hij kan wel zingenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:12 schreef Messenga het volgende:
niet verkeerd deze.
ja, daarom inderdaadquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik weet weer waarom ik alleen de eerste ronde kijk
te laat, ze paste niet op de CD-hoes..quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat een schande dat ze dat meisje niet door hebben gelaten! Ze kon wel goed zingen.. dat ze maatje meer heeft moet nu nog niet meetellen vind ik! Geef haar iig een kans..
De Idols jury is natuurlijk het toppunt van uiterlijke schoonheid.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat een schande dat ze dat meisje niet door hebben gelaten! Ze kon wel goed zingen.. dat ze maatje meer heeft moet nu nog niet meetellen vind ik! Geef haar iig een kans..
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Stay With You'... liedje van mij en m'n ex.. lekkere keuze Bart, bedankt.
Ja, die grap had je al gemaakt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
te laat, ze paste niet op de CD-hoes..
leuk popje vind ik, maar wellicht zo afgeserveerd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:14 schreef TheVulture het volgende:
"Of wordt ze de zigeunerin met een traan"
Die ene he... dat was een vent volgens mijquote:
LP's rouleren sowieso meerquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik schrok ook wel even jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ene he... dat was een vent volgens mijkelly 2
Dan moet het nog wel lukken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:15 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
LP's rouleren sowieso meer![]()
Ja, klonk niet verkeerdquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk dat die Bart door is, heeft wel een goede sound.
alleen voor die vader zou ik het al hopen, wat haar betreft zou ik zeggen: tot ziens in de Playboy!quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
leuk popje vind ik, maar wellicht zo afgeserveerd.
Ja, maar als ze 18 is kan ze door naar de Playboyquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die kampenelly wordt vast een groot drama.
En pa vond het tofquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die kampenelly wordt vast een groot drama.
Je kunt haar gewoon toch nog een kans geven om haar over paar weken weer terug te zien in het theater? Misschien was ze dan nog wel weer 5 kg afgevallen ofzo.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Inderdaaddquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:14 schreef pberends het volgende:
[..]
De Idols jury is natuurlijk het toppunt van uiterlijke schoonheid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |