Gangbang meet?quote:Op woensdag 30 november 2005 09:04 schreef Nastybtch het volgende:
Haha,
zal ik maar ergens een hotelkamer huren dit weekend, dan mogen alle Fok!'ers die dat hebben gezegd ff langskomen![]()
Ik vind trouwens een meisje hot joh, ze is aziatisch en ze werkt bij de Melkweg Amsterdam, rrrr....
Jaaaa, ik was haar helemaal vergeten joh!quote:Op woensdag 30 november 2005 09:53 schreef Gripper het volgende:
Kari van de Mythbusters...![]()
[afbeelding]
Ik heb m juist veranderd omdat ik deze tegenkwam...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:03 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Die vorige foto die je van haar had vond ik toch leuker
Ga je ze dan ook betalen??quote:Op woensdag 30 november 2005 09:04 schreef Nastybtch het volgende:
Haha,
zal ik maar ergens een hotelkamer huren dit weekend, dan mogen alle Fok!'ers die dat hebben gezegd ff langskomen![]()
Als ze dan ook nog durven te komen...quote:Op woensdag 30 november 2005 09:04 schreef Nastybtch het volgende:
Haha,
Ik kan al amper pissen als er een dronken vent naast me staat te lallen, laat staan dat ik een stijve kan krijgen als half mannelijk fok om me heen staat...quote:Op woensdag 30 november 2005 12:03 schreef euh.. het volgende:
[..]
Als ze dan ook nog durven te komen...![]()
Nee hoor, ze doet haar nickname eer aan. Eerst maakt ze iedereen warm, zo van kom maar... kom maar... en als er dan genoeg geilertjes zijn stelt ze die gewoon als een nasty bitch teleur.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:45 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ja, nou een beetje terugkrabbelen
Maar dat fotoboek van jou werkt nog steeds niet ...quote:Op woensdag 30 november 2005 13:26 schreef Nastybtch het volgende:
Haha het was maar een grapje hoor![]()
jullie hebben een ontzettend goeie indruk van mij gekregen, ik zal me maar weer een beetje gedeisd houden met opmerkingen op t sexforumpje
anyways, ik denk dat die meisjes wel rijk zullen zijn geweest als ze elke man 50 euro betaalden :| tenminste, rijkniet zo arm als ik
xxx
Gelukkig had ik al gezegd dat ik niet naar zo'n orgiemeet zou gaanquote:Op woensdag 30 november 2005 15:07 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze doet haar nickname eer aan. Eerst maakt ze iedereen warm, zo van kom maar... kom maar... en als er dan genoeg geilertjes zijn stelt ze die gewoon als een nasty bitch teleur.
En wees blij het had nog erger gekund. Gewoon 'zogenaamd' een hotel bespreken en zelf niet op komen dagen. Allemaal geile pubertjes die daar bij de receptie om NastyBitch lopen te vragen........
Dat heeft wel gewerkt hoor... ze heeft nog extreem veel moeite gedaan om mij te overtuigen dat zij echt die schone dame was die destijds als haar avatar dienst deed.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:31 schreef Zeverzak het volgende:
Maar dat fotoboek van jou werkt nog steeds niet ...![]()
Maar doe je ook blanke mannen?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:01 schreef Nastybtch het volgende:
Ik trek me gewoon terug omdat ik nie een soort van Fok!-hoer hoef te zijn
want ik vind iedereen hier (zowat) zo lief
En die vindt het wel oké dat je haar zodanig met naam en toenaam en woonplaats op fok zet dat we haar allemaal kunnen opzoeken in de telefoongids?quote:Op maandag 12 december 2005 06:33 schreef mg794613 het volgende:
Alexandrine van Donkelaar-Vink uit Bunnik
Leuk zo'n wannabe modquote:Op maandag 12 december 2005 09:11 schreef Gripper het volgende:
[..]
En die vindt het wel oké dat je haar zodanig met naam en toenaam en woonplaats op fok zet dat we haar allemaal kunnen opzoeken in de telefoongids?![]()
das wel goed befbaar!!!quote:
Omdat ze dan moet kiezen tussen liegen of de foto van je beste vriend hier neer moet zetten.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:00 schreef Blanked het volgende:
Waarom post mijn GF hier geen foto van mij?
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:16 schreef Royal_Flush het volgende:
Natalie Imbruglia
Ja dank...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:54 schreef RiDo78 het volgende:
Ik moet zeggen dat je een verdomd goede smaak hebt HAL9000S!
Ik vind dr maar op een cheap standaard Amerikaans meisje lijkenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:56 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja dank...ze is echt zo ongelofelijk mooi, niet normaal..
Serieus joh?? Ik vind dr echt wat speciaals hebben, wat ik bijna bij geen enkele andere vrouw terugziequote:Op woensdag 14 december 2005 23:21 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Ik vind dr maar op een cheap standaard Amerikaans meisje lijken![]()
Ik zou haar wel willen pijpen.quote:Op zondag 6 november 2005 15:16 schreef PhatRabbit het volgende:
Ik denk dat ik ook wel eens sushi zou willen proberen.
Babemode:
ik vind dat ook een geil wijf. Doemadiemaquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:21 schreef Gripper het volgende:
Gisteravond bedacht ik dat ik Sophie Hilbrand wel eens wil likken. Die moet elke avond na dat geile spuitprogramma bomvol opgekropte lustgevoelens naar huis gaan. En dan ligt ze daar in dat koude bed, alleen... Da's dan toch zielig voor zo'n meiske...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |