quote:George W. Bush will repair what has been damaged . . . On the first hour of the first day, he will restore decency and integrity to the Oval Office.
Doe even rustig en neem wat relax thee.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:58 schreef Monidique het volgende:
Nee, ik meen het. Je hebt een walgelijke NSB-mentaliteit. Je huilt dat je je niet kan voorstellen dat mensen een verkeerd kaartje kopen. Nou weet je wat? Sterf maar. 15-jarige meisjes beboeten omdat ze per ongeluk een verkeerd kaartje hebben gekocht. Sadistische ondermensen die uit dezelfde put van sadisme gebaard zijn als jij. En zo zijn er nog meer walgelijke untermenschen op dit forum. Mogen zij allemaal sterven aan de meest verschrikkelijke ziekten.
Ik ook.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Val jij even met je neus in de Doner, ik ben ernstig ziek.
Machteloosheid drijft mij.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je vergelijkt de NS nu met de NSB terwijl ze onlangs nog excuses hebben gemaakt. Je staat machteloos met je verwijten.
Dat blijkt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:01 schreef Monidique het volgende:
Machteloosheid drijft mij.
Als je ons aardig kunt vinden, zul je vanzelf wel leren van Bush te houden. Daarbij, je hebt nog even om aan hem te wennen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:04 schreef Monidique het volgende:
Nee, jullie zijn aardig, ik vind jullie aardig. Weet je wie wel mag sterven? George W. Bush. Moge hij pijnlijk z'n laatste dagen meemaken, zoals fascisten van zijn kaliber nu eenmaal verdienen.
Mono-dick.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Monodique zou een veel betere naam zijn.
Bij nader inzien heb ik er toch geen zin in.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, laat M. maar aan mij over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |