Ja, maar dat moet je heel voorzichtig doen. Geen idee hoe dat zit met garantie, die is standaard weg als ze zien dat ie open is geweest, maar waterschade valt er ook niet onder dus, who caresquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:51 schreef shmoopy het volgende:
Slar, kan ik 'm openschroeven?
Als je zeker weet dat hij lang genoeg heeft stilgelegen om helemaal droog te zijn, dan ben je safe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:57 schreef shmoopy het volgende:
Yup, maar ik kon geen kruiskopschroevedraaiertje vinden dat klein genoeg was om 'm open te krijgen.
Ik ben technisch een soort Jomanda, ik schroef wel vaker kapotte dingen uit elkaar, kijk even streng en zet 'm dan weer in elkaar en dan doet het apparaat het weer.
Anyway, het spelletje zit er niet in, maar ik zet 'm net aan en hij opent gewoon met beeld en geluid z'n openingsdisplay'tje.
Are we safe?
in elk geval niet in de shit!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:57 schreef shmoopy het volgende:
Are we safe?
Gebruikt Nintendo niet een apart soort schroeven die met een huis- tuin- en keukenschroevendraaier niet eens open te krijgen zijn?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:57 schreef shmoopy het volgende:
Yup, maar ik kon geen kruiskopschroevedraaiertje vinden dat klein genoeg was om 'm open te krijgen.
Ik ben technisch een soort Jomanda, ik schroef wel vaker kapotte dingen uit elkaar, kijk even streng en zet 'm dan weer in elkaar en dan doet het apparaat het weer.
Anyway, het spelletje zit er niet in, maar ik zet 'm net aan en hij opent gewoon met beeld en geluid z'n openingsdisplay'tje.
Are we safe?
Controleer dan eens goed of die 'gleuf' waar je het spelletje in moet stoppen wel goed droog en schoon is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:00 schreef shmoopy het volgende:
Mét spelletje doet hij dus niks, beste optie is dan idd om 'm maar te laten drogen op de verwarming, want open krijg ik 'm toch niet.
Klopt, het heeft de vorm van een driehoekige inbus, zie ik nu.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:02 schreef Molluck het volgende:
[..]
Gebruikt Nintendo niet een apart soort schroeven die met een huis- tuin- en keukenschroevendraaier niet eens open te krijgen zijn?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:07 schreef gelly het volgende:
als het goed is heb ik er nog 1 liggen, maar dat is wel de eerste versie shmoops.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft de gameboy advance:
[afbeelding]
En G-Mart, bedankt voor de tips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |