ik hou van jequote:
nee niet met haar om gegaan. Met 89 mensen kan je niet met iedereen pratenquote:Op zondag 27 november 2005 01:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je haar nog van dichtbij meegemaakt Joog?
Joooooooog, mogen we je aanraken...jij hebt met alle potentiële idolen gepraat....quote:Op zondag 27 november 2005 01:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je haar nog van dichtbij meegemaakt Joog?
jaloersquote:Op zondag 27 november 2005 13:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Joooooooog, mogen we je aanraken...jij hebt met alle potentiële idolen gepraat....
*flauwvalt*
quote:
Nou, dat vond ik juist tegenvallen, met dr gezeik. "Ik ben er niet van gediend om als object gezien te worden." Moet je vooral meedoen aan Idols, wat een grote vleeskeuring is. Ze had of meteen tegen Dirk-Jan moeten zeggen dat hij moest opbokken met z'n opmerkingen, of gewoon er in meegaan en d'r schouders ophalen. Niet dit half laffe gedoe.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:24 schreef babette21 het volgende:
knap hoe zij zich over haar [terechte] irritatie mbt Dirk Jan heeft kunnen heenzetten...
ik zie haar wel bij de laatste 10 komen
quote:Op zondag 27 november 2005 17:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nou, dat vond ik juist tegenvallen, met dr gezeik. "Ik ben er niet van gediend om als object gezien te worden." Moet je vooral meedoen aan Idols, wat een grote vleeskeuring is. Ze had of meteen tegen Dirk-Jan moeten zeggen dat hij moest opbokken met z'n opmerkingen, of gewoon er in meegaan en d'r schouders ophalen. Niet dit half laffe gedoe.
Ja! En uiterlijk doet er niet toe, alleen talent!quote:Op zondag 27 november 2005 18:18 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Oh nee, Idols is een charitatieve instelling.
Om zulke slimme praat uit een mooie vrouw te horen, dat zie je niet vaak!quote:Op zondag 27 november 2005 18:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja! En uiterlijk doet er niet toe, alleen talent!
Ja daar doet ze me ook wel aan denken.quote:Op maandag 28 november 2005 12:24 schreef ijsmeis het volgende:
Ze was goed!
Ik vind haar trouwens op Jessica Alba lijken!
quote:Op zondag 27 november 2005 17:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nou, dat vond ik juist tegenvallen, met dr gezeik. "Ik ben er niet van gediend om als object gezien te worden." Moet je vooral meedoen aan Idols, wat een grote vleeskeuring is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |