Voor wie was het dan bestemd?quote:Op zondag 11 december 2005 20:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, met mijn domme hoofd heb ik dit in het verkeerde topic geplaatst zie ik
Die rare van gisteren.quote:Op zondag 11 december 2005 20:20 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Voor wie was het dan bestemd?
Ben ik wel benieuwd..
Sorry hoe kun je die begeleiding kut vinden? 10 keer beter dan haar stem! Lekkere funky gitaar, leuke soloquote:Op maandag 7 november 2005 12:55 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Beast of Burden met dr eigen band.
wat een waardeloze begeleiding btw...tis net midi!
Natural Womanp
Op zic best mooie stem, maar niet echt heel bijzonder...en ik heb nog steeds de kriebels van de bandbegeleiding :S
Ja, gekozen door de jury (die haar op de derde plek had staan.)quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:21 schreef Maisnon het volgende:
maar ze is dus door?
Jij hebt toch ooit met je piano het bereik van alle kandidaten aan ons uit proberen te leggen?quote:Op zondag 18 december 2005 11:02 schreef Christine het volgende:
D'r makeup was een beetje overdone he. Maar verder was ze wel erg goed.
ohquote:Op zondag 18 december 2005 11:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij hebt toch ooit met je piano het bereik van alle kandidaten aan ons uit proberen te leggen?
Doe je dat dit jaar weer?. Is leuk!
Dat was marky's conclusie waarschijnlijkquote:Op zondag 18 december 2005 11:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jim ofzo.
quote:Op donderdag 11 september 2003 00:26 schreef marky het volgende:
[..]
Jim had tijdens Idols een bereik van 10 noten Hind van 11 en Yuli en Zosja 13 de andere zaten gelijk aan de 10 of eronder.
quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 11:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
iedereen is dat kind alweer vergeten..
quote:"Ik word gek. Wat moet ik met jou?", vraagt Babette zich af als ze oog in oog staat met de zeer muzikale Ellen.
“Afgestudeerd muziekdocent, studeert jazz en zang aan het conservatorium, je speelt piano, gitaar, dwarsfluit en zit in een funkband... Ik word gek, wat moet ik met jou?” roept Babette uit. “Luisteren en commentaar geven”, glimlacht Ellen.
Als ze haar liedje heeft gezongen, zegt Babette: “Qua zang zit je wel goed. Dat hoor ik meteen. Het is te gek en je hebt een enorm talent. Ik vind dat je een waanzinnig geluid hebt. Je bent je heel bewust van dat je dat kan. Dat komt er op allerlei manieren uit. Alleen er is iets dat me irriteert: het lijkt wel alsof je er geen lol in hebt. Je komt heel onverschillig over. Dat zeg ik express, omdat dat op televisie wordt uitvergroot en zoiets kan verkeerd opgevat worden.”
Ellen legt uit dat ze het eigenlijk vreselijk vindt om met de CD mee te zingen. “Misschien is dat het. Ik wil graag iets anders doen dan wat er nu op staat en ik vind dat best wel moeilijk.”
Babette zet de CD-speler uit en laat Ellen opnieuw zingen. “Ik snap het wel”, zegt ze na afloop. “Het wordt nu al beter. Blijft dat ik iets geslotens in je zie. Misschien is het wel je onzekerheid. Je mag je best wel iets breekbaarder opstellen. Dan komt het namelijk lieflijker over.”
Ellen vraagt hoe ze dat in het liedje kan verwerken. “Laat jezelf zien!”, adviseert Babette. “In plaats van heel technisch en verantwoord bezig zijn, wil ik Ellen zien. Gewoon puur als persoon. Dat zingen kun je wel, maar de zaken daar omheen worden nu belangrijk. Ga terug naar het meisje dat met een haarborstel voor de spiegel stond te zingen. Het moet geen afgetrainde zangerestrip worden.”
Ver?????? Die ligt er gelijk uit samen met Renskequote:Op maandag 19 december 2005 18:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat ze hiermee gewoon ff wou patsen..
zo van
"Behalve dat ik goed kan zingen heb k ook nog smaak in muziek"
Ik zie dr iig ver komen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ze deed mij vooral denken aan de niet-crackhoer versie van Cindy Pielstroom (die is op zich niet lelijk, maar die heeft zo'n sleazy uitstraling)
Ik kende het niet van naam. Maar de melodie klonk mij zeer herkenbaar in de orenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:35 schreef BVO het volgende:
Zó onbekend was dat nummer trouwens niet, ik kende het zelfs
.
Helemaal mee eens. Ze zong heel erg goed, maar die stem,j e moet er van houden. Zo simpel is het nou eenmaal.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond haar fantastisch, wat een ongelofelijk lekker ding.. die ogen, daar kan ik zo verliefd op worden. Vond haar performance ook echt niet slecht zoals sommigen beweren. Het was gewoon goed!
Ellen is vanaf nu mijn Idol
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:49 schreef Cee het volgende:
... En 't lijkt net alsof ze al onder de botox zit.
Ik vind haar ook echt best wel lelijk. Maar wel supermooie ogen....quote:
Ik vind het zelf wel mee vallen. In de workshop vond ik haar niet echt knap. Maar afgelopen zaterdag vond ik haar zeker een mooi meisje.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind haar ook echt best wel lelijk. Maar wel supermooie ogen....
Maar in jouw avatar is dan wel weer leuk....![]()
Misschien wordt ze verkeerd opgemaakt bij de liveshows![]()
mwah... smaken verschillen.....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel mee vallen. In de workshop vond ik haar niet echt knap. Maar afgelopen zaterdag vond ik haar zeker een mooi meisje.
We wonen in Nederland hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mwah... smaken verschillen.....![]()
Niet alleen jij hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:08 schreef TheVulture het volgende:
![]()
![]()
Ik ben nog steeds ondersteboven van Ellen
![]()
![]()
![]()
Die je nu hebt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:26 schreef Woelli het volgende:
Welke Avatar is het leuks?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
de eerste, en anders de laatste.... je kan ook een combi doen van deze 3quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:26 schreef Woelli het volgende:
Die is leuk die ga ol gebruikenquote:
Animation Shop 3 zit bij Paint Shop Proquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:03 schreef Woelli het volgende:
[..]
Die is leuk die ga ol gebruiken
Dankje wel![]()
Welke programma gebruik je daar voor. Kun je die ergens gratis dowloaden. Want ik heb der ooit 1 gehad, maar die is dankzij me broertje der af.
Ik moest 'm anders apart downloaden?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Animation Shop 3 zit bij Paint Shop Pro
Met jou goedkeuren Woelli wil ik de derde wel als mijn usericon gebruiken ok?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:26 schreef Woelli het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |