Nou ja, het is vooral de maker van de foto's die de schuldige is, de meesten zijn om te huilen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:35 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[afbeelding]
Vind iedereen hem nog steeds zo knap??![]()
![]()
Daar heb je toch een punt....quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, het is vooral de maker van de foto's die de schuldige is, de meesten zijn om te huilen..
Z'n timing ook, hij zong niet meer zo gehaastig...quote:Op zondag 20 november 2005 10:19 schreef BVO het volgende:
Zijn zang was al een stuk beter in ieder geval.
Een lust voor het oog bedoel jequote:Op zaterdag 26 november 2005 21:42 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind het echt jammer dat hij er niet bij is, hij mocht wel in plaats van Gabriel ofzo.. Hij kan misschien niet zo goed zingen, maar er hoort wel een beetje zo'n type bij . (Frank, Eric) Zulke types geven kleur aan het programma.
Dat nog niet eens zo zeer.. ik vond het gewoon een leuk type.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Een lust voor het oog bedoel je.
Dat ook ja, ik snap wat je bedoeltquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:56 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Dat nog niet eens zo zeer.. ik vond het gewoon een leuk type.
eerder van het jim-verleden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Idols heeft geleerd van het Frank-verleden.
Frankquote:Op maandag 21 november 2005 20:32 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Laten we even ons geheugen opfrissen...
Frank tijdens workshop 31 jan 2004
en
Frank tijdens wildcardshow 21 feb 2004
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |