Maar dat de film daarover gaat wil niet zeggen dat ze het propageren...quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Beetje in de sfeer van de luie, hedendaagse, kortzichtige 'alles op on-demand' dingen.
Paradijs? NU! (ik geef er niet om wat de gevolgen zijn, dat zal wel meevallen)
veiligheid? NU! (ik geef er niet om wat de gevolgen zijn, dat zal wel meevallen)
fit worden, NU! (ik geef er niet om wat de gevolgen zijn, dat zal wel meevallen)
afvallen, NU! (ik geef er niet om wat de gevolgen zijn, dat zal wel meevallen)
naar het werk, NU! (ik geef er niet om wat de gevolgen zijn, dat zal wel meevallen)
naar huis toe, NU! (ik geef er niet om wat de gevolgen zijn, dat zal wel meevallen)
etc. etc. etc.
Geen pepernoot?quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:45 schreef Yildiz het volgende:
'Speciale nachtpolis voor automobilisten'
omg
Misschien als tegenhanger van Apocalypse Now?quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
nee?
vooral die nadruk op Now is ietwat apart
Ik heb ze beiden niet gezien.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Misschien als tegenhanger van Apocalypse Now?
De geile beer.quote:De Duitse minister van Buitenlandse Zaken is gisteren voor de vijfde keer in het huwelijksbootje gestapt. Joschka Fischer (57) gaf in Rome het jawoord aan zijn 29-jarige vriendin Minu Barati.
Ik niet. Vertel eens.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:50 schreef RichardQuest het volgende:
Maar wie heeft het nou gezien?
Ik vind het erg onwaarschijnlijk dat je Apocalypse Now nooit gezien hebt. Mocht dit toevallig echt zo zijn, doe er dan wat aan.quote:
Net de trailer bekeken... lijkt me een goede film.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:50 schreef RichardQuest het volgende:
Maar wie heeft het nou gezien?
Nou ja, ik zat dus te denken of ik het vanavond zou gaan zien. En ik ga geen ¤5 + betalen voor een schijtfilm. Daarom vraag ik het hier.quote:
't Is weer duidelijk dat vrouwen voor macht gaan. Fischer moet het niet van z'n lichaam of lievigheid hebben denk ik zo.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:59 schreef Tafkahs het volgende:
't is nog een lekker wijf ook
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
't Is weer duidelijk dat vrouwen voor macht gaan. Fischer moet het niet van z'n lichaam of lievigheid hebben denk ik zo.
Ik moet het vooral van mijn overtuigingskracht hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Jij hebt toch macht, blowjob?
En hoe weet jij dat? Wie weet heeft Joschka een geweldige ''dong''. En mischien is het een hele lieve zorgzame man, met een geweldige ''dong''.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
't Is weer duidelijk dat vrouwen voor macht gaan. Fischer moet het niet van z'n lichaam of lievigheid hebben denk ik zo.
Geen idee wat een dong is, maar na vijf huwelijken weet je dat hij het niet heeft.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:18 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat? Wie weet heeft Joschka een geweldige ''dong''. En mischien is het een hele lieve zorgzame man, met een geweldige ''dong''.
tiszo!quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik vind het erg onwaarschijnlijk dat je Apocalypse Now nooit gezien hebt.
Okay.quote:Mocht dit toevallig echt zo zijn, doe er dan wat aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |