uhm tjha je kan deze keer wel eens gelijk hebben jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:29 schreef PeuRac het volgende:
Mark echt waar, als jij met haar gaat trouwen zou het verboden moeten worden voor jullie om kinderen te krijgenIk bedoel, jullie 2 sporen echt niet samen
![]()
waar heb je die nou weer weggetrokken dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:38 schreef ook_gek het volgende:
Dit is toch wel een uber geile bak hoor
[..]
uhm tjha je kan deze keer wel eens gelijk hebben ja
Zij is ook 1 van de eerste die mij onder de tafel kan lullen![]()
ik heb net het album van Mental Theo - Back Once Again gekregenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:38 schreef ook_gek het volgende:
Bodylotion - Happy Is Voor Hobos
Oud maar uber lekker nummer![]()
En hier krijg je ECHT wel iedereen gek mee![]()
Ik ken haar al ruim 2 jaar maar nooit echt mee om gegaan in de zin van regelmatig afspreken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
waar heb je die nou weer weggetrokken dan?
vrouwelijke uitvoering van jou dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ken haar al ruim 2 jaar maar nooit echt mee om gegaan in de zin van regelmatig afspreken.
Maar de laatste tijd zien we elkaar wat meer. Ik ken haar van het stappen![]()
Maar let op het volgende
1 haar pa is groentenboer en de mijne ook
2 zij is druk en ik ook
3 ik eet veel op gekke tijden en zij ook
4 zij is lang leven de lol en hoe gekker hoe beter. Ik dus ook
5 zij heeft rood haar en ik ook
En zo is er nog een hele lijst![]()
Je zou het bijna denken jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:43 schreef Hugster het volgende:
één van je twee ouders heeft lopen rondneuken een ruime 20 jaar geleden?
Dat gaat de wereld nooit trekken ben ik bangquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:46 schreef Hugster het volgende:
of je zou jullie als gezinnetje over de vloer krijgen![]()
![]()
![]()
berg het servies maar vast op
deken over de plasma
huisdieren in hun eigen kamer
Niet eens? Je krijgt het op een presenteerblaadje manquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat gaat de wereld nooit trekken ben ik bang![]()
Maar mensen mensen het is maar een vriendin van mij hoor. Heb er geen relatie mee![]()
Voor mijn 30ste zeker niet.quote:
En ook thuiswonen of nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Voor mijn 30ste zeker niet.
Ik blijf vrij gezel tot mijn 30ste op z'n minst
Nee ik wil wel het huis uit. Maar ook zij woont nog thuis en ze is nog geen 3 weken ouders dan mij......quote:
Toch raar, want de Koeningsegg heeft instelbare dempers en vering. Je kunt dus naar eigen wens de auto verlagen(hogen) en de demping afstellen, allemaal handmatig aan de veerpoten zelf, dus het lijkt me stug dat zo'n auto dan slecht rijdtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:39 schreef M5 het volgende:
Pas nog een test gezien van een CCR.. ding ging na een paar rondjes op 'n circuit stuk. Koppeling hield het voor gezien, kon niet meer ontkoppeld worden. volgens de journalist (tiff needell) was het maar goed ook, anders had ie dat ding tot de grond afgebrand vanwege de beroerde wegligging.
Waarschijnlijk zijn ze daar niet aan toe gekomen, omdat het ding al stuk was. Niet dat het allemaal brakke bakken zijn, maar 't is wat gevoelig denk ik. wel een meeesterlijk geluid uit die V8quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch raar, want de Koeningsegg heeft instelbare dempers en vering. Je kunt dus naar eigen wens de auto verlagen(hogen) en de demping afstellen, allemaal handmatig aan de veerpoten zelf, dus het lijkt me stug dat zo'n auto dan slecht rijdt
Nee dat niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:16 schreef BoJo het volgende:
kom je op haar kamer, 386 luchtjes, zelfde B&O installatie en zelfde hond![]()
had ik ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:50 schreef Fugie het volgende:
mijn msn displayt niet wat voor liedjes ik luister in media player, wat een buggy kankerding
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:53 schreef Fugie het volgende:bo is mijn held voor vandaag
ik heb overigens mijn velgen weer wat schade toegebracht, altijd leuk van die stoepjes :x
man ik was gewoon langs het stoepie aant rijjeh, loopt de weg opeens vet af richting de stoep en ik zat natuurlijk niet op te letten, kgggggggquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik rij nog steeds rond met 3 wieldoppen![]()
ik keerde ergens maar vergat ff dat ik niet in de Jeep zat en denderde over de hoge stoeprand, kwam later pas erachter dat ik toen m'n wieldop kwijt geraakt wasquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
man ik was gewoon langs het stoepie aant rijjeh, loopt de weg opeens vet af richting de stoep en ik zat natuurlijk niet op te letten, kggggggg
ow jammer dacht ik, niet dat het me boeit ding gaat uuteindelijk toch naar de sloop
I got what you needquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:00 schreef M5 het volgende:
bied iemand zich aan in de familie om oude familie foto's gratis in te scannen, krijg je een cd terug met een aantal jpg bestand van rond de 44MB en een resolutie van 8800x12000
nah.. heb ik weer wat te doen
de man achter me in de rij voor de kassa bij de mediamarkt had net de Apple LCD 30 inch gekochtquote:
duivel schijt altijd op de verkeerde hoopquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
de man achter me in de rij voor de kassa bij de mediamarkt had net de Apple LCD 30 inch gekocht![]()
stond ik dan met m'n dvds en memory stick![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
duivel schijt altijd op de verkeerde hoop![]()
Lex, waar heb jij in vredesnaam de Meade vandaan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
bij ons thuis word geen alcohol gedronken (door ons; bier, wijn en mede aanwezig)
is dat het clubblad van de heksenvereniging?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lex, waar heb jij in vredesnaam de Meade vandaan?
Nee, ook wel bekend als Honingwijn..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
is dat het clubblad van de heksenvereniging?
de gothic beurs.... beter oppletten de volgende keer dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lex, waar heb jij in vredesnaam de Meade vandaan?
Nee, dat is de Wiccan Rede. Sandra tekent daar de strip voorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
is dat het clubblad van de heksenvereniging?
Ooohh van Rijswijk, fles kwam me al bekend voor staat er hier ook 1 in de kelder nog, maar die moet dicht blijven tot kerst.. (niet dat het wat uit zou maken want Triganda is er bijna en dan kunnen we weer inkopen..)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de gothic beurs.... beter oppletten de volgende keer dus
slijterijen (de grote) hebben het inderdaad niet. bij een imker heb je meer kans.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ooohh van Rijswijk, fles kwam me al bekend voor staat er hier ook 1 in de kelder nog, maar die moet dicht blijven tot kerst.. (niet dat het wat uit zou maken want Triganda is er bijna en dan kunnen we weer inkopen..)
Maar ik zocht eigenlijk naar een slijterij die dat spul had.. Gall & Gall heeft 't niet in z'n assortiment, en kan er dus ook niet aan komen..
Same here, het is dat ik nog moet eten e.d. Gelukkig zag m'n vriendin af van het concert voor vanavond.. ff naar Den Haag om een concertje mee te pakken dat om 12:00 begint.. Maar ze wilde eerst eten en dan zien we wel verder..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:32 schreef BoJo het volgende:
pfff zit nu al bijna te pitten, hoe overleef ik straks dat verjaardags feestje![]()
Ga jij trouwens ook naar de Midwinter Fair? Weet momenteel alleen ff niet wanneer dat was..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
slijterijen (de grote) hebben het inderdaad niet. bij een imker heb je meer kans.
Ik zou momenteel ook niet weten waar naartoe te gaan.. ik wilde eerst nog even een stukje gaan crossen door de omgeving (heuvels en bossen en scherpe bochten..) Maar daar mag je na zons ondergang niet meer komen..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:39 schreef Fugie het volgende:
ik verveel me ook en ben ook vet gaar
scheelt dat ik dan weer nix ga doen omdat ik dat financieel niet trek
en middelburg is saaie knaker stad :x
d'r is anders genoeg te doen.. anders ga je gezellig herrie schoppen in cafe nationaal ofzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:39 schreef Fugie het volgende:
ik verveel me ook en ben ook vet gaar
scheelt dat ik dan weer nix ga doen omdat ik dat financieel niet trek
en middelburg is saaie knaker stad :x
je mag toch hopen op 21 decemberquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga jij trouwens ook naar de Midwinter Fair? Weet momenteel alleen ff niet wanneer dat was..
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:43 schreef ook_gek het volgende:
hoi
Das kut geregeld dan.. Vrij vragen is er niet bij?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je mag toch hopen op 21 december
nee, dan moet ik werken. kerstdrukte.
De zuipert of de mankepoot.. hmm..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:44 schreef BoJo het volgende:
ik twijfel nog over welke auto ik ga pakken straks
of de gratis rijdende 307quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De zuipert of de mankepoot.. hmm..
je kan ook rijden en je Jeep laten zuipen. wordt er toch nog gezopenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
of de gratis rijdende 307
of misschien toch maar gaan lopen als ik van plan ben wat te gaan drinken...hoewel ik daar op het moment niet veel voor voel.![]()
been there done thatquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:44 schreef M5 het volgende:
[..]
d'r is anders genoeg te doen.. anders ga je gezellig herrie schoppen in cafe nationaal ofzo
das een goeiequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:49 schreef M5 het volgende:
[..]
je kan ook rijden en je Jeep laten zuipen. wordt er toch nog gezopen
enige in middelburg waar ik nog nooit ben geweest, maar ik wil er niet eens komenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:53 schreef M5 het volgende:
[..]
schuttershof mag jij nog niet in. maar je zou het kunnen proberen.
Neuh. Alle verloven zijn miv komende maandag ingetrokken. Eind december ben ik weer beschikbaar. Dan sta ik weer op straatquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das kut geregeld dan.. Vrij vragen is er niet bij?
d'r komen wel wat vage types ja. maar dat vind ik soms wel leuk om eens te zien. al loopt er ook normaal volk rond.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
enige in middelburg waar ik nog nooit ben geweest, maar ik wil er niet eens komen
Koffie (in jouw geval dus Red Bull) drinkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:32 schreef BoJo het volgende:
pfff zit nu al bijna te pitten, hoe overleef ik straks dat verjaardags feestje![]()
Erm je kunt dan leuk omgaan met kids, er zelf hebben is iets totaal andersquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat moet jij zeggen![]()
Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die een vriend met kind interessant vinden, ik krijg altijd genoeg aandacht als ik met mn kleine nichtje op pad ben![]()
eu ik drink wel koffie hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koffie (in jouw geval dus Red Bull) drinken
toch geen vast contract gekregen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh. Alle verloven zijn miv komende maandag ingetrokken. Eind december ben ik weer beschikbaar. Dan sta ik weer op straat
druk druk druk dus, ik zit hier te gapen en historische opgravingen te doen uit m'n neusquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:58 schreef Mukie het volgende:
pfff net gaan winkelen (allemaal lekkers gehaald), daarna naar mn werk, pc geprept, nu pas thuis en om 8u housewarming, half elf mensen ophalen om uit te gaan
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:00 schreef ook_gek het volgende:
lama
ik had toch al iets gepost van als enige single van je vrienden groep over blijven.. wel, da's het resultaatquote:
erm kan ook leuk zijn?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
druk druk druk dus, ik zit hier te gapen en historische opgravingen te doen uit m'n neus![]()
* BoJo aait M5 over zijn bol.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:01 schreef M5 het volgende:
[..]
ik had toch al iets gepost van als enige single van je vrienden groep over blijven.. wel, da's het resultaat
Dan ga je toch juist opzoek vanavondquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:01 schreef M5 het volgende:
[..]
ik had toch al iets gepost van als enige single van je vrienden groep over blijven.. wel, da's het resultaat
KAn je meteen even kijken voor mij?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
druk druk druk dus, ik zit hier te gapen en historische opgravingen te doen uit m'n neus![]()
ik ben niet 't type dat in z'n eentje op stap gaat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan ga je toch juist opzoek vanavond
ontzettendquote:
het bloed een beetje maar hier is ie danquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
KAn je meteen even kijken voor mij?
Want ik ben mijn niet machine kwijt...
jep, als je ergens tegen aan zit, ff wat gas bij.. dan rijdt ie er vanzelf overheenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
ontzettend![]()
ik pak denk ik m'n Jeep, die rijd het makkelijkst mocht ik toch een glas of 2 nemen![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
het bloed een beetje maar hier is ie dan
[afbeelding]![]()
Dan heb je iig het voordeel van de pure massa mocht je ergens boven op rijdenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
ontzettend![]()
ik pak denk ik m'n Jeep, die rijd het makkelijkst mocht ik toch een glas of 2 nemen![]()
ik doelde meer op het amerikaanse, je hoeft nergens bij na te denken (want dat kunnen die yanken niet) gewoon sleutel om en je hoeft alleen gas te geven en te remmenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:05 schreef M5 het volgende:
[..]
jep, als je ergens tegen aan zit, ff wat gas bij.. dan rijdt ie er vanzelf overheen
dat ook nog ja. maar bij een peugeot 205 automaat gaat dat ook zo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik doelde meer op het amerikaanse, je hoeft nergens bij na te denken (want dat kunnen die yanken niet) gewoon sleutel om en je hoeft alleen gas te geven en te remmen![]()
ja maar die heb ik nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:08 schreef M5 het volgende:
[..]
dat ook nog ja. maar bij een peugeot 205 automaat gaat dat ook zo.
Doe ik niet.... Had dat in Tilburg ook. (Nou ja, sommige hadden ineens een relatie, anderen hadden andere omstandigheden waarom ze er nooit meer bij waren)... en dan zit je dus mooi alleenquote:
Ik bobquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
ontzettend![]()
geef m5 die van jou danquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:15 schreef Xtreem het volgende:
Als enige single
godzijdank zijn mijn vrienden nog kanslozer dan ik, en dus vrijwel allemaal single![]()
een kartquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik doelde meer op het amerikaanse, je hoeft nergens bij na te denken (want dat kunnen die yanken niet) gewoon sleutel om en je hoeft alleen gas te geven en te remmen![]()
wil ik dat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
geef m5 die van jou dan
de vrienden he
Stelletje JOVD'ers manquote:
elk nadeel heb z'n voordeel, he.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:28 schreef Fugie het volgende:
ach ik bekijk het altijd positief, het geld wat ik nu niet nutteloos aan bier uitgeef kan ik weer ergens anders iets nuttiger nutteloos besteden
ik geef nooit geld uit aan bierquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:28 schreef Fugie het volgende:
ach ik bekijk het altijd positief, het geld wat ik nu niet nutteloos aan bier uitgeef kan ik weer ergens anders iets nuttiger nutteloos besteden
Ik zoek toch een baan op een wat hoger niveau, maar zou anders wel heel erg gaaf zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:09 schreef BoJo het volgende:
ey Peu ik zag wel een leuke baan voor je in de AV (Blauwe Zone) (serieus)![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:26 schreef Hugster het volgende:
http://asb.i-cey.net/Best%20wel%20behoorlijk%20king.avi
Hee moppie wil je wat van me drinken?quote:
Hugo's broertje niet zo te zienquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hee moppie wil je wat van me drinken?
vraag dat maar met carnaval, dan leer ik je wel wat zuipen isquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hee moppie wil je wat van me drinken?
Ik drink je onder tafelquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
vraag dat maar met carnaval, dan leer ik je wel wat zuipen is![]()
DAT betwijfel ikquote:
We zullen zienquote:
dat zat ik vanochtend om 9 uur alquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:41 schreef PeuRac het volgende:
Tering, ik zit gewoon nu al te knikkebollen![]()
we beginnen dan wel al om 10u hequote:
Prima toch?quote:
Oh great, is het weer eens mijn beurt..?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:49 schreef Fugie het volgende:
mark je moet pta feedback eens checken, op 2de pagina iets over een user
Toch niet helemaal wakker?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh great, is het weer eens mijn beurt..?
link?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:49 schreef Fugie het volgende:
mark je moet pta feedback eens checken, op 2de pagina iets over een user
ROFLquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[pta Feedback] Het PTA-CJIB
Ik had m al oinder mn ctrlveetje
ja en ik ben luiquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja jij verveelt je, ga zelf zoeken nasibal
Dat is hetzelfde als dit geintje:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik lig ook iin een deuk.Stelletje blinde vinken hier
dat zijn potdomme nog meer tieten als in de link van mn onderschrift!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als dit geintje:
Klik hier voor blote tieten!
jij weet dus niet wat carnaval isquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:47 schreef Fugie het volgende:
carnaval is echt niet zo bijzonder, dat is gewoon de hele dag bier drinken, oftewel je bent de hele dag dronken.
de sfeer, de costuums, de muziek, de vrjiheidblijheid sfeerquote:
ja maar daar had je het niet overquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
de sfeer, de costuums, de muziek, de vrjiheidblijheid sfeer(om het nog maar eens te benadrukken)
![]()
Zo en nu ben ik pleite
fijne avond allemaal
Die film is geweldig!quote:
die zijn verschrikkelijk vind ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
sandra heeft hele veel van die vage japanse (animatie)films
Dat heet Anime, en die zijn weer wel gaaf.. (heb er ook een aantal)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
sandra heeft hele veel van die vage japanse (animatie)films
Trustenquote:
Er is zelfs een versie voor ook_gekquote:
een meisje versieren voor een nachtje vind ik beterquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ach, wat ik ook zeg, jij bent toch niet van je eigen gedachten af te brengen, dus ik doe geeneens een poging
En ik ga liever om met iemand die zn behoeftes verzadigd door middel van een fleshlight, dan iemand die verkracht om aan zn trekken te komen
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:09 schreef ook_gek het volgende:
ja tuuuurlijk knul.
Jij hebt gewoon een zieke geest dat is het.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:16 schreef Hugster het volgende:
je hebt er ook een mond van
[afbeelding]
Ik heb m gelezenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Lees nooit de documenten van je zusje...![]()
penisnijdquote:
dat was de TS' zn zus jaquote:
ik niet echtquote:
ik drink alleen thee als ik ziek ben, ik rook niet en ik ben nog steeds klaar wakkerquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik niet echt
ga me ff een theetje maken, peukie dr bij en erna naar bedje toe
erm pak je een biertje?quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik drink alleen thee als ik ziek ben, ik rook niet en ik ben nog steeds klaar wakker![]()
neeh heb net nog in de auto een fles gatorade naar binnen gewerkt, misschien ben ik daar wel klaar wakker vanquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm pak je een biertje?
Dan doe ik de rest wel(thee drinken en roken enzo)
dan ga ik alvast over je liggen dromen in een RX-8quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm pak je een biertje?
Dan doe ik de rest wel(thee drinken en roken enzo)
zou je denken?quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
neeh heb net nog in de auto een fles gatorade naar binnen gewerkt, misschien ben ik daar wel klaar wakker van
dezequote:Op zondag 30 oktober 2005 02:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
uit welke serie ga je fotos gebruiken eigenlijk?
ja ik was net slim genoeg dat het niet de vakantie foto's zouden zijn maar je gaat alle auto categorien af ?quote:
roflquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:11 schreef lipje het volgende:
[..]
dan ga ik alvast over je liggen dromen in een RX-8![]()
ik moest toch ergens mee die gore chemische groene zooi die ik op die verjaardag gezopen heb mee wegspoelenquote:
de meete wel. wel een beetje spreiden natuurlijk. ander heb ik in 1 nacht mn personenwagenafdeling verdubbeldquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik was net slim genoeg dat het niet de vakantie foto's zouden zijn maar je gaat alle auto categorien af ?![]()
het is dat ik maar 1 gig ruimte heb, anders had ik er nog wel meer gehadquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de meete wel. wel een beetje spreiden natuurlijk. ander heb ik in 1 nacht mn personenwagenafdeling verdubbeld
maar jij welquote:
ik heb de hele avond aan de cassis, sisi en cola gezeten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moest toch ergens mee die gore chemische groene zooi die ik op die verjaardag gezopen heb mee wegspoelen![]()
eigendunk is een schone zaakquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:17 schreef lipje het volgende:
[..]
maar jij wel![]()
en over die RX-* droom ik toch wel
ik dacht dat peu er eentje op de foto had gezet met zijn mobielquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb wel al je vakantiefoto's bekeken btw.. of er ook een fapje op de achtergrond zou zijn of zo
daar krijg je deuken vanquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
jawel hoor, hij wil je roteren op de motorkap![]()
ik had die nep breezahs , 24x nog wat en dan lime. tanden vallen er net nog niet van uitquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb de hele avond aan de cassis, sisi en cola gezeten.
Je krijgt er alleen maar een klots-buikje van en een misselijk gevoel
quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik dacht dat peu er eentje op de foto had gezet met zijn mobiel![]()
nee staat ook niet op de site, 99% van de foto's komen uit een Ixus v3 of een 300D.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]niet gezien
Wel schattige baby's, mooie vrouwen en schitterende natuur
quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:21 schreef ook_gek het volgende:
ik ben nog wakker
en sjaakie in de chocolade fabriek is leuk![]()
jakkes das smerig spulquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had die nep breezahs , 24x nog wat en dan lime. tanden vallen er net nog niet van uit![]()
de oude of de nieuwe?quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:21 schreef ook_gek het volgende:
ik ben nog wakker
en sjaakie in de chocolade fabriek is leuk![]()
Nee das weggebombardeerdquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee staat ook niet op de site, 99% van de foto's komen uit een Ixus v3 of een 300D.
Natuur is idd heel mooi daar, kom je zelden tegen in andere landen zo'n grote diversiteit en vegitatie.
ik zou kijken of ik geen listerine zou vindenquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
eerste wat ik gedaan heb is bij tankstation een fles gatorade en kauwgum gekocht![]()
Hoe ga ik je herkennen. Hoe hadden we dat okal weer afgesproken?quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:26 schreef Mukie het volgende:
Ben benieuwd naar morgen, want dan heb ik een date
quote:Goeiemorgen Mukie
Nou ik ben dus Martin. Ik ben 36 jaar en kom uit het oosten.
In het dagelijkse leven zit ik de logistieke wereld en nee ik ben geen
chauffeur.
Ik heb twee kids, 1 van drie en een van 5 jaar.
Ben dus op dit moment alleen.
Vind het alijd een beetje moeilijk om op deze manier met iemand te praten.
Maar als je meer wilt weten dan hoor ik het graag.
naampje
nice tryquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe ga ik je herkennen. Hoe hadden we dat okal weer afgesproken?
* BoJo voelt zich gepasseerd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:26 schreef Mukie het volgende:
Ben benieuwd naar morgen, want dan heb ik een date
ik heb het gezegt he. VROUWEN IS EEN DIKKE NEE NEE. Ga kippen houdenquote:
jij woont niet in de buurt plus ik ken hem al een paar jaartjesquote:
geen kids?quote:
en nog goeie ookquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:31 schreef Alexxxxx het volgende:
ik dacht "wat is lipje stil ineens"maar die is natuurlijk alweer een OP aan het brouwen
Er word me de laatste tijd veel werk uit handen genomen door onze wannabe's![]()
wel orgineel tochquote:
* BoJo bereid is om ver te rijdenquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
jij woont niet in de buurt plus ik ken hem al een paar jaartjes
nee ook nietquote:
Damn je kent me al te goedquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:31 schreef Alexxxxx het volgende:
ik dacht "wat is lipje stil ineens"maar die is natuurlijk alweer een OP aan het brouwen
Er word me de laatste tijd veel werk uit handen genomen door onze wannabe's![]()
ben ik dat ook, dat is de vraagquote:
1 woord: volvoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |