nou ja, ze zou niet eens op een CD hoesje passenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:07 schreef TheVulture het volgende:
wat een bullshit eigenlijk he om haar op d'r gewicht af te wijzen....
en dat uit de mond van Erik van Thijnquote:
Roflquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en dat uit de mond van Erik van Thijn ;X
True, maar dan nog..quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, ze zou niet eens op een CD hoesje passen
Als het een negerin was geweest dan was ze doorgegaan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:07 schreef TheVulture het volgende:
wat een bullshit eigenlijk he om haar op d'r gewicht af te wijzen....
nee hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:10 schreef Zeiksnor het volgende:
en deze lelijke milf is wel door, zul je zien!!
Pcies, bij Yuli zeiden ze de nieuwe Angie Stonequote:Op zaterdag 5 november 2005 20:09 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Als het een negerin was geweest dan was ze doorgegaan.
schuif maar door naar de Playboy dan.. als ze 18 isquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:11 schreef Renesite het volgende:
Arg, sletjes met dezelfde bikkembergs kleding die bij mekaar horen.
Hoe sneu
Ik zat me echt kwaad te makenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik wil niet flauw doen, maar het is een schandaal dat dat 'bredere' meisje niet door is natuurlijk. Ik vond haar heel sterk trouwens, maar begrijpelijk dat ze uiteindelijk toch 'brak'. Een sterke persoonlijkheid, leuk om naar te kijken. Leuker om te zien en te horen dan een 'vlak' zingend poppetje. Nou ja, goed.. deed me echt wat. Ze redt het wel zonder me denk ik.
Dat dacht ik ook al... Die is zo vol van zichzelf, die kan alleen maar heel hard op haar muil gaan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:11 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij gaat die zigeunerin keihard afgewezen... er wordt zoveel aandacht aan besteed, dat kan gewoon niet goed gaan
volgens mij ook jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:11 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij gaat die zigeunerin keihard afgewezen... er wordt zoveel aandacht aan besteed, dat kan gewoon niet goed gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |