Ja, dat hebben wij zojuist ook gezien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:14 schreef havana2 het volgende:
Ik ken Huib (vrij goed) en ik weet dat hij i.i.g. bij de laatste 140 zit.
Ja, de theaterronde dus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:14 schreef havana2 het volgende:
Ik ken Huib (vrij goed) en ik weet dat hij i.i.g. bij de laatste 140 zit.
Kijk aan!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:17 schreef havana2 het volgende:
Beiden zijn lid van dezelfde studentenvereniging, dus wat betreft gaat de vergelijkging met Frank wel op.
Boeiend! Hij is mooier dan 99% van de Nederlandse bevolking! Als ik zang wil horen zet ik wel een cd op!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:19 schreef Falco het volgende:
Ik vond hem echt een arrogante klootzak: "Ik denk dat jullie toch naar hem moeten luisteren". Het zou me weinig verbazen als hij niet naar de volgende ronde na de theaterronde ging. Wat een slecht overhaaste perfomance gaf hij
.
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:22 schreef BVO het volgende:
Toch zullen ze hem niet zomaar de workshops in laten gaan. Typisch zo iemand die door een hoop soppende pubermeisjes heel ver komen kan, die laten ze straks dus alleen door als ze er een stuk zekerder over zijn.
Ik ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:18 schreef Thisbe het volgende:
O man, ik lag in opperste aanbidding voor de TV!![]()
Ik zou hem ook in alles zijn zin gevenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:35 schreef Croupouque het volgende:
Als je moet smeken om door te gaan naar de volgende ronde, dan heb je zeker wel talent.
Ja precies. Idols is alleen leuk om de audities, en hoe de mensen worden afgekraakt. maar echt beroemd worden zit er toch niet in ik bedoel Who the fuck is Jamai nu nog weet je ? Of Boris?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:14 schreef BVO het volgende:
Z'n stem was niet geweldig, maar er zijn er doorgegaan met slechtere stemmen. Ik denk dat er zeker wel iets in zit..
Al zal het nooit een briljanjte zanger worden.
Mee eensquote:
Hij ziet eruit als 'n kipdrumstickje, halve zool.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
z'n looks
Is ie dat niet dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:08 schreef Christine het volgende:
Hij vind zichzelf ook nogal geweldig geloof ik.
Dat vond Frank ook!quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:08 schreef Christine het volgende:
Hij vind zichzelf ook nogal geweldig geloof ik.
Dat dachten ze in Duitsland ook van de deelnemer Daniel Küblböck...quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:55 schreef QyRoZ het volgende:
Zingen kan hij niet, dus naar de 2e ronde er mee.
JK heeft 'n klein succesje gehad door glimlachend (toen kon ze het nog) met haar tieten te zwaaien.quote:
Tering als jullie dat al een bal vindenquote:
Een gast zonder talent die Maud neukt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:34 schreef jamsen het volgende:
wie is Frank?
Ik wil net zeggen, ik ken ze een stuk erger.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:51 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Tering als jullie dat al een bal vinden. Maar goed Hoogeveen hé die boer'n zijn niets gewend
Hij moet juist langzamer leren zingen..quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:54 schreef zoalshetis het volgende:
als die jongen nou heel erg snel leert zingen is hij erbij tot de 10e ronde.
Daarom heb ik in het Ellen-topic ook alleen de link van de club gezet.quote:
Ik vond dit het typische voorbeeld van kandidaten die op de "looks" doormogen, had ie een iets minder leuk koppie gehad dan had ie mogen afdruipen....quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Bij ieder andere kanditdaat hadden ze allang gezegd dat hij weg moest.
Eric was de enige die voor was en die moest zelfs nog de anderen overtuigen. Wat inderdaad ook 'hielp' was inderdaad dat hij zich er mee ging bemoeien met het "Ik geloof dat jullie naar hem moeten luisteren" Ik had hem gelijk de deur gewezen. Leer eens maar eens timen" Als je twee mooie nummers zo weet te vergallen, dan verdien je het niet om door te gaan.
Maar ja de jury (lees: Eric) besliste anders.
Ja duh, wat verwacht je dan? Ze zijn toch op zoek naar een "Idol", uiterlijk speelt juist hier een belangrijke rol in. Vrij logisch.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:05 schreef janique het volgende:
[..]
Ik vond dit het typische voorbeeld van kandidaten die op de "looks" doormogen, had ie een iets minder leuk koppie gehad dan had ie mogen afdruipen....
Klopt dat ze op zoek zijn naar een Idol, maar als er al twijfel bestaat over de zangkwaliteiten in de 1e ronde dan vind ik belachelijk dat ie dus op basis van z'n uiterlijk het voordeel van de twijfel krijgt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:24 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja duh, wat verwacht je dan? Ze zijn toch op zoek naar een "Idol", uiterlijk speelt juist hier een belangrijke rol in. Vrij logisch.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:40 schreef Falco het volgende:
Ik ben die hele Frank vergeten. Hoet ziet ie eruit?
Nee, hij strandde in de wildcardronde.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:27 schreef havana2 het volgende:
Frank haalde de laatste 10 volgens mij, dus zo vroeg ging ie er niet uit...
Proef ik hier afgunst?quote:Op vrijdag 4 november 2005 07:36 schreef FuifDuif het volgende:
Nou sorry hoor, maar als het om zijn looks is snap ik het niet. Hij heeft toch geen enkele uitstraling?!?! Hij mag dan misschien een hunk zijn volgens de gangbare definitie, maar meer is het niet. Het is niet meer dan een pop.
Nee sorry, die lol kan ik je niet schenken. Ik geef direct toe wanneer ik een mens mooi vind, of dat nu een man is of een vrouw. Maar deze jongen vond ik echt niets hebben. John Lennon daarentegen, zo zou ik er dus bijvoorbeeld wel uit willen zienquote:
Grappig, hij zat bij mij op schoolquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:17 schreef havana2 het volgende:
Beiden zijn lid van dezelfde studentenvereniging, dus wat betreft gaat de vergelijkging met Frank wel op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door -Vaduz- op 19-11-2005 21:55:36 (tussen tags gezet) ]
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:47 schreef itsontoday het volgende:Spoilertags zijn net te laat gezet, goddomme! Doe m'n uiterste best om spoilers te ontlopen en jij plempt ze zo in dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Graflul.
.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
Nou ja, het is vooral de maker van de foto's die de schuldige is, de meesten zijn om te huilen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:35 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[afbeelding]
Vind iedereen hem nog steeds zo knap??![]()
![]()
Daar heb je toch een punt....quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, het is vooral de maker van de foto's die de schuldige is, de meesten zijn om te huilen..
Z'n timing ook, hij zong niet meer zo gehaastig...quote:Op zondag 20 november 2005 10:19 schreef BVO het volgende:
Zijn zang was al een stuk beter in ieder geval.
Een lust voor het oog bedoel jequote:Op zaterdag 26 november 2005 21:42 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind het echt jammer dat hij er niet bij is, hij mocht wel in plaats van Gabriel ofzo.. Hij kan misschien niet zo goed zingen, maar er hoort wel een beetje zo'n type bij . (Frank, Eric) Zulke types geven kleur aan het programma.
Dat nog niet eens zo zeer.. ik vond het gewoon een leuk type.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Een lust voor het oog bedoel je.
Dat ook ja, ik snap wat je bedoeltquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:56 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Dat nog niet eens zo zeer.. ik vond het gewoon een leuk type.
eerder van het jim-verleden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Idols heeft geleerd van het Frank-verleden.
Frankquote:Op maandag 21 november 2005 20:32 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Laten we even ons geheugen opfrissen...
Frank tijdens workshop 31 jan 2004
en
Frank tijdens wildcardshow 21 feb 2004
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |