieuwe vriendin natuurlijk![]()
Stom kind is dat.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:22 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Miljuska wil ik wel een keer wurgen![]()
Barbamama truct barbapappa al af.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:38 schreef nadiiii het volgende:
kzou barbapappa weleens wille zuigekijken oftie die ook kan truken
'nog eens'?quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:39 schreef GoLLeM het volgende:
Ik zou Rebecca Liljeberg nog eens willen laten glimlachen
[afbeelding]
of Baby Spice
Haha.. ik begon al spontaan te denken johquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:42 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
als in 'ik wil ooit nog eens een keer'
was het maar zo'n feest
Ja ik heb nog steeds geen bewijs! (ook niet dat het niet zo is hoor). Dus je krijgt het voordeel van de twijvel!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:54 schreef Nastybtch het volgende:
Ja, je kan het overdrijven natuurlijkwacht maar tot uitkomt dat het mijn foto niet is
he rido?
ne maar ik vind het wel heel lief hoor.. denk ik.. :|
xxx
Zoek maar eens een huidige foto van Alizee.. Brrr..quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:18 schreef 2dope het volgende:
Miljuschka van TMF![]()
[afbeelding]
Oh enne, Alizee:
[afbeelding]
hoe hoe hoe..... gekk...... tygo... superhunk..grrrrrr....... man die is GEIL!!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:35 schreef Ephemera het volgende:
Tygo Gernandt![]()
[afbeelding]
En Johnny Depp off course
Enn... mn kersverse vriendje. Maar dat zal (vast) niet zo lang meer op zich laten wachten..![]()
(En toen las hij dit...)
ze is inmiddels alweer 21 en heeft een kind, dus wat lul jequote:Op dinsdag 1 november 2005 12:18 schreef 2dope het volgende:
Miljuschka van TMF![]()
[afbeelding]
Oh enne, Alizee:
[afbeelding]
Dan heb je die semi-naaktfoto (topless) van haar nog niet gezien (in een schuur met varkentje op schoot)...quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:21 schreef Gripper het volgende:
Gisteravond bedacht ik dat ik Sophie Hilbrand wel eens wil likken.
link? dat wijf heeft bijna zeker een gore kut.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:15 schreef Italo het volgende:
[..]
Dan heb je die semi-naaktfoto (topless) van haar nog niet gezien (in een schuur met varkentje op schoot)...
Yuk![]()
Die heb ik inmiddels gezien, en ik trek het aanbod dan ook weer van harte in!!quote:Op donderdag 17 november 2005 17:15 schreef Italo het volgende:
[..]
Dan heb je die semi-naaktfoto (topless) van haar nog niet gezien (in een schuur met varkentje op schoot)...
Yuk![]()
Ik vind der best lekkerquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:23 schreef Muertez het volgende:
Victoria Koblenko ??? ik snap het echt nietmaarja smaak he
Rebecca Liljeberg ziet er op de foto niet al te best uit, maar in Fucking Amal inderdaad![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:22 schreef Gripper het volgende:
[..]
Die heb ik inmiddels gezien, en ik trek het aanbod dan ook weer van harte in!!![]()
Zoals?quote:Op maandag 21 november 2005 18:10 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Er zijn wel een paar fokstertjes die ik...
Wedden, check mijn fotoboekquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:31 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Ja ik heb nog steeds geen bewijs! (ook niet dat het niet zo is hoor). Dus je krijgt het voordeel van de twijvel!
Ik weet niet hoe jij beffen en elkaar aankijken kunt combineren, maar ik ben benieuwd naar de gouden tip...quote:Op woensdag 23 november 2005 11:46 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Tara Reid ook zéker wel
Die kan je volgens mij echt zó lekker aankijken met die blauwe oogjes van haar
Ik weet niet hoor... maar wanneer ik gepijpt wordt wordt ik wel eens aangekeken door de dame in kwestiequote:Op woensdag 23 november 2005 12:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij beffen en elkaar aankijken kunt combineren, maar ik ben benieuwd naar de gouden tip...
Als ze dan zo klaarkomt als ze in American Pie (deel 1) doet, dan wil ik r best eens de famous tongue tornado geven ja!!![]()
Dat is het probleem. Alleen als ik haar staand bef (zij staand ik op m'n knieën bijvoorbeeld) kan ik 'r aankijken. Als ze ligt kijk ik tegen 2 borsten aan, maar dat is ook niet vervelend hoor.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:32 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor... maar wanneer ik gepijpt wordt wordt ik wel eens aangekeken door de dame in kwestieMijn jongeheer staat niet recht naar boven maar gewoon naar voren
Misschien dat dat het verschil is
"Vicky, dinnertime.."quote:Nou ja, de tongue tornado zou ik ook zeker wel bij haar toepassen
ik hoop dat je het nu niet over american pie hebtquote:
Als iets te goed is om waar te zijn is het meestal niet waar. Maar jij bent daar dus een uitzondering op.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:44 schreef Nastybtch het volgende:
eindelijk heb ik men ervan overtuigd dat ik ik ben, dat duurde ff
Zolang ze een beetje link uit d'r ogen kijkt vind ik d'r wel lekker... maar wanneer ze zo zoetsappig kijkt dan vind ik t niets. Maar die zelfverzekerde blik die ze regelmatig op zet...quote:ik vind angelina jolie nog steeds de alleraantrekkelijkste
Helemaal mee eens.....quote:Op woensdag 23 november 2005 15:21 schreef Nastybtch het volgende:
[afbeelding]
need I say more?
[afbeelding]
Ook een geschikte
Ok, ze ziet er misschien niet het allermooiste uit, maar ze kan dingen als ze gebeft wordt die ik zeker wel eens mee zou willen maken......quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:30 schreef RiDo78 het volgende:
Hiernaast zou ik overigens niet wakker willen worden:
[afbeelding]
Dan krijg ik spijt dat ik geslapen heb....
De lekkerste vrouw van de wereld ja! www.jessicabiel.comquote:Op woensdag 23 november 2005 15:30 schreef RiDo78 het volgende:
Hiernaast zou ik overigens niet wakker willen worden:
[afbeelding]
Dan krijg ik spijt dat ik geslapen heb....
Lekker belangrijk, gewoon likkenquote:Op donderdag 24 november 2005 09:33 schreef Nastybtch het volgende:
Ja jessica is een mooitje, maar ik envy haar teveel
Volgens mij bedoelt hij dat hij dan spijt heeft dat hij zijn tijd niet beter heeft gebruikt dan aan slapenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:57 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
De lekkerste vrouw van de wereld ja! www.jessicabiel.com
Gangbang meet?quote:Op woensdag 30 november 2005 09:04 schreef Nastybtch het volgende:
Haha,
zal ik maar ergens een hotelkamer huren dit weekend, dan mogen alle Fok!'ers die dat hebben gezegd ff langskomen![]()
Ik vind trouwens een meisje hot joh, ze is aziatisch en ze werkt bij de Melkweg Amsterdam, rrrr....
Jaaaa, ik was haar helemaal vergeten joh!quote:Op woensdag 30 november 2005 09:53 schreef Gripper het volgende:
Kari van de Mythbusters...![]()
[afbeelding]
Ik heb m juist veranderd omdat ik deze tegenkwam...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:03 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Die vorige foto die je van haar had vond ik toch leuker
Ga je ze dan ook betalen??quote:Op woensdag 30 november 2005 09:04 schreef Nastybtch het volgende:
Haha,
zal ik maar ergens een hotelkamer huren dit weekend, dan mogen alle Fok!'ers die dat hebben gezegd ff langskomen![]()
Als ze dan ook nog durven te komen...quote:Op woensdag 30 november 2005 09:04 schreef Nastybtch het volgende:
Haha,
Ik kan al amper pissen als er een dronken vent naast me staat te lallen, laat staan dat ik een stijve kan krijgen als half mannelijk fok om me heen staat...quote:Op woensdag 30 november 2005 12:03 schreef euh.. het volgende:
[..]
Als ze dan ook nog durven te komen...![]()
Nee hoor, ze doet haar nickname eer aan. Eerst maakt ze iedereen warm, zo van kom maar... kom maar... en als er dan genoeg geilertjes zijn stelt ze die gewoon als een nasty bitch teleur.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:45 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ja, nou een beetje terugkrabbelen
Maar dat fotoboek van jou werkt nog steeds niet ...quote:Op woensdag 30 november 2005 13:26 schreef Nastybtch het volgende:
Haha het was maar een grapje hoor![]()
jullie hebben een ontzettend goeie indruk van mij gekregen, ik zal me maar weer een beetje gedeisd houden met opmerkingen op t sexforumpje
anyways, ik denk dat die meisjes wel rijk zullen zijn geweest als ze elke man 50 euro betaalden :| tenminste, rijkniet zo arm als ik
xxx
Gelukkig had ik al gezegd dat ik niet naar zo'n orgiemeet zou gaanquote:Op woensdag 30 november 2005 15:07 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze doet haar nickname eer aan. Eerst maakt ze iedereen warm, zo van kom maar... kom maar... en als er dan genoeg geilertjes zijn stelt ze die gewoon als een nasty bitch teleur.
En wees blij het had nog erger gekund. Gewoon 'zogenaamd' een hotel bespreken en zelf niet op komen dagen. Allemaal geile pubertjes die daar bij de receptie om NastyBitch lopen te vragen........
Dat heeft wel gewerkt hoor... ze heeft nog extreem veel moeite gedaan om mij te overtuigen dat zij echt die schone dame was die destijds als haar avatar dienst deed.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:31 schreef Zeverzak het volgende:
Maar dat fotoboek van jou werkt nog steeds niet ...![]()
Maar doe je ook blanke mannen?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:01 schreef Nastybtch het volgende:
Ik trek me gewoon terug omdat ik nie een soort van Fok!-hoer hoef te zijn
want ik vind iedereen hier (zowat) zo lief
En die vindt het wel oké dat je haar zodanig met naam en toenaam en woonplaats op fok zet dat we haar allemaal kunnen opzoeken in de telefoongids?quote:Op maandag 12 december 2005 06:33 schreef mg794613 het volgende:
Alexandrine van Donkelaar-Vink uit Bunnik
Leuk zo'n wannabe modquote:Op maandag 12 december 2005 09:11 schreef Gripper het volgende:
[..]
En die vindt het wel oké dat je haar zodanig met naam en toenaam en woonplaats op fok zet dat we haar allemaal kunnen opzoeken in de telefoongids?![]()
das wel goed befbaar!!!quote:
Omdat ze dan moet kiezen tussen liegen of de foto van je beste vriend hier neer moet zetten.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:00 schreef Blanked het volgende:
Waarom post mijn GF hier geen foto van mij?
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:16 schreef Royal_Flush het volgende:
Natalie Imbruglia
Ja dank...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:54 schreef RiDo78 het volgende:
Ik moet zeggen dat je een verdomd goede smaak hebt HAL9000S!
Ik vind dr maar op een cheap standaard Amerikaans meisje lijkenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:56 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja dank...ze is echt zo ongelofelijk mooi, niet normaal..
Serieus joh?? Ik vind dr echt wat speciaals hebben, wat ik bijna bij geen enkele andere vrouw terugziequote:Op woensdag 14 december 2005 23:21 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Ik vind dr maar op een cheap standaard Amerikaans meisje lijken![]()
Ik zou haar wel willen pijpen.quote:Op zondag 6 november 2005 15:16 schreef PhatRabbit het volgende:
Ik denk dat ik ook wel eens sushi zou willen proberen.
Babemode:
ik vind dat ook een geil wijf. Doemadiemaquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:21 schreef Gripper het volgende:
Gisteravond bedacht ik dat ik Sophie Hilbrand wel eens wil likken. Die moet elke avond na dat geile spuitprogramma bomvol opgekropte lustgevoelens naar huis gaan. En dan ligt ze daar in dat koude bed, alleen... Da's dan toch zielig voor zo'n meiske...
+99999999999999999999999999999999999999999999999999quote:Op woensdag 30 november 2005 09:53 schreef Gripper het volgende:
Kari van de Mythbusters...![]()
[afbeelding]
hahahaha goede vraag, misschien smaken ze wel helemaal niet?!?quote:Op donderdag 15 december 2005 11:19 schreef nozem het volgende:
Waarom zou een flimsterrenkut anders smaken dan een gewone kut?
Wat er allemaal om die kut heen zit is bij filmsterren vaak mooier dan bij de gemiddelde vrouw.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:19 schreef nozem het volgende:
weet je dat wel heel zeker ?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:54 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wat er allemaal om die kut heen zit is bij filmsterren vaak mooier dan bij de gemiddelde vrouw.
thanksquote:Op donderdag 15 december 2005 09:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
IntroV, ik heb even je plaatje verkleind omdat het de lay-out verpestte. De volgende keer dat je zo'n groot plaatje post, kun je dat als volgt doen:
[ img=500 ] *url plaatje* [ /img ]
Maar dan zonder de spaties.
Ligt eraan in wat voor films ze spelenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:54 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wat er allemaal om die kut heen zit is bij filmsterren vaak mooier dan bij de gemiddelde vrouw.
Nee.... maar de illusie is leuk.quote:
nikkyquote:Wie wil je pijpen/ beffen? #2
quote:Op maandag 21 november 2005 02:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
OMG onder het mom van bij gebrek aan beter zeker?
Het gaat ook om wat er om de kut heen zitquote:Op donderdag 15 december 2005 11:19 schreef nozem het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:38 schreef nadiiii het volgende:
kzou barbapappa weleens wille zuigekijken oftie die ook kan truken
huub huub barbaaaaaa piemol
huub huuuuub barbaaaa traktor
Dat was ooit een MILF. Was.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:59 schreef TLC het volgende:
Hier zeg ik ook geen nee tegen...... Astrid Joosten![]()
[afbeelding]
Hahahaquote:Op donderdag 29 december 2005 16:36 schreef MiestOr het volgende:
Purplerose zou ik je mogen beffen???
Vertaling : JA!quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hahahaals ik van gebeft worden hield misschien wel
Beetje oud, nietwaar?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:59 schreef TLC het volgende:
Hier zeg ik ook geen nee tegen...... Astrid Joosten![]()
[afbeelding]
edit: nevermind, had al gereageerquote:Op donderdag 29 december 2005 16:36 schreef MiestOr het volgende:
Purplerose zou ik je mogen beffen???
Ik vind jou op 2 van de 3 foto's uit je fotoboek wel erg op Heleen van Royen lijken, alleen dan de strakke versiequote:
Alweer?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:42 schreef Tally het volgende:
Frutsel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:37 schreef dribbel79 het volgende:
Alle belspel sletten...ALLEMAAL!!
Hoezo hou je niet gebeft worden????quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hahahaals ik van gebeft worden hield misschien wel
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:06 schreef dribbel79 het volgende:
Kickje: dat té arrogante mokkel van Dactylo van hier tegenover!!!
Ik zal d'r es leren!
Doe es een foto dan. Ik wil wel eens dat "studie object" van je zien . . .quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:06 schreef dribbel79 het volgende:
Kickje: dat té arrogante mokkel van Dactylo van hier tegenover!!!
Ik zal d'r es leren!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:52 schreef ajf het volgende:
De buurvrouw van mijn ouders. Ze weet dat ik op haar geil
![]()
Jongens pijpen beviel je niet zo goed toch?quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:27 schreef juiced het volgende:
Ik zou weleens een meisje willen beffen!![]()
Eeuuhhh...quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jongens pijpen beviel je niet zo goed toch?
We schelen 7 jaar, geen goed plan!quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:26 schreef AntiSh0x het volgende:
Dennis!
+ 1!!!quote:Op zondag 11 februari 2007 14:09 schreef SKa_BoSS het volgende:
Nationaal gezien: Yoooooooolanthe
[afbeelding]
Internationaal: Scarlett Johanson
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Nog steeds!quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:42 schreef Tally het volgende:
Frutsel..
You should!quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:27 schreef juiced het volgende:
Ik zou weleens een meisje willen beffen!![]()
quote:Op zondag 16 maart 2008 11:06 schreef maril het volgende:
Cameron Diaz, lijkt me heerlijk om hard achterin haar keel te neuken totdat ze over mn lul heen kotst.
[ afbeelding ]
Die ogen, helemaal volspuiten met zaad![]()
Die zul je niet goed kunnen zien als je met je gezicht boven haar doos hangt.quote:
Dan zul je wel mij er eerst af moeten slaan.quote:
Zeer befbaar.quote:
Google is je vriend.quote:
quote:
Hmmm, daar had ik even niet aan gedacht. Die zet ik ook op mijn to-do-list!quote:
1quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:12 schreef focal het volgende:
[..]
Ambitieus hoor! Of hebben ze er maar 1?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |