Ik zou hem ook in alles zijn zin gevenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:35 schreef Croupouque het volgende:
Als je moet smeken om door te gaan naar de volgende ronde, dan heb je zeker wel talent.
Ja precies. Idols is alleen leuk om de audities, en hoe de mensen worden afgekraakt. maar echt beroemd worden zit er toch niet in ik bedoel Who the fuck is Jamai nu nog weet je ? Of Boris?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:14 schreef BVO het volgende:
Z'n stem was niet geweldig, maar er zijn er doorgegaan met slechtere stemmen. Ik denk dat er zeker wel iets in zit..
Al zal het nooit een briljanjte zanger worden.
Mee eensquote:
Hij ziet eruit als 'n kipdrumstickje, halve zool.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
z'n looks
Is ie dat niet dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:08 schreef Christine het volgende:
Hij vind zichzelf ook nogal geweldig geloof ik.
Dat vond Frank ook!quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:08 schreef Christine het volgende:
Hij vind zichzelf ook nogal geweldig geloof ik.
Dat dachten ze in Duitsland ook van de deelnemer Daniel Küblböck...quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:55 schreef QyRoZ het volgende:
Zingen kan hij niet, dus naar de 2e ronde er mee.
JK heeft 'n klein succesje gehad door glimlachend (toen kon ze het nog) met haar tieten te zwaaien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |