abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31786762
Mijn shmoopekind komt helemaal beteuterd en huilend de kamer binnen.
Had ie met de gameboy op de wc zitten spelen, valt dat ding in de poep.

Heeft ie met afwasmiddel (!) een beetje de boel schoon proberen te maken (ding blinkt overigens weer ) maar hij is nu wel een soort van kapot.

Ik heb 'm op de verwarming gelegd en hij is beslist niet nat oid, maar blijkbaar wel vochtig aan de binnenkant.
Gaat ie nog werken als ie opgedroogd is?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:44:56 #2
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_31786796
wat een bikkel actie
denk niet dat hij nog gaat werken..
pi_31786803
Als je geluk hebt wel. Misschien is het handiger om hem open te schroeven, zodat hij aan de binnenkant wat sneller droogt.

Eventueel dan ook nog wat achtergebleven resten weghalen
pi_31786821
Licht eraan waar op de gameboy hij gescheten heeft.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:45:47 #5
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_31786907
Ding had wrs een heel klein poepvlekje ergens, dus die grap hebben we al gehad.

Openschroeven is serieus een optie om 'm beter te laten drogen?
pi_31786923
Lemming?
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:50:31 #8
3767 Herald
Come get some
pi_31786953
hoe krijg je dat in vredesnaam voor elkaar, hebben jullie een Frans toilet ofzo?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:50:55 #9
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_31786967
Oxidatie, de boel gaat roesten en dat is funest. Bovendien zal het water waarschijnlijk iets hebben kortgesloten en dat is nog veel funester.
pi_31787005
Slar, kan ik 'm openschroeven?
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:54:43 #11
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_31787085
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:51 schreef shmoopy het volgende:
Slar, kan ik 'm openschroeven?
Ja, maar dat moet je heel voorzichtig doen. Geen idee hoe dat zit met garantie, die is standaard weg als ze zien dat ie open is geweest, maar waterschade valt er ook niet onder dus, who cares .

Vaak worden die dingen op de lopende kant in elkaar gezet, dus de kant met het meeste schroefjes moet je hebben, dan zal ie niet uit elkaar vallen als je hem openmaakt. Of het gaat helpen, geen idee, maar als ie aan de binnenkant nat is is dat wel een goede manier om het snel droog te maken, en dat was denk ik ook je plan .
pi_31787143
Aah klote zeg. Da's wel wat anders dan m'n broertje die laatst een speelgoedpistooltje in de pot liet vallen

Succes ermee
pi_31787170
Gewoon alleen de buitenkant eraf halen. Erin alles op z'n plek laten zitten en de schroefjes goed bewaren

Dan droogt hij wat beter. Als hij dicht zit moet het vocht tussen de kieren van de buitenkant door ontsnappen en zo gaat het wat makkelijker.
pi_31787181
Yup, maar ik kon geen kruiskopschroevedraaiertje vinden dat klein genoeg was om 'm open te krijgen.
Ik ben technisch een soort Jomanda, ik schroef wel vaker kapotte dingen uit elkaar, kijk even streng en zet 'm dan weer in elkaar en dan doet het apparaat het weer.

Anyway, het spelletje zit er niet in, maar ik zet 'm net aan en hij opent gewoon met beeld en geluid z'n openingsdisplay'tje.

Are we safe?
pi_31787203
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:57 schreef shmoopy het volgende:
Yup, maar ik kon geen kruiskopschroevedraaiertje vinden dat klein genoeg was om 'm open te krijgen.
Ik ben technisch een soort Jomanda, ik schroef wel vaker kapotte dingen uit elkaar, kijk even streng en zet 'm dan weer in elkaar en dan doet het apparaat het weer.

Anyway, het spelletje zit er niet in, maar ik zet 'm net aan en hij opent gewoon met beeld en geluid z'n openingsdisplay'tje.

Are we safe?
Als je zeker weet dat hij lang genoeg heeft stilgelegen om helemaal droog te zijn, dan ben je safe.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:59:42 #16
3767 Herald
Come get some
pi_31787257
quote:
Are we safe?
in elk geval niet in de shit!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_31787293
Mét spelletje doet hij dus niks, beste optie is dan idd om 'm maar te laten drogen op de verwarming, want open krijg ik 'm toch niet.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:02:27 #18
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31787359
quote:

Are we safe?
Gebruikt Nintendo niet een apart soort schroeven die met een huis- tuin- en keukenschroevendraaier niet eens open te krijgen zijn?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_31787413
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:00 schreef shmoopy het volgende:
Mét spelletje doet hij dus niks, beste optie is dan idd om 'm maar te laten drogen op de verwarming, want open krijg ik 'm toch niet.
Controleer dan eens goed of die 'gleuf' waar je het spelletje in moet stoppen wel goed droog en schoon is.
pi_31787463
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:02 schreef Molluck het volgende:

[..]

Gebruikt Nintendo niet een apart soort schroeven die met een huis- tuin- en keukenschroevendraaier niet eens open te krijgen zijn?
Klopt, het heeft de vorm van een driehoekige inbus, zie ik nu.

En HuHu, tnx, ik heb even met een tissue zitten poeren, en het lijkt droog, maar ik laat 'm nog even een tijdje met rust nu.
pi_31787501
als het goed is heb ik er nog 1 liggen, maar dat is wel de eerste versie shmoops.
pi_31787665
Verwarming is niet zo slim, daardoor kunnen interne onderdelen kromtrekken volgens mij. Maar ik zou hem een week op een kast leggen zodat je 100% zeker weet dat hij droog is (zo heeft mijn laptop het ook overleefd nadat er een mok met melk verdween in het toetsenbord ).

Bel anders de technische dienst van Nintendo even, en als je in de buurt van Nieuwegein woont kun je gewoon langsgaan geloof ik. Hun nummer is 030-6097166. Veel succes iig!
pi_31787766
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:07 schreef gelly het volgende:
als het goed is heb ik er nog 1 liggen, maar dat is wel de eerste versie shmoops.

Hij heeft de gameboy advance:

En G-Mart, bedankt voor de tips.
pi_31788017
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:15 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Hij heeft de gameboy advance:

[afbeelding]

En G-Mart, bedankt voor de tips.

pi_31788303
Als ie het niet doet, koop dan wel een NintendoDS (behalve als je nog een aantal ''oude'' GameBoy spellen (GB Color en lager) hebt liggen die ook veel gespeeld worden, die werken namelijk niet in de NDS!)
Moo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')