Dongquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Geen idee wat een dong is, maar na vijf huwelijken weet je dat hij het niet is.
Advocaat van de duivel dong.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:18 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat? Wie weet heeft Joschka een geweldige ''dong''. En mischien is het een hele lieve zorgzame man, met een geweldige ''dong''.
Hij heeft een hele grote dildo, dat kan die vrouw toch zelf ook kopen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:25 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Dong
En om een wijze spreuk van Vulcan aan te halen:
Infinite Diversity in Infinite Combinations
![]()
ondertiteling: wij moesten eens pratenquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:24 schreef Monidique het volgende:
[[url=http://tinypic.com/f3t5jq_th.jpg]afbeelding][/url]
Look at what's coming for Saddam.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:33 schreef Monidique het volgende:
[[url=http://tinypic.com/f3t6w7_th.jpg]afbeelding][/url]
Waar heb je die halve vis vandaan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:33 schreef Monidique het volgende:
[[url=http://tinypic.com/f3t6w7_th.jpg]afbeelding][/url]
Te vulgair, amice.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:37 schreef Tafkahs het volgende:
het zou leuk zijn als jullie hier ook iets aan toe te voegen hadden: Duiven voeren met rattengif
Monilicious Magic.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waar heb je die halve vis vandaan?
Ik ben dat de hele zomer van plan geweest om te doen, maar het is er niet echt van gekomen. Ben benieuwd op ze echt neerploffenquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:37 schreef Tafkahs het volgende:
het zou leuk zijn als jullie hier ook iets aan toe te voegen hadden: Duiven voeren met rattengif
wat je niet ziet, bestaat nietquote:
vooral dat brood in sterke drank dopen en dat aan de meeuwen voeren vond ik tè.. maar ja, zo zijn pubers nou eenmaalquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ben dat de hele zomer van plan geweest om te doen, maar het is er niet echt van gekomen. Ben benieuwd op ze echt neerploffen.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Look at what's coming for Saddam.
[ bron ]quote:In the aftermath of the latest crisis to confront the White House, Bush's overall job approval rating has fallen to 39 percent, the lowest of his presidency in Post-ABC polls. Barely a third of Americans -- 34 percent -- think Bush is doing a good job ensuring high ethics in government, which is slightly lower than President Bill Clinton's standing on this issue when he left office.
Ik weet dat het een provocatie is, maar...Bush is een van de minder slechte presidenten geweest.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
[ bron ]
Slechts president ooit, zonder twijfel.
Wie was er nog slechter dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik weet dat het een provocatie is, maar...Bush is een van de minder slechte presidenten geweest.
Dat is een provocatie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik weet dat het een provocatie is, maar...Bush is een van de minder slechte presidenten geweest.
Zulke enormiteiten zijn alleen leuk als je er een verhaaltje om heen bouwt, zoals De Genocide.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:55 schreef Monidique het volgende:
Iemand mag mij trouwens uitleggen waarom onze cultuur joods is, of z'n wortels heeft liggen in het jodendom.
waarop gebaseerd, als ik vragen mag?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vandaag zou een goede dag zijn, meer eest film kijken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zulke enormiteiten zijn alleen leuk als je er een verhaaltje om heen bouwt, zoals De Genocide.
Is het niet juister te zeggen dat de wortels van de Europese culturen liggen in het Midden-Oosten ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:55 schreef Monidique het volgende:
Iemand mag mij trouwens uitleggen waarom onze cultuur joods is, of z'n wortels heeft liggen in het jodendom.
Onmens.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik wil met een Ad hominem reageren, maar je bent toch te dom om die te vatten.
Sterven, of 'Arabisch'.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Weet je trouwens wat ik ga doen, in het jaar dat jij eindelijk begint?
Je zet het tussen aanhalingstekens omdat de boeken door de Zionisten zijn vervaardigd?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een ernstige ziekte hebben, of 'Perzisch'.
Het zijn geen aanhalingstekens. Ik ga theezetten,.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je zet het tussen aanhalingstekens omdat de boeken door de Zionisten zijn vervaardigd?
'Doe dat maar'. Ik zou ook even de kat in de gaten houden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het zijn geen aanhalingstekens. Ik ga theezetten,.
[ bron ]quote:Syria has accused the United States of launching lethal military raids into its territory from Iraq, escalating the diplomatic crisis between the two countries as the Bush administration seeks to step up pressure on President Bashar Assad's regime.
Ben je er trots op? Nou? Met je walgelijke visies!quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:52 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een bagger.
Een van de wortels van onze cultuur.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:52 schreef Monidique het volgende:
Sommige mensen met sommige meningen mogen wat mij betreft afgeslacht worden als beesten.
Snij die keel toch doorquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:53 schreef Monidique het volgende:
Ben je er trots op? Nou? Met je walgelijke visies!
Dér, om zo archaïsch mogelijk over te komen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een van de wortels van onze cultuur.
Jij zou eens wat minder naar Bach moeten luisteren, en meer naar dit heerschap:quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ben je er trots op? Nou? Met je walgelijke visies!
En ''onzer.''quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dér, om zo archaïsch mogelijk over te komen.
Nee, ik meen het. Je hebt een walgelijke NSB-mentaliteit. Je huilt dat je je niet kan voorstellen dat mensen een verkeerd kaartje kopen. Nou weet je wat? Sterf maar. 15-jarige meisjes beboeten omdat ze per ongeluk een verkeerd kaartje hebben gekocht. Sadistische ondermensen die uit dezelfde put van sadisme gebaard zijn als jij. En zo zijn er nog meer walgelijke untermenschen op dit forum. Mogen zij allemaal sterven aan de meest verschrikkelijke ziekten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |